Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pozvánka na Peugeot-club?


Marcel505

Recommended Posts

Proč by kdo dával peníze za stěrač?

Btw už jsem zažil spoustu bankovek vyhozenych treba s účtem

Kamarádův syn našel 2000,- poněkud potřísněné v roští, kam šel udělat stejnou potřebu jako zřejmě v noci jeho předchůdce. Neštítil se a vzal si je a pak se tátovi chlubil, že už má základ na nový mobil.

Koblihu - bankovku bych od papíru za stěračem asi rozeznal. Tuhle jsem byl dokonce rád, že mi přistála za stěračem vizitka s kontaktem na řidiče, co mi auto odřel - ale tvrdím, že většina řidičů najde-li za stěračem cokoli, maximálně pohledem zavadí a posoudí, zda je to pozdrav od policie nebo zda to mají zahodit a dále tak i činí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marketing je prostředek k dosažení nějakého cíle. Má 2 zásadní kritéria - to co vynaložíš a to co za to dostaneš. Proto jsem na začátku tohoto vlákna psal, že \"Pokud má něco (řekněme třeba ta vizitka) vzniknout musí být napřed řečeno k čemu má sloužit...\" To samozřejmě nemyslím jen na tuhle konkrétní věc, ale na všechny marketingové aktivity, kterými se klub prezentuje nebo které používá za nějakým účelem (zlepšení PR, zvýšení počtu členů, zisk nových partnerů).

Pokud by se mělo jednat o nějaký ucelený koncept marketingu klubu pak bych na to možná kývnul. Nicméně je tu několik problémů, které nevím jak překonat - mám zásadní výhrady například k novému fóru (včetně grafické úpravy...), k benefitům pro člena, které dnes akcentují pořádání srazů, výběr reklamních předmětů, klubové karty... a těžko se můžu podílet na něčem co se ubírá směrem se kterým se neztotožňuju. Marketing není jen propagace a je pro fungování klíčový. Takže buď bychom se museli shodnout na společném konceptu, tedy na nějakém kompromisu a nebo to musí dělat někdo kdo věří tomu stávajícímu - to já nejsem. Pokud jste (jako vedení) ochotní se o tom bavit pak proč ne.

A zpět k téhle jednorázovce - pokud bude jasné co je cílem tak se dají navrhnout prostředky jak toho dosáhnout. Cílem myslím konkrétní cíl třeba počet nových řádných členů. Nicméně je potřeba si uvědomit, že oslovení (tedy to co se řeší zde) je jen jeden z prostředků, ten další a daleko podstatnější je to co jim klub nabídne. Máte-li (jako vedení) pocit, že obojí víte, můžeme dál dořešit po SZ.

PS: cena je až to poslední co je třeba řešit, spoustu věcí může zaplatit někdo jiný...

[upravil dne 10/9/14 00:33 od koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen takovy abych se za to nemusel stydet. Vetsina veci je uz vymyslena a pokud nekdo mele kraviny tak me nepresvedci. Pokud ma dobre argumenty nebo informace, ktere jsem nemel tak se necham presvedcit rad. Ke zbytku se neumim vyjadrit tvuj odkaz me hodi na konec vlakna a nevim co jsi myslel.

Jsou veci za ktere se peru... za dob co jsem mel na starosti maloobchod jsme roznesli pres 2 mil letaku, takze se budu prat za to, ze to funguje. A pri vsi ucte k Medovi me nemuze jeho pokus presvedcit. Nasledne uz jsem delal v energetice a potreboval lidi dostat kazdy ronk na stanek na MSV ... je to jen o tom jak danou skupinu oslovit a jaka je ocekavana uspesnost a s tim souvisejici rozpocet.

Nedavno jsem pouzil vizitky za steracem, jednalo se o sluzbu pro motoristy. Uspesnost kolem 3% - tedy na 100 cilene zastrcenych vizitek 3x objednana sluzba. Pri cene 1,- za vizitku, je to naklad cca 30,- na jednu realizaci u ktere je zisk cca 500,- ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď

toto:

\"Nedavno jsem pouzil vizitky za steracem, jednalo se o sluzbu pro motoristy. Uspesnost kolem 3% - tedy na 100 cilene zastrcenych vizitek 3x objednana sluzba. Pri cene 1,- za vizitku, je to naklad cca 30,- na jednu realizaci u ktere je zisk cca 500,- ... \"

je konečně nějaký výstup, na který nejen já od tebe čeká celou dobu :papa

Jinak jsem narážel na tento svůj koment viz čas 25/7/14 v 07:27 (mě odkaz normálně hodí přímo na koment, nevím, kde dělám případnou chybu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz chapu co myslis temi 100% ale nic se na mem nazoru nezmenilo takze nemam koment. Tech prikladu mam v zasobe spoustu, ne vsechny je vhodne takhle zverejnit, ale v soukromi proc ne. Par let trapeni s marketingovymi rozpocty cloveka nauci delat pokud mozno veci efektivne. Tak treba misto povidani pristne nejaka Sz . s konkretnim zadanim... aby to nebylo jen tlachani...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tejto téme sa jednoznačne stavám za kobliha ...

