Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna motoru u P405


johnyx5

Recommended Posts

Kromě průseru s papírama (u peugeotů sou v tomto sněru dost neochotní, viď Oddie:D) tě už jen čekají samá pozitiva a jistoty (pokud seš duševní i fizický masochista). Koromě motoru a převodovky musíš vyměnit podstatnou část elektroinstalace, palivovej systém, výfukový potrubí, sání, chladičovku s chladičem a pár drobností, který mě nenapadli. Čili pokud nemáš téměř kompletní auto ze kterýho by se to dalo odstrojit, slušně vybavenou dílnu a hooodně dobrou známost u Peogotů, tak raději poslechni kluky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi tak....

jo a je jina aji palubovka, teda jenom ty kontrolky.....ale to by slo vyresit snad jen prehozenim dratu k palubovce a pridanim zarovek :D

Kdysi me napadlo, ze z 205ky udelam HDi z 206ky, ale kdyz jsem an to mrcknul, tak jsme od toho veeeeeelice ryyyychle utekl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chudák malej, vy mu dáváte :) On to není zas tak extra velkej technickej problém, dát místo 1,9i 1,9D (TD). Ale jak psal Hics, je třeba k tomu mít CELÉ TD auto, např. bořené zezadu, a ne jen shánět jednotlivé díly..

Problém je vážně hlavně s těma papírama... kdysi se povolovala změna 1,9i - 1,9D (ne TD!), ale nedávno jsem byl ujištěn, že něco takového už nehrozí. Takže Radkova rada - prodat benzína a koupit TD - byla na místě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ták! Tak co to nenapíšeš hned čéče? Dyk máš všechno co potřebuješ!!! Od zádrhelů s motorem je tu \"grarážový velmistr\":D Oddie. Ten ti jistě fundovaně poradí. Jen s tema papírama nějak nevim. Buď přehodit čísla kastle, nebo si nechat přidělit úřední. Ikdyž.... Pokud by si použil kastli z benzína jako náhradní díl, ale musí k ní bejt nějakej doklad (o koupi, celní doklad nebo tak něco), tak se to dá zařídit. Kastle musej bejt typově stejný (kombi/kombi, sedan/sedan) a měli by bejt stenný i modelově (starej/novej). S nějakou nepotvrzenou přestavbou - i když to bude čístý, bych si moc nehrál. Dneska je to fakt o držku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johny: mrkni na VIN, shoduje se prvních 9 znaků: Jestli jo, máš vyhráno. Jestli ne, podívej se do katalogu orig. dílů (na CD, kdyžtak poskytne Makovice), jestli se shoduje katalogové č. kastle. Pokud ne, oficiálně to neuděláš, leda přes úřední číslo.

Výměna motoru 1,9i - 1,9TD nebude extra problém, ale je to spíš na osobní pokec, než rady po fóru...

Jinak se musím pochlubit, přestavba (tedy výměna kastle) part2 - moje nová 405D už je opravdu \"moje\", má nová čísla a správný VIN... Jen mě cestou na STK chytli za rychlost (200,-), a z STK následně vysypali za přední brzdy (no co, stejně bych tam musel znovu, tak jako tak). I magistrátní úřednice dneska nějak nestíhala, celý přepis s výměnou skoro hodinu a půl (minule pod hodinu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak na 405 ale ja mam na 605 TD benzinovou kastli, poctiva prestavba vcetne papiru od Peugeotu, a s uchycenim motoru zadnej problem nebyl. Ale muselo se dost vyhrat s elektrikou, stale mi tam zbyvaji nadbytecne draty :D. Jinak to bylo taky delany tak, ze se koupil benzin se zadrenym motorem a do nej se vsechno prendalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...