Lihous Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 Konecne mame nejakou zavadu na nasem auticku .... Zhruba pri 220tis se tu a tam zacala objevovat zavada a tou je nepravidelny chod/volnobeh predevsim pri zapnute klime ale i tady neni pravidlo nekdy jede jak ma tedy v pohode. Bez klima funguje bez problemu. EGR a FAP nemame. Starty studene/teple bez problemu. Dle diag horsi korekce na 4vstriku - trvale hodnota 4,9/5,0 Akcelerace taky v pohode - nekdy tupejsi ale nic vazneho nepada do nouzaku. Samotna jizda Ok. Dalsi pomerne pravidelny jev je znatelne zavybrovani pri akceleraci kolem 2500ot. Spojka neprokluzuje. Hlucnost stejna nejak zvlast nekouri spotreba zhruba 7l/100km .... Co jsem tak procital na foru tak me prijde spatny DRV ventil pripadne repas vstriku/vsech samozrejme. Jasne ze takto na dalku tezke radit ..... Ma nekdo podobne zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 Co si mám představit: ,,Dalsi pomerne pravidelny jev je znatelne zavybrovani pri akceleraci kolem 2500ot.\" . Pokud je to motor, tak by to mohl být horní silentblot motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 12. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2014 Predstavit ??? Akceleruji a zhruba pri 2500 se proste otrese auto pokud se pridava v klidu nic se nedeje-silentbloky pohledove Ok. Me napadla dvouhmota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 Samozřejmě, že vadný silentblok nelze někdy poznat pouze pouhým pohledem. Zkusit nastartovat, otevřít kapotu a vytočit motor do potřebných otáček. Pak se podívat na silentblok. Měl jsme podobný problém u své 406 a byl to horní silentblok motoru. A taky byl pouhým okem nepoškozený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 12. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2014 Nojo ale ono to dela jen pri prudsi akceleraci. Az to bude na dilne zkusime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 12. září 2014 Sdílet Odesláno 12. září 2014 S tím kolísáním volnoběhu sklimákem se to tady řeší v poslední době nejmíň ve dvou tématech (z toho jedno je moje ), dospěli jsme asi k závěru, že to bude unaveným krokovým motorkem. Ale já mám benzíňáka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 24. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 (upraveno) Tak ze "konecne" nastal cas a prislo na DRV ventil.Dle fotek je celkem znecisten - po ociste se namontoval a zlepseni bylo u tepleho motoru u studeneho nikoliv a dalsi zlom nastal pokud se pustilo nezavisle topeni a to ohralo malej okruh kdy venku byla zima / cca 4°C tak ani po opetovnem zhaveni a startovani neslo nastartovat. Tento stav zlepseni vydrzel pekne dva dny dnes i pri teplem motoru kolisal na volnobeh.Nastartovat jde na otoceni / predpoklad studeny motor - voda.Za plynem jde taky pekne bez nejake "prodlevy kolisani".Na aute je aktualne 227tis/km kolik ma stazeno nevim.Neni FAP ani EGR Ptam se JE SPATNY DRV ventil?Vstriky zrale na repas - jeden ma korekci trvale 5Na co kouknout na diag.?Klidne SZ i za uplatu .... DRV je draha sranda Vstriky zase narocnejsi na cas.Diky predem vsem. Upraveno 24. listopad 2014 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 14. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2014 Dnes nastal pro me varujici STAV a tim je pri rozjezdu nefunkcni plyn.pedal.Motor se "zacal"kuckat" a nepomohlo ani vyslapnuti spojky .... stav pretrvaval cca 3-4vteriny a pak vse Ok.Nic mene v rusne krizovatce skoro infarktovej stav!Diag. nic nenapsala.Ptam se oc tu jde ?Stalo se podobne nekomu ?Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 15. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2014 Kolísání volnoběhu jsem zažil trochu jinak,po projití čidel jestli není uvolněný nějaký kabel,jsem se dopracoval k potenciometru plynového pedálu. Zatím do něho stačilo vždy pouze trochu klepnout a přestalo to blbnout Čekám kdy klekne úplně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 17. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2014 No vcera byla dalsi podstatna zmena tak se auticko odvezlo ke kolegum na dilnu a jako bod cislo jedna se udela repas vstriku - dlouho to planovana akce.Jake bylo prekvapeni ze vstriky jdou ven velice pekne.No a za chvilku nato bylo jasne ze krom rozstriknuti pravidelne od cca rijna jsou uz delany.Jeden ktery mel korekci trvale 4,98 byl oznacen jako "dobry" ostatni repas.Tak ze kolik ma auto najeto nebudu domyslet ted aktualne cca 230tis a za nas se najelo cca 110tis.Uvidime co bude dal na rade.Zeptam se po repasu staci jen namontovat a dal jezdit a nebo lepe navstivit nekoho kdo by pripadne neco nekde nastavil ??Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 20. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2014 Namontovať a jazdiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 20. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2014 (upraveno) potkalo mě to u Hiacy 2.5Td při 250 tis km ...vrátilo se to po všech vstřikách nových za 45 tis z autorizáku ,s tím ,že dalších 20 ti km se mají dodržovat následující pokyny : řadit nahoru po překonání 2200 ot ,podř už při 1800 .....moc ekonomické mi to nepřipadalo,když se na tom normálně pocitově při prázdným autě řadilo o cca 300-400 ot niž a podř u cca 1500 , ale mi to bylo fuk ,služební.....Před tím s blbým vstřikem za 8.5 ,po vstřikách za 7.5 .Ostatní na dodávkách mě nemuseli ,protože jezdili stabilně za 8.1 , já se někdy dostal na 7.3 -7.5 .Takže jsem to musel ke konci měsíce víc honit na 3-4 ,abych nekazil průměry. Majitel to tak chtěl,tak jsem to více méně dodržoval .Důvod ...zaběhnutí vstřiků,bohatá směs ,bez dušení,podtáčení .Chvíli trvalo si na to zvyknout. . Co na to říká pažout autor ,netuším . Upraveno 20. prosinec 2014 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 20. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2014 Vstriky mame doma.Uvidime jake to bude po namontovani.Myslim ze jeste vymenime DRV viz foto.Pokud bude i nadale nejaky problem pujdeme po cerpadle - stejne se budou delat rozvody.K razeni po osobni zkusenosti s remenici na klice a podtacenim se snazim drzet otacky plus minus kolem 2tis asi to nebude az tak ekonomicke ale tady me prislo ze jede motor "lehce" ma dostatek vykonu .... malo kdy jsem byl pod 1800otNo uvidime .....Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 21. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2014 Tak pri montazi vstriku "zase" problem ti co to delali pred nama tam na dvou vstrikach nechali pro jistotu dve podlozky - tak ze zitra budeme venovat jak je dostat ven ..... Je to vubec mozne toto provest ....?Je u nas je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 21. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2014 tak potom to ani nemohli dobre paliť valce,keďže tam bolo tolko podložiek na vstriku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 21. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2014 (upraveno) Ja zadny velky problem nepozoroval jen ctvrty vstrik uz cca 3/4 az 1/2 roku byl v podstate na hodnote 5 korekce dle diag.Posledni mereni byla i na druhem vstriku korekce v opacne hodnote vuci ctvrtemu vstriku a treti a prvni byl vice mene taky na hrane / kolem 4/A po vytazeni byl oznaceny jako dobry = odpoved je jasna.A na teto pozici a cisle dve jsou po dvou podlozkach - proc ale netusim.Treba bude prekvapeni v podobe nejak poskozene "hlavy" Ale doufam ze to nenastane.Uvidime ale nasi "opravari" nas neustale prekvapuji ..... Upraveno 21. prosinec 2014 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 21. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2014 tak aj ja som zvedavy ako to dopadne ak tam daš len tu jednu podložku,tak ako to ma byť ako pojde motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 22. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2014 (upraveno) Tak operace hotova ...,podlozky uspesne venku vstriky namontovany.Motor prede jako predl lehce se chveje ale v interieru je vse jako bylo.Odezva na plyn Ok snad jen korekce hned po namontovani byla na druhem vstriku 4 ale po ujeti cca 3km klesla na 1,9 ostatni pri 2tis ot cca plus minus od 0,9 az 0,3Uvidime po vyjeti jedne dvou nadrzi zda se zlepsi zhorsi .....Ted konkretne spokojenost a diky nasemu dvornimu opravari Prozatim najeto cca 30km pri okolni teplote 5-7°C zustaval olej na peknem cisle cca 100°C drive splhal ke 120-130°C -UVIDIME urcite dalsi postrehy pripisu.Malem bych zapomel viz nadpis - pri klima je vse stejne tedy klidné. Upraveno 22. prosinec 2014 uživatelem Lihous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edo172 Odesláno 23. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2014 super tak už len jazdiť a jazdiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.