honza205D Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Zdravím, chceme rozšířit vozový park o 807, hlavně z důvodu, že naše 406 už má na tachometru 315 tisíc a tak nějak nám přestává stačit velikostně. Tak jsem se Vás chtěl zeptat, zda nemáte zkušenosti s 2,2i (LPG), naftu nechci, nějak o tomto motoru nemá žádné info. Stačil by i dvoulitr, který je podobný naší 1,8 , ale těch není mnoho k sehnání. Dík za informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Zpetej se člena Tango C8, ten měl C8 v 2,2i, řekne ti víc nebo Pe.Tra, ten měl C8 V6 za mě teda 2.0 HDi RHR naprosto v pohodě a neměnil bych! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palokalo Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Ja som sa tiez pokusal zohnat C8 s 2.2i ale bohuzial bezuspesne. 2 liter mi pride slaby na take auto. Kupil som 2.2 HDI tak snad casom neolutujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza205D Odesláno 9. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 No HDI bych se rád vyhnul, ale pokud do dvou týdnu nesehnal benzína, tak to bude jediná možnost. Zatím díky za rady. Členu Tango C8 jsem napsal mail, tak uvidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Pe.Tr uz C8 predal,ale neviem preco.Dufam,ze nie kvoli motoru.Ale ak si spominam,tak odkedy tam dal LPG,tak mal stale problemy.Ja zatial nas V6 z mosta nepustam,aj ked ma tiez svoje muchy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Problemy byly ale pred prodejem se odstranily. Prodaval jsem bo jsem koupil nove a jedno stacilo tak jsem prodal i c8 i 207 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 A si spokojny s novym?Presedlal si na naftu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Nevim.jezdi s tim zena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Tebe ostal bicykel/kolo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Skutr :-) ale peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza205D Odesláno 9. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Tak aspoň, že jsi zůstal ve značce... I když já raději tři ladičky,ovšem to neřeší motor pod kapotou. V6 je lákavé,ale ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. červenec 2014 Ja som sa tiez pokusal zohnat C8 s 2.2i ale bohuzial bezuspesne. 2 liter mi pride slaby na take auto. Kupil som 2.2 HDI tak snad casom neolutujem Dvoulitr se 100 nebo 103kW ti na to přijde slabý, tak jsi vzal 94kW HDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palokalo Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 A co tak nejakych cca 190 nm vs. 314 u hdi? Pruzne zrychlenie je to co ma zaujima a nie 0 - 100. Ked predbiehas s nalozenym autom co ma dve tony s nakladom je to sakra poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tango C8 Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Již jsem odepsal, něco. Hm, tá 2,2i má tuším 116 kw, to taky nění výhra, ale jede to no:D A na normální víkendové ježdění to stačí. [upravil dne 10/7/14 07:45 od Tango C8] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 A co tak nejakych cca 190 nm vs. 314 u hdi? Pruzne zrychlenie je to co ma zaujima a nie 0 - 100. Ked predbiehas s nalozenym autom co ma dve tony s nakladom je to sakra poznat. A kolik máš reálně na kolech, hm? Nm na hřídeli motoru nic neznamenají, podstatné je to, co je na kolech, a to záleží na zpřevodování. A mezi Nm a výkonem taky existuje fyzikální vztah, jestli to náhodou nevíš. Jediný rozdíl je, že s tím benzínem je třeba podřadit a vytočit jej, což pravda většina tupých hamtačů neví a pak si stěžuje, že ten benzín ve stejných otáčkách jako diesel nejede - opravdu strašně překvapivě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza205D Odesláno 10. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Ale pánové, já to tu nezaložil, aby jste se hádali zda naftu či benzín. Znám výhody i nevýhody HDI, ale ptám se na zkušenosti s benzínama. Díky Tango, odpověděl jsem Ti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palokalo Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 uff este ze ta mam.. to by taky tupy hamtac ako ja nevedel honza205D sorry za offtopic.. len nemam rad takych chytrolinov co si myslia ze zjedli mudrost sveta a musia zosmiesnovat ludi. oddie: HDI som zobral preto lebo s benzinakom som na slovensku ziadnu C8/807/ulysse/phedru nenasiel. Ani 2 liter ani 2.2 a ani 3 liter. Vseobecne velke vany zo 7 miestami s benzinom je obrovsky problem u nas zohnat. Vzdy som mal doteraz benzinaky a viem ze ich krivka vykonu je niekde inde ako pri turbo naftach a benzinoch. Ale isto budes suhlasit somnou ze ak chces aby take tazke auto nezralo aj travu pri ceste je lepsie mat 94 kW HDI ako 100 kw atmo benzin vzhladom na vykon. [Edited on 10/7/14 09:42 by palokalo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prouza Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Já mám 807 2,0i, 100kW s 4 st. automatem a je to jak říká Oddie, když chci aby se auto pořádně hýbalo, tak je třeba motor vytočit. Na druhou stranu automat řadí dost nízko (optimalizace výrobce na spotřebu), takže při nějakých 50km/h už řadí 3 st (což je téměř stejně těžký převod jako čtyřka u 5 st. manuálu) otáčky jsou cca 2 tis/min. To znamená že pokud chci zrychlit, musím mít buď přiměřenou trpělivost, nebo ručně podřadit. V plně obsazeném autě, ale na nějaké předjíždění nebo extra svižnou jízdu můžu zapomenout. Ovšem kvůli závodění jsem si autobus nepořizoval, stačí mi abych v pohodě splynul s ostatním provozem a nebyl brzda. A při tom všem mám spotřebu do 9l/100km. Myslím že motor 2,2i bude o něco lepší, a kdyby se dělal v kombinaci s automatem, tak by se mi líbil víc. Spotřeba u 2,2i je prakticky stejná jako u 2,0i, ovšem 2,2i má o něco lepší zátah (nemá náhodou dvadvojka variabilní časování ventilů?) - nikdy to ale nebude takový zátah \"vodspodu\" jako u přeplňovaného dieselu (prostě zcela jiná výkonová charakteristika benzín vs HDi). Mám taky pocit že benzín je v autě méně slyšet (pokud ho zrovna neženu k omezovači), a to tiché ševelení po nastartování je taky příjemné. Při dálniční jízdě se více projevuje aerodynamický hluk než zvuk motoru (který při 130km/h točí něco přes 3500tis/min) Co se týče servisu, tak jsem měnil jen zapalovací rampu a svíčky (a po koupi rozvody) a šlape bez problémů přestože má natočeno 230tis km. Asi mě čeká výměna katalyzátoru a lambdy. Drobný problém se projevil v jednom mrazivém dni, kdy přes měrku oleje vystříkal asi litr oleje - z důvodu zamrzlé hadičky odvětrávání klikovky. Trochu žere olej - asi 2 deci na 1000km, to je ale nemoc 2,0i. Tak jako tak bych příště zase volil benzín resp LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza205D Odesláno 10. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Pokud se podíváš na spotřebu, tak HDI je na tom lépe,ovšem s lpg je to zase jiná pravda a jelikož mám ve 406 lpg a má najeto už to co má najeto, tak plyn je jasná volba. Nejsem závodník a nepotřebuji předjíždět za každou cenu, vyblbnout se můžu na motorce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palokalo Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Ale niekedy je lepsie mat vykonovu rezervu pri predbiehani. Pokial to chces dat na plyn mozes kludne ist aj do 3 litra ak zozenies. Ak by som ja zohnal 3liter ked som kupoval isiel by som do neho a tiez dal na LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.