Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

boxer 3.0 hdi-motor-spotřeba,výkon,kvalita,všeobecné info r.v.2008 model 09 k této dodávce


Kubaterka

Recommended Posts

Dobrý den,zdravím všechny nadšence dodávek Peugeot Boxer.Mám nabídku koupit dodávku Boxera L3H2 s vestavbou,tudíž pro 6 lidí.Boxer disponuje s údajně velmi kvalitním a výkonným motorem 3.0hdi,r.v.2008 model 09.Viděl jsem na YouTube jak tento motor jede 200km/h,abych pravdu řekl,moc se mně to nezdá(podle popisu to měla být stejná velikost L3H2).Hlavně by mně zajímala spotřeba-kolem 110km/h pak kombinovaná a jízda 130-140km/h(mám rád svižnou jízdu).Dostalo se mně info,že nad 120km/h,už má poměrně velkou spotřebu 12l.Dále by mně zajímala kvalita tohoto motoru a výkon-jestli bere pěkně od spodu,lze decentně točit třeba do 3500 O/min,aniž by výkon umřel u 3000 o/min a další všeobený zkušenosti jak s motorem tak celkovým vozidlem?Děkuji za info!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S dodávkou L3H2 se se spotřebou pod 10 rozluč. Jezdil jsem s předchůdcem (2,8 JTD Ducato) a je fakt, že auto bylo schopný jet po D1 150 kopec/nekopec i s tunou na hřbetě - ale taky si vzalo průměrně kolem 13 l/100 km. Největší slabinou těchto aut je článek mezi volantem a sedačkou - hlavně 20ti leté hovádko s mokrým řidičákem, které se domnívá, že taková kráva zastaví na stejné dráze jako 206ka (neber prosím osobně :D ). Nevím jak je na tom konkrétně ta 3,0, ale 2,8a s kterou jsem jezdil byla dle mého výkonově předimenzovaná vůči zbytku auta (brzdy, nápravy) a pokud s ní jezdil \"člověk\", tak ten motor nešlo uštvat = nalítal i víc než půl mega bez větších problémů.

[upravil dne 3/6/2014 15:05 od Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

ahoj,

mám čerstvě třílitrového boxera z roku 08 (L2H2). Jak poznám jestli to má FAP ?

Na nějaké závěry kolem spotřeby je sice příliš brzo,ale přeci jen...: podle pp měl předchozí majitel za posledních 2000km průměr 10,2L. Mě se podařilo během 800km co jsem stím za dva dny nalítal snížit na 9,8L a to z mého pohledu dost ostrou jízdou. Výkon motoru je až neuvěřitelně brutální.To samozřejmě umocňuje \"dodávkový\"podvozek jenž nestihá, brzdy jsou tady OK,alespoň v porovnání s předchozím modelem. Měl jsem boxera z roku 2000 2,5tid 79kW velmi málo jetého a v parádním stavu,celoroční průměrná (reálná) spotřeba byla 7,6L,jedním dechem ale dodávám že vozím převážně jen vzduch. Tak jsem zvědav jak to bude s třílitrem.

Budu rád za iformace ohledně toho FAPu.

dík

[upravil dne 20/8/14 23:39 od oldcar]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

řeším kolem toho ještě pár věcí.

Vůz je vybaven digitálním tachografem (smartach),což mě vůbec na nic není. Když jsem ho ale odpojil, přestal fungovat tachometr, možná i počítadlo km,tak jsem to tam raděj vrátil...

Jak to mám z toho vykousat ven aby vše fungovalo jak má?

