Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Auto NĚKDY cuká při přidání plynu a žere olej


Efa

Recommended Posts

Ahoj všem,

mám opět ani ne po roce problém.

Auto někdy při přídání plynu cuká. Není to ale pravidlo. Někdy to nedělá vůbec za celou jízdu, někdy to naopak dělá celou jízdu a někdy stačí když se jen zahřeje motor a přestane to. Množství benzínu na to vliv nemá, co jsem tak amatérsky odpozorovala. Přijde mi, že motor má trošku kolísavý zvuk, ale nejsem si jistá, jestli to není jen nějakej můj dojem. Každopádně ručička otáčkoměru nekolísá! Dále za poslední měsíc auto sežralo moc oleje a chce zase. Je fakt, že jsme za poslední měsíc nejeli asi 2000km, ale dolejvali jsme už třikrát 0,5l a teď chce zase dolejt!

Loni nám měnili jednu řadu ventilů. Původně diagnostika ukázala na cívku, ta ale nakonec byla ok. Může to být špatnou cívkou? Že už třeba loni nebyla 100% a teď už jen umřela? Ale to by přece nežralo olej, ne? Pod autem není louže a myslim si, že se mi ani nekouří z výfuku, ale to musim ještě prověřit.

Je to peugeot 207, rv 2008, 1,4VTi.

Vím, že se to takto těžko diagnostikuje, ale za jakékoli rady a info vám předem moc děkuji.

Mějte se.

E.

[upravil dne 31/8/14 15:37 od Efa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ohľadom toho že auto cuká, mne to robilo tiež, výmena sviečok pomohla. Môže to robiť aj škrtiaca klapka, možno by pomohlo ju prečistiť. Podľa servisnej knižky auto môže spotrebovať max 0.5 litra oleja na 1000km takže ste v norme :D. Čo som odpozoroval, ak sa motor ťahá do vysokých otáčok, žerie omnoho viac oleja ako keď sa drží stále pri nižších.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...