Sign in to follow this  
Followers 0
ajsik

klepání do volantu...

7 posts in this topic

Koupil jsem si Saxika 1.5D a se vsim jsem spokojeny az na klepani naprav prenasene do volantu...

projevi se to vzdy kdyz prejizdim napr. tramvajove koleje, nebo jedu po malych hrbolech ve snehu .... takovy klepani kovu o kov ktere citim ve volantu ... :( - nekdo rikal stabilizator napravy ... ale nevim ...

najeto je 65tkm a v napravach se nic nemenilo ...

dik za rady ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobné klepání doprovázené navíc mírným chvěním volantu ve vyšších rychlostech a při určitých otáčkách motoru jsem měl na P 405. Byla to vůle na kardanovém kloubu tyče rízení od volantu (v motorovém prostoru) sehnal jsem jiný z vrakoviště za 400,- a byl klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miki ma pravdu, delaji to nekdy i čepy, a že jich tam je.Postav si auto na hever a poradne bouchni do kola a sleduj co budou delat cepy pokud jsou spatne tak daji ranu a budou mit velkou vuli pokud ne tak to muze byt v te tyci rizeni... No ale podle toho co povidas tak to budou cepy pokud se jeste nemenili za dobu tech 65km .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak na heveru jsem zjistil ze v tahu cep na prave naprave, ten spodni kulovy...novy stoji 700 + 750 prace :mad: .

Pry se to musi nalisovat na to rameno...

Tak nevim...na vrakaci jsem se zatim neptal ale cep z vrakace bude mit taky dost za sebou a ani ho nesundam ... :(

mam dat novy cep a nebo cele rameno ... a nejde to nejak opravit ... ?

dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jsem si ve predu menil oba spodni kulaky sam. Je to sice vopruz to dostat z ty napravy, ale kdyz do toho trochu klepnes, tak se to poda. Jo jeden me stal novej neco kolem 550,- Kc. Mno a z vrakace bych to ani nezkousel. Musi se tam, kdyz ho zatocis, proklepnout asik dvakrat obroucka toho cepu do vyrezu v tehlici. Je to jako pojistka proti vytoceni. Ale jinak se to da v poho udelat doma. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Saxa a 106 je trochu problém, že čep se musí vylisovat a to těžko uděláš na autě. Největší vopruz při vyndavání ramene je v tom, že se musíš dostat pod koberec v interieru. To nekecám, to je skutečnost, tam jsou zadní úchyty ramene do kastle. Jinak kdybys měl zájem mám ramena, která maj najeto necelý 2tkm, tak se ozvi mailem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.