Také bych potřeboval vědět jaké je množství náplně v klimatizaci.

předem dík za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Vcera som sa stal majitelom rodneho brata Boxera. Ide o Duxato maxi L5 H3 s motorom 3,0 JTD 180 PS. Doviezol som ho z nemeckeho Monchengladbachu. Ide o rocnik 2013 s najazdom ,pre niekoho nepochopitelnym , 467 000 km. Trasu domov , cca 1300km, som absolvoval s lahkou nohou kedze svietil servisny interval tak som nechcel nic riskovat. Vymenny interval na olej vyrobca predpisuje 48 tis km!!! Spotreba pri dojazde skoncila na 7,6 podla komputera realne podla tankovania 8,2 ak som dobre ratal.Na take velke auto je to neskutocne. Tempomat vacsinou na 105 -107 tachometrovych podla GPS 99 -100. Cas ukaze ako je to naozaj. Ak som niekde cital ze vykon motora je brutalny tak pravdupovediac nijako ma nazaskocil ale uznavam ze ide fakt dobre :) Dnes som do motora vlial vyplachovac , nasledne vymenil olej aj filtre ktore tam samozrejme ostanu nie viac ako 15 tis. Km. Vo Fiate som sa dozvedel par zaujimavosti ktore mozem rozobrat neskor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řeším kolem toho ještě pár věcí. Vůz je vybaven digitálním tachografem (smartach),což mě vůbec na nic není. Když jsem ho ale odpojil, přestal fungovat tachometr, možná i počítadlo km,tak jsem to tam raděj vrátil... Jak to mám z toho vykousat ven aby vše fungovalo jak má? Také bych potřeboval vědět jaké je množství náplně v klimatizaci. předem dík za info.

 Možná je ti tachograf k ničemu, ale pokud ho vykucháš bude problém při STK , jednou je auto schváleno s tachografem tak tam být musí. V ježdění s tachografem se už nějaký pátek nepohybuju ale matně si vzpomínám že na spoustě dodávek byl kvůli přívěsu protože podle nějakýho předpisu  EUv okamžiku kdy jedeš pro firemní účel (což je jakákoliv jízda za úplatu) a zapřáhneš přívěs a dostaneš se váhou přes ??? t tak spadáš pod tachograf a musíš mít založenou kartu/kolečko.  Vím že tohle spousta lidí očurává a neřeší ale přijde doba kdy to budou muset dodržovat.

  Jednou jsem převážel z Mnichova kamarádovy který se živí kšeftováním s auty Nisana Navaru, velký nádherný pick-up a protože si tam majitel nechal namontovat TZ na max váhu vleku co to auto sneslo a auto bylo samo o sobě dost specificky upravené tak se hravě přes tu limitní váhu dostávalo a byl tam tachograf na kartu a ještě to ale prý bylo na přání majitele zapojené jako jakási bezp. pojistka a bez založené karty to auto jelo max 25km/h. Takže proto si to matně pamatuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

na nic z toho co tu píšeš jsem se vůbec neptal! Taky by jsi měl kolem toho něco zjístit,než zde začneš tvořit takovéto fantasmagorie.

Tak jen na okraj,když už si to takto pojal:

1. Nejsem dopravce

2.Nejsem profesionální řidič,tudíž nemám kartu řidiče.Jsem držitelem ř.p.skupiny B

3.Vozidlo mám jako fyzická osoba a je kategorie M1

4.Placenou jízdou jsem nikdy neujel ani 5 metrů

5.Auto jsem si osobně dovezl z DE kde bylo z jiných důvodů vybaveno tachografem,což u nás neplatí,a to ani nasledně při cestě po DE,neboť je již registrováno v CZ.

6.Absolvoval jsem velmi náročnou dovozovou STK a onen tachograf je vůbec nezajímá. O problému na STK jsi přišel kde?

Ve velkém t.p. zapsán není,i když je součástí výbavy vozu.

7. NIC NEOČURÁVÁM

 

Čili ještě jednou: Tachograf je mi na nic,a zajímá mě jak jej efektivně odinstalovat ( ani mě nezajíma u koho)

Jen předpokládám,že je tam zapojen seriově někde mezi budíky a ř.j. Ale v dnešní době kdy má svoji řídící jednotku kdejaká lucernička v interiéru,ne vím zda se bude jednat o poněkud sofistikovanější zásah.