Jednak mám odbor marketing vyštudovaný na vysokej škole (marketingová komunikácia), jednak celý život (okrem úvodného roku) pracujem v obchode, účastnil som sa XYZ marketingových kampaní a dokonca som nejaké aj zostrojil, nehovoriac ,že v mojom okolí je noazaj kopec ludí zamestnaných v reklamkách.

Ak to človek robí naozaj bez cielne, resp. že vytlačí kopu plagátov a rozhadzuje to kade tade, tak to efekt naozaj nemá ...

Navyše leták, vizitka, alebo hocičo iné, musí byť priamo cielené a pokiaľ má nápad, tak to stojí za to ...

Jeden veľmi úspešný projekt z presne smerovanými \"letákmi\" resp. \"kartami\" mám za sebou - chcelo to len trocha nápadu a zabäzpečiť to, aby konatel spoločnosti bol \"nútený\" si obsah karty prečítať.

PS: Neverím, že niekto z Vás zmačká leták či vyzitku za stieračom bez toho, aby si všimol, o čo sa jedná :) Vždy, aj pri automatickom zahadzovaní takéhoto letáku viete, či sa jedná o autoumyvárku, erotický salón alebo čokoľvek iné :)

PSS: Zrovna leták na jednom parkovisku s veľmi trefne nafotenou slečnou (erotický salón) si väčšina mužov nasadajúcich do svojich áut prečítala (nepočítam tých, ktorý mali pri sebe manželky :D :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně dáme tam pořádnou kočku s velkejma bagama a malým písmem pod to napíšeme, že takové máme členky a je možno je vidět případně osahat na klubových srazech :aut

Nechápu jednu věc, jsem asi fakt divnej, ale máme potřebu se rozrůstat o nějaké členy? Zastávám myšlenku, že každý, kdo jen trochu vládne internetem s google hledačem na toto forum musí chtě nechtě narazit..... Stačí napsat \"peugeot 407 problém s převodovkou\"

Na první stránce vyhledání určitě bude odkaz na naše forum potažmo i klub....

Sám a myslím si většina si takto nějaké povědomí o klubu získala sama

[upravil dne 10/9/14 15:57 od punkac]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

punkac: tvojí myšlenkou jsem začal - pokud není zájem o růst pak není třeba vytvářet nějakou aktivitu.

Ano mnohokrát jsem si přečetl, že klub není firma. Není, je to společnost (nebo organizace) lidí se společnými zájmy, která má být především prospěšná jejich členům. Nicméně ať jde o firmu nebo ne buď bude růst nebo zanikne. Stagnace je jen jiný výraz pro budoucí zánik. Růst nemusí být nutně jen kvantitativní, ale i kvalitativní to je jistě pravda. Uvedu příklad úplně mimo obchod - když jsi sběratel rozšiřuješ sbírku, pokud přestaneš rozšiřovat po nějaké době zájem vyprchá. Když máš třeba neziskovou organizaci - třeba charitu je tvým cílem pomáhat lidem, měl bys tedy rozšiřovat na jedné straně donátory a na druhé můžeš pomoci více lidem. A klub? Pokud například budeš vyjednávat se zajímavým partnerem, tak jeho zájem je přímo úměrný počtu členů a jeho zájem roste když roste meziročně i členská základna. Pak je tvoje vyjednávací pozice úplně jiná. Pokud jsi v partnerství musíš něčím živit vztah a u klubu musíš zase \"živit členy\" což je to zvýšení kvality jinak ti utečou. Všechny neudržíš a tak musíš kompenzovat ztráty novými a když k tomu přihodíš nějaký růst pak to děláš dobře. Právě ten růst je jeden z hlavních signálů, že jdeš po správné cestě. Samozřejmě může se taky stát, že to děláš špatně a nejde to, pak je nejjednodušší říct, že vlastně růst nechceš.

Internetový vyhledávač je jistě jedna z možností, určitě ne špatná, ale pokud by byla tak dokonalá a jediná dobrá asi by zanikly jiné způsoby a to zatím ani zdaleka.

