Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rozvody


Fenistil

Recommended Posts

  • O 2 roky později...

Ahoj, po jaké době měnit na 1.4 VTi rozvodový řetěz ? V různých recenzích čtu, že motorizace VTi se projevuje velmi častými závadami jako vytahaný rozvodový řetěz, protáčející se ozubené kolo řetězu.  Mění se jen rozvodový řetěz zároveň i další komponenty ? Mám nyní cca 90 000 km a stáří 8 let

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servisní knížce se s výměnou nepočítá. K chrastění řetězu- taky jsem si myslel, že je za studena slyšet. Až do  doby  než jsem nastartoval studenou 1,2 HTP. Následovalo několik vteřin rachotu jako kdybych vysypal  hrst hřebíků do okapu. pak to ztichlo a tříválec se statečně klepal. Tohle můj motor  nedělá.  Jen je za studena hlučnější. Připomíná zvuk šicího stroje. Od začátku měním olej (sám, od 60 tis. km mobil1) max do 12 tis, km. Doufám, že napínák řetězu to ocení.

Upraveno uživatelem zingali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

1.4VTI a 1.6VTI/THP jsou koncepčně stejný, motory Prince EP. Mění se celá rozvodová sada- napínák, řetěz, vodítka, ideálně i spodní ozub.kolo a řetěz čerpadla oleje. Interval na výměnu není. Mění se, až začne mlátit nebo vyhazovat chyby. Resp. existuje interval jenom na protažení řetězu, který se měří.

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...