Upraveno uživatelem oldcar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera som sa stal majitelom rodneho brata Boxera. Ide o Duxato maxi L5 H3 s motorom 3,0 JTD 180 PS. Doviezol som ho z nemeckeho Monchengladbachu. Ide o rocnik 2013 s najazdom ,pre niekoho nepochopitelnym , 467 000 km. Trasu domov , cca 1300km, som absolvoval s lahkou nohou kedze svietil servisny interval tak som nechcel nic riskovat. Vymenny interval na olej vyrobca predpisuje 48 tis km!!! Spotreba pri dojazde skoncila na 7,6 podla komputera realne podla tankovania 8,2 ak som dobre ratal.Na take velke auto je to neskutocne. Tempomat vacsinou na 105 -107 tachometrovych podla GPS 99 -100. Cas ukaze ako je to naozaj. Ak som niekde cital ze vykon motora je brutalny tak pravdupovediac nijako ma nazaskocil ale uznavam ze ide fakt dobre :) Dnes som do motora vlial vyplachovac , nasledne vymenil olej aj filtre ktore tam samozrejme ostanu nie viac ako 15 tis. Km. Vo Fiate som sa dozvedel par zaujimavosti ktore mozem rozobrat neskor.

tuhle u sousedů dotáhly jednoho jumpera třílitra na tyči,motor k.o.měl najeto 1,05mil.km a to se na tom střídala čuňata. Takže těch km bych se nebál.Já jsem vybíral podle celkového stavu.Ty třílitry jsou ve všech autech t.j. boxer,jumper,ducato stejné od iveco,to nejspíš víš. Dva ty motory jsem viděl s utrženým ventilem,ale oba byly z takových těch pětitunek co tam jsou uloženy podél,mají větší turbo a asi to i víc zatěžují...Ten interval výměn je samozřejmě nesmysl,já měním tak co 10-12tis.Ale jsem na to trochu uchyl :D

Mám verzi z roku 08 takže 116kW. Celoroční průměrná spotřeba za 22000km je 8,8L Při takovém tom denním dojíždění do zaměstnání a pod. to dělá do 8,4L Naloženej na dovolenou,klima, cca 50%dálnice 10,2L Při dálniční tachometrové140 na tempomat (t.j.cca132GPS) během 1000km jel za 10,8L. Všechny ty údaje jsou reálně naměřené. Palubák kecá jak jen může,většinou je optimista tak o 0,5-0,7L.

Pokud máš kolem toho nějaké zajímavosti tak sem s tím  ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno milionove auto mam aj , doteraz slape ako hodinky ale to je ina story :) Takze Ducato dovrsi za par dni 500 tis. km. Dlhodoba spotreba podla komputera na letnych gumach bola okolo 8,5 -8,6 a teraz na zimnych o liter viac. Jazdim 90 % mimo dialnic casto aj dost nalozeny. Vo Fiate som sa dozvedel a moj znamy ktoremu sa to stalo mi to potvrdil ze pri starsich rocnikoch , co je asi aj tvoj pripad , sa pristrojova doska po najazdeni 400 tis. Km vynuluje , namiesto kilometrov ostanu iba ciarky ci co . Riesenie je kupa novej za neskutocne peniaze akebo stocenie . Kamos to vyriesil stocenim na nulu. Je aj tretia moznost vraj to niekto vie vyriesit nejakym cipom ci co. Tie starsie vraj mali intrval 40 tis. km. a v diagnostike bolo tych intervalov 10. Ja som mal interval 48. mechanik mi zmazal posledny desiaty vraj viac moznosti tam nema upozornoval ma ze sa mi to teda mozno vymaze pri 480 tis km. ale nestalo sa tak uvidim co bude.

Auto slape dobre , motor ma velmi kultivovany chod , FAP filter je povodny 88 % zo sto je volnych. Mam tam odpruzenu sedacku takze pohoda. Zaujimalo by ma len ako je to s rozvodom. Co som cital tak vraj sa odporuca menit pri 450 tis. Km. Ini zas pisu vraj kym ho nepocut tak nesahat ale ti co retaz vymenili tvrdia ze sa zlepsil vykon atd. Mne sa zda ze tych 180 koni a 400 Nm by malo ist predsa len trochu lepsie tak asi sa do toho rozvodu pustim :)

Upraveno uživatelem dusan2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...