[upravil dne 10/9/14 17:22 od koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...... Všechny členy neudržíš a tak musíš kompenzovat ztráty novými a když k tomu přihodíš nějaký růst pak to děláš dobře. Právě ten růst je jeden z hlavních signálů, že jdeš po správné cestě.

Tak pokud se na klub podívám z tohoto úhlu pohledu, je dlouhodobě veden po správné cestě a dalších aktivit netřeba.

Tento klub je založen zejména na tom, že se tu kumulují lidé kteří

a) chtějí

b) UMÍ

poradit. Tím, kolik ochotných lidí tu je aktivních můžeme dosahovat velice krátkých časů od položení dotazu k počátku jeho řešení (a většinou i vyřešení) a to je přesně to, co naše fórum staví vysoko nad většinu podobných autofór. Za dobu, co sem chodím vzniklo tuším desítky fór týkajících se pažoutů a snad krom klubu 205ek (což je už téměř pokec o veteránech a vzhledem k tomu, jak řada 205/309 mizí ze silnic, je logické, že od nás odchází klubáci právě k nim) a loni vzniklého klubu na Slovači měly všechny život jepičí.

Za mně je nějaká letáčkovo-vizitková akce krokem zbytečným, ale kdyby to klub stálo sumu řekněme na úrovni podpory jednodenního srazu a našel se někdo, kdo si to vezme na hřbet, asi bych nehlasoval proti.

[upravil dne 10/9/2014 17:42 od Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně dáme tam pořádnou kočku s velkejma bagama a malým písmem pod to napíšeme, že takové máme členky a je možno je vidět případně osahat na klubových srazech :aut

Nechápu jednu věc, jsem asi fakt divnej, ale máme potřebu se rozrůstat o nějaké členy? Zastávám myšlenku, že každý, kdo jen trochu vládne internetem s google hledačem na toto forum musí chtě nechtě narazit..... Stačí napsat \"peugeot 407 problém s převodovkou\"

Na první stránce vyhledání určitě bude odkaz na naše forum potažmo i klub....

Sám a myslím si většina si takto nějaké povědomí o klubu získala sama

[upravil dne 10/9/14 15:57 od punkac]

1. Slečna s velkýma bagama bola len príklad :) Bolo to proste niečo, čo mužskú časť populácie prinútilo si leták pozrieť a nie ho hneď zahodiť ... Aj keď je to možno prízemné, tak účel to splnilo ... Ak by tam ona slečna nebola, verím, že by väčšina tých letákov bez prečítania ne zemi naozaj skončila. Takže to ber naozaj z rezervou - len ako príklad ...

2. To je presne tá otázka, pokiaľ si vedenie, alebo klub celý, nestanový, že chce / potrebuje viac členov riadnych / neriadnych, nemá táto akcia zmysel, a to už písal koblih XYZ krát ...

3. Medzi motoristami je stále viac ľudí, ktorý si problém zo svojím autom proste sami neriešia. Ak sa auto pokazí, zanesú ho do servisu, zaplatia, čo sa im povie a jazdia ďalej. A zase je tu stále viac motoristov, ktorým ked skoncí leasing, zanesú auto na protihodnotu, alebo do bazáru a kúpia ďalšie, nové - preto cez google a podobné vyhladávanie na club narazia len ťažko ... Toto ich správanie však nevylučuje to, že sa o autá zaujímajú - resp. možno by aktívnym členom klubu byť mohli ...

4. Keď si odmyslím čísla, ktoré sú niekde na úvodnej stránke, mám za to, že klub nie len ,že stagnuje, ale pomaly mieri dolu nie len počtom riadnych ale aj počtom aktívnych neriadnych členov (upozornujem na slovo \"aktívny\") = citelný úbytok nastal aj po \"odlúčení\" SK klubu ... Navyše sa mi zdá, že aktivity smerované k tomu, aby bolo riadne členstvo viac atraktívne ustáli = stačí si pozreť zoznam partnerov klubu = drvivá väčšina tých vlákien je pod hlavičkou Pe.Tra = tým nechcem povedať, že ich zohnal len ON, alebo, že súčasné vedenie je nahovno (to naozaj netvrdím !!!) = len to, že tá aktivita sa rozširuje len málo ...

Môže tam byť problém jednak v nečinnosti klubu (zase - netvrdím, len nahlas premýšlam) alebo to, že sme pre niektoré ďalšie subjekty, neni až tak atraktívny (nedostatok registrovaných alebo riadnych členov) ...

Toto sa môže ignorovať, alebo sa s tým môže niečo robiť = letáky či vizitky sú len naozaj jedna z možností, nikto nehovorí, že jediná no z nákladovej stránky jedna s tých najefektívnejších ... Ak by to efektivitu nemalo, tak by sa dnes letáky proste nerobili :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...