Sign in to follow this  
Followers 0
johnyx5

Výměna motoru u P405

15 posts in this topic

Zdar lidi, chci z benzinový 405 vyhodit motor a hodit do ní TD. Vítám veškeré informace o této problematice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radek ti poradil za mě :)

Já bych se ale docela zeptal, jak by sis to představoval vyřešit papírově, v TP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kromě průseru s papírama (u peugeotů sou v tomto sněru dost neochotní, viď Oddie:D) tě už jen čekají samá pozitiva a jistoty (pokud seš duševní i fizický masochista). Koromě motoru a převodovky musíš vyměnit podstatnou část elektroinstalace, palivovej systém, výfukový potrubí, sání, chladičovku s chladičem a pár drobností, který mě nenapadli. Čili pokud nemáš téměř kompletní auto ze kterýho by se to dalo odstrojit, slušně vybavenou dílnu a hooodně dobrou známost u Peogotů, tak raději poslechni kluky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi tak....

jo a je jina aji palubovka, teda jenom ty kontrolky.....ale to by slo vyresit snad jen prehozenim dratu k palubovce a pridanim zarovek :D

Kdysi me napadlo, ze z 205ky udelam HDi z 206ky, ale kdyz jsem an to mrcknul, tak jsme od toho veeeeeelice ryyyychle utekl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voštíku to je škoda, že jsi od toho zdrhnul, možná bys pak dokázal udělat z Mi i Mig.:D:D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chudák malej, vy mu dáváte :) On to není zas tak extra velkej technickej problém, dát místo 1,9i 1,9D (TD). Ale jak psal Hics, je třeba k tomu mít CELÉ TD auto, např. bořené zezadu, a ne jen shánět jednotlivé díly..

Problém je vážně hlavně s těma papírama... kdysi se povolovala změna 1,9i - 1,9D (ne TD!), ale nedávno jsem byl ujištěn, že něco takového už nehrozí. Takže Radkova rada - prodat benzína a koupit TD - byla na místě :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, já mám dvě auta. P405 TD s papírama (nabořená kastle, jakože dost) a P405 benzín bez papírů. A zajímalo by mě jestli neni něni nějakej zádrhel při vyndavání motoru. To ostatní už nějak zmáknu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ták! Tak co to nenapíšeš hned čéče? Dyk máš všechno co potřebuješ!!! Od zádrhelů s motorem je tu \"grarážový velmistr\":D Oddie. Ten ti jistě fundovaně poradí. Jen s tema papírama nějak nevim. Buď přehodit čísla kastle, nebo si nechat přidělit úřední. Ikdyž.... Pokud by si použil kastli z benzína jako náhradní díl, ale musí k ní bejt nějakej doklad (o koupi, celní doklad nebo tak něco), tak se to dá zařídit. Kastle musej bejt typově stejný (kombi/kombi, sedan/sedan) a měli by bejt stenný i modelově (starej/novej). S nějakou nepotvrzenou přestavbou - i když to bude čístý, bych si moc nehrál. Dneska je to fakt o držku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johny: mrkni na VIN, shoduje se prvních 9 znaků: Jestli jo, máš vyhráno. Jestli ne, podívej se do katalogu orig. dílů (na CD, kdyžtak poskytne Makovice), jestli se shoduje katalogové č. kastle. Pokud ne, oficiálně to neuděláš, leda přes úřední číslo.

Výměna motoru 1,9i - 1,9TD nebude extra problém, ale je to spíš na osobní pokec, než rady po fóru...

Jinak se musím pochlubit, přestavba (tedy výměna kastle) part2 - moje nová 405D už je opravdu \"moje\", má nová čísla a správný VIN... Jen mě cestou na STK chytli za rychlost (200,-), a z STK následně vysypali za přední brzdy (no co, stejně bych tam musel znovu, tak jako tak). I magistrátní úřednice dneska nějak nestíhala, celý přepis s výměnou skoro hodinu a půl (minule pod hodinu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie co uchycení motoru do kastle. U Renaultů to bylo vždy vše jinak benzín - nafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jak na 405 ale ja mam na 605 TD benzinovou kastli, poctiva prestavba vcetne papiru od Peugeotu, a s uchycenim motoru zadnej problem nebyl. Ale muselo se dost vyhrat s elektrikou, stale mi tam zbyvaji nadbytecne draty :D. Jinak to bylo taky delany tak, ze se koupil benzin se zadrenym motorem a do nej se vsechno prendalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venca: může být, Renaulty neznám. Pokud jde ale o pažoutí 1,9i - 1,9D, je to v podstatě totéž - motor řady XU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.