deny.zb Odesláno 10. červen 2014 Sdílet Odesláno 10. červen 2014 Zdravím včera jelikož bylo velké teplo jak všici asi také pocítili se mi stalo, že při zapnuté klimatizaci se mi teplota motoru dostala přes 90° a po chvilce se na mě rozsvítila kontrolka stop a hláška přehřátí motoru vypněte motor. Dnes jsem zjistil že při zapnutí klimi se vůbec u chladiče neroztočí vrtule. Jde o Peugeot 307 1.6 HDi 80kw r.v.2006. Můžete mi někdo poradit co se s tím dá dělat. Přístup k té vrtuli je opravdu unikátní. Děkuji za předem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. červen 2014 Sdílet Odesláno 10. červen 2014 Zkus klacíkem protočit vrtuli, zda není zaseklá. Zkontroluj pojistku. Další kroky už vyžadují diagnostiku a rozborku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 10. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2014 Zkoušel jsem vrtuli roztočit a otočí se zaseklá není, a co se týče pojistky netuším ani která to je??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 10. červen 2014 Sdílet Odesláno 10. červen 2014 neurčuje to kdy zapne sahara čidlo teploty? píšeš, že se ti dostalo nad 90°C a pak vypnul motor s nápisem STOP? dle mého ti špatně ukazuje čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 10. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2014 Já si hlavně myslím že ta vrtule by se měla začít točit hned při spuštění klimatizace ne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huno74 Odesláno 10. červen 2014 Sdílet Odesláno 10. červen 2014 ventilator mi zopina hnet ako zapnem klimatizaciu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 11. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2014 No tak by to mělo být ale mě nezapne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Nevím, jak tvoje auto (r.v.06), ale na 406 z r.v. 03, tedy MUX, byla elektronika řízení sahary integrovaná v sahaře. Takže zkontrolovat pojistku, a pak pomocí diagnostiky rozjet saharu a když nebude reagovat, tak je tam vada. Nová stála přes 5000, takže vrakáč (musíš sehnat správné provedení!!!), anebo rozebrat a podívat, zda je kaput elektronika nebo motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Pojistky: nemáš manuál??? Podle http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/ jsou to F1, F6, MF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 11. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Manuál nemám ale každopádně děkuji za info pokusím se na to mrknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Ta MF1 je v motoru. Na stránkách kupodivu není manuál pro auta vyrobená od 5/06 do 3/07. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 11. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Jen nevím jak teda ty pojistky MF1 vypadají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 To taky nevím. Píšou, že jsou MAXI, a budou někde velmi blízko plusu baterky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 11. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Tak pojistky jsem našel a zkontroloval a všecky jsou v pořádku. Ještě mě napadlo jestli to nejde přes nějaké relátko nebo něco. Něco je tam totiž ještě před tou krabičkou s pojistkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Tak to změř voltmetrem (žárovkovou zkoušečkou), jestli je na těch pojistkách napětí po zapnutí klíčku - tzn zda prochází i přes to \"relátko\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 11. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Je proměřeno a na pojistce žádný proud není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Hm, možná jsi měl i nastartovat - některé funkce se zapínají až po nastartování. No, nevím, nemám schema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny.zb Odesláno 12. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Samozřejmě že nastartováno jsem měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Já dost těžko radím, 307 jsem neměl, a taky každý rok výroby je trochu jiný. Vycházím z toho, že když jsou tam pojistky, a když je v manuálu, že slouží pro ventilátor chladiče, tak by měly být pod napětím, aspoň někdy (a samozřejmě oba konce pojistky). Předpokládám, že spínací prvek je až za nimi, ať už je to elektronický spínač anebo relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bossik Odesláno 8. červenec 2014 Sdílet Odesláno 8. červenec 2014 zdravim jen se chci zeptat jestli si to uz vyresil ? mam ten stejny problem na 307 2.0 hdi 66kw a na diagnostice to zkousel a neroztocila se mu ani jednou vrtule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.