tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Ahoj, potřebuji kompletně vyndat celou přístrojovku, ale bohužel i přes veškerou snahu nemůžu sundat display co je na středu přístrojovky. V Peugeotu mi neřekli nic nového, ještě to nedělali. Konkrétně se mi jedná o demontáž displaye :/ Nemůžu sundat ten krýt co je vpravo nahoře! Nemáte někdo zkušenost nebo rady...díky (y) obrázek: http://leteckaposta.cz/529320022 [upravil dne 30/7/14 08:26 od tom.tomanos] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Pochybujem, že ho tu niekto na 208 už dával dole ... Podľa foto tam je len nacvaknutý, ak by tam bol priskrutkovaný, bolo by to znázornené ... Takže asi sa s tým len opatrne hrať, aj ked je kludne možné, že bez poškodenia sa to neobíde. Len pre zaujímavosť, načo je treba zhodiť palubku na tak pomerne \"novom\" aute ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Pochybuji také, ale zkusit jsem to musel ;-) Momentálně nevím jak přesně \"vypáčit\" ten display abych neudělal velkou škodu....existuje na to přípravek, takové plastové vidličky, které ovšem nemám Důvod je jednoduchý, vystřelený airbag u spolujezdce. Sehnal jsem si novou palubovku a jen to potřebuji vyměnit Je to hra na nervy...radši bych vyndaval motor než tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Vydrž, snad to dnes večer najdu v manuálu. Pokud ano, pošlu ti to do mailu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Tak rámeček u displaye držel jak přišroubovanej...našel jsem tady na netu jak to vypadá a jak se to vyndavá, ale stejně to chtělo 2 lidi a zabrat docela dost až to vyskočilo. Potom nastalo ticho a mysleli jsme že je to \"urvaný\". Display i rámeček to přežil. Teď bych potřeboval sundat celou tu odstrojenou přístrojovku. Koukal jsem že je nejspíš zanýtovaná na té tyči co vede pod ní, a na které drží taky volant....co jsem koukal, tak ta kovová konstrukce drží na cca. 9 šroubech. Doufám, že když to povolím tak to celý vyndám ven Abych vyměnil tu vrchní desku musím odvrtat z druhý strany ty \"nýty\" a pak zpět přidělat novou vrchní desku a šup zpátky. Nějaký manuál kde co drží by se hodil Koukal jsem na public.servicebox.peugeot.com a tam jsem zadarmo našel jen jak se skládá to obložení přístrojovky. Bližší postup jsem nenašel Díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Podle tohohle a podle pacek co to drží (našel jsem na youtube video) jsem zapáčil a vyletělo to ven. Kdo by se chtěl kouknout na profíka s vyndáváním okrasných plastů tak tady je krásný GTi: http://www.208ownersclub.co.uk/forum/davegtis-208-gti_topic543.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Podívej se na email Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Super, děkuju! Ušetřil si mi spoustu času hledáním kde co drží Hodím sem fotky pokud se mi to povede rozhodit a složit. Ještě jednou děkuju za pomoc [upravil dne 30/7/14 17:19 od tom.tomanos] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Není zač kdyby ti nějakej manuál chyběl, tak mi písni, pošlu ho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Tak přístrojovka je odstrojená a uvolněná. Zítra už jí vytáhnu, ale na to se musim vyspat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Tak nic, už to máš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 i tak děkuju za snahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 30. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 jaká je 508? ještě jsem neměl tu čest, ale někdo říkal něco o \"kolíbavém\" podvozku...osobně si myslím, že obecně Peugeot dost přitvrdil s podvozkem oproti starším autům ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 Nemáš zač, já jsem s 508 spokojen. Proti 407, kterou jsem měl předtím, nevidím velký rozdíl. 407ma byla více sportovněji naladěna, ale řekl bych, že podvozek není měkký. Zadní náprava je v podstatě stejná a přední má klasický Mc Pherson, oproti 407, která má lichoběžníkovou nápravu a tím pádem lepší vedení a přilnavost předních kol, protože udržuje v podstatě stále stejný odklon kola. 508 je prostě limuzína a ne žádný sporťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 31. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2014 [Edited on 31/7/14 19:24 by tom.tomanos] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom.tomanos Odesláno 31. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2014 (upraveno) Upraveno 30. červen 2015 uživatelem tom.tomanos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.