drtikol777 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) nevim jestli najdu která je to hadice. ty dvě hadice na foto u sebe s bílou a zelenou spojkou vedou nejspíš z nádrže a pokračují za motor k čerpadlu. jedna je uršitě vytažena k ruční pumpičce nahoře na motoru a taky musí jít k palivovému filtru. ale není tam vidět. možná by bylo nesnažší připojit tu petku s naftou k výstupu z palivového filtru. zde jsou fotky: Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem drtikol777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 dve hadice na cerpadle a tie strcis do flasky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 na čerpadlo se nedostanu... musim se napojit někde kde je přístup. koukní výš na foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) na baloniku je privod cize pouzijes ten koniec co ide do cerpadla a potom vezmes ten koniec hadicky po rozpojeni(zeleny) co ide do cerpadla ale lepsie vziat privod z filtra lebo balonik je pred filtrom takze by si siel aj cez filter Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 stejně nechápu proč jdou z nádrže 2 hadičky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) privod a spiatocka aj do radiatora doma ti idu dve trubky ze ? aby mohlo medium cirkulovat dookola cize privodom z nadrze ide palivo do vt cerpala a prepad (to co sa nevyuzije )sa z cerpadla vracia naspet do nadrze a takisto prepad zo vstrekov ta tensia hadicka na vstrekovacoch s vypletom tak sa tiez vracia do nadrze ale tie spiatocky cerpadlo a vstreky sa v motorovom priestore spoja do jednej a naspet do nadrze ide uz len ta jedna hlavna hadicka (zelena) na foto ktoru rozpojis Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) chod na yotube napis tam( tec 2000 )ako sa to pripojuje aby si to videl mozno tam bude aj tvoja 1.6 hdi Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2018 Sdílet Odesláno 7. říjen 2018 (upraveno) tu ale on ide aj cez filter, ty musis privod odpojit z filtra (hadica co ide z fitra na cerpadlo oznacena bielou farbou a strcit do flase ) takze pouzijes len tu zelenu co vidis vo videu a tu bielu nie, musis ist k filtru a ako pisem vysie v zatvorke, odpojis z filtra a strcis do flase Upraveno 7. říjen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikol777 Odesláno 11. říjen 2018 Sdílet Odesláno 11. říjen 2018 (upraveno) potreboval bych to ale otestovat pri delsi jizde. To asi jen tak nepujde. To by chtelo 5l kanystr a umistit ho nekam asi mimo motor kde bude horko. P.S. Kdyz mackam rucne balonek co je nahore pod krytem motoru tak by mel po chvili ztvrdnout ne? Me prijde ze trochu ztvrdne a kdyz mackam dal tak jakoby nekde uchazi vzduch... Tak sem zjistil ze trochu netesni primo napojeni hadice na balonek. Nevim zda to muze mit tak zasadni vliv aby chcipal motor. Nemuzete mi nekdo poslat schema zapojeni hadic palivoveho systemu? Upraveno 11. říjen 2018 uživatelem drtikol777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PIŠKOT30 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 Ahoj Peugeotaci... Mám dotaz,měnili jsme snímač tlaku paliva museli jsme u toho mít povolený EGR ventil.Po namontování všeho zpět mi teď můj Peugeot 407 sw, 1.6HDI začala ve 1400 ot. pocukavat. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 A co si mame predstavit pod pojmem povoleny? Povoleny v objimce navazujici na chladic spalin? Nebo byl uplne dole? A nebo jinak, kdyz ho povolite treba v te objimce a pak spatne spojite zpatky, bude tam netesnost a budou tudy utikat spaliny (citil bys na krizovatce jak stojis se zahratym motorem) a samozrejme to rozhodi system spalovani, protoze ti to tam muze jak utikat, tak prisavat (pri zaskrcene klapce v sani). At tak nebo tak, smes plynu bude jina nez vypocita RJ podle mapy a udaju z cidel. Ale to je jen dohadovani. To bylo jen naznaceni coby, kdyby Bez obhlidky ti to nikdo asi moc nerekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.