Kabu Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 zdarec chci si dát do 306 sportovní vzduchovej filtr ale tak nák jsem nevěděl kam a našel jsem obrázek jak ho tam někdo dal chci se zeptat je to takle správně ?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kabu Odesláno 9. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2014 já jsem si to myslel protože orig filtr je v tej krabičce nahoře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Tak ho zase připoj jak má být a užívej si nárust výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kabu Odesláno 9. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2014 to neni moje já tam mam zatim origo ale chtěl bych tam ten sportovní kam bych ho měl napojit ?? a nevíš na co je ta spodní krabička?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Hm tak to ti neporadím, ani nemůžu - jsem samozvaný vedoucí spolku proti prznění ubohých aut. Nicméně pokud použiješ hledání tak zde na fóru najdeš návody jak to řešit. A co je ta pixle se tady probíralo zrovna včera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Když už tam chceš něco cpát, tak tam dej vložku do orig. airboxu. OTÍK17 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Bavlněná vložka do origo boxu, jak píše KingSPade je nejlepší, nemusíš pak filtr měnit, protože je čistitelná, do motoru se dostane víc vzduchu, to je to, o co Ti jde, oproti doprasenýmu kuželu bude díky boxu odstíněná od teplýho vzduchu od mototu, navíc na kónus by nikdy neměl jít takhle vzduch zpříma, ale mělo by tam být vedení, který ho před vstupem do filtru rozvíří, takže na obrázku je to úplně špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Tiež mám momentálne v aute tento \"športový\" filter, ale len z dôvodu, že po nehode so srnkou mi rozbilo origo airbox, inak by som to tam v živote nikdy dobrovoľne nedával... na výkone to nepridá vôbec nič, jediná zmena je, že pri akcelerácií alebo pridaní plynu do otáčok viac syčí a počuť, ako nasáva vzduch. Na výkone zmena nula bodov, takže ak ti ide o nárast výkonu, buď kúp vložku do origo airboxu, ako bolo písané vyššie alebo si kúp origo nový filter a po výmene za starý špinavý tú zmenu na výkone zaručene pocítiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 13. květen 2014 Sdílet Odesláno 13. květen 2014 jak píši hoši... popřípadě zvolit Intake Air Box (CDA-BMC nebo Simotu) já objedna CDA a ještě k tomu dořešit nějaký přívod atd a je to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver FH12 Odesláno 25. květen 2014 Sdílet Odesláno 25. květen 2014 http://i82.photobucket.com/albums/j260/mrgimp_2006/ABPA008-01.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V4SY Odesláno 17. červen 2014 Sdílet Odesláno 17. červen 2014 Přesně jak píše Driver FH12, to je nejjednudušší řešení, ale bohužel ne zrovna nejlevnější, pokud na to máš peníze... Osobně bych nedělal, žádné psí kusy s filtrem, prostě si sežeň novej air box a dej tam sportovní vložku, a máš po problémech, celé Tě to vyjde do 1 500, - Má to tak většina lidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rixin Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Zdarec kolegové,otevřenej konickej filtr je u mého vozu už víc jak rok v pohodě,moje spotřeba klesla o půl litru oproti airboxu.Fap je vytlučenej a v pp to je upravený.Ponechal jsem tam akorát spodní hadici,která je pod filtrem a nějakej ten vzduch tam určitě rozvýří.Chce to akorát trochu slušnější a pečlivejší práci.Mně to stálo kolem dvou tisícovek.Alu koleno,filtr a pořádný spony.Nějakou tu stěnu tam dáte taky,ale když vezmu že ten plastovej airbox je taky v motorovém prostoru a není nijak odstíněnej,až tak velkej teplotní rozdíl tam asi nebude.Co kolega tak jinej názor,každej jezdí jinak a každej se k auto chová trochu jinak,Mám třetí auto takhle upravený a u každého to jenom prospělo. OTÍK17 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Hlavně, že máš z takové prasečiny dobrý pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Ten \"sportovní\" filtr je naprosto super věc, protože dokáže zničit váhu vzduchu o několik řádů rychleji, než by normálně odešla sama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrb123 Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 o pul litru dolu sla spotreba diky vytlucenymu fapu. jinak na hdi je doporucovano, ne-li nutnosti, vzduchoveho filtru s vatou kvuli \"odfiltrovani\" vlhkosti, takze jakykoliv sportovni filtr je jen na zadelani si na nejaky problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Něco mi uniklo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 29. červenec 2014 Sdílet Odesláno 29. červenec 2014 Zdarec kolegové,otevřenej konickej filtr je u mého vozu už víc jak rok v pohodě,moje spotřeba klesla o půl litru oproti airboxu.Fap je vytlučenej a v pp to je upravený.Ponechal jsem tam akorát spodní hadici,která je pod filtrem a nějakej ten vzduch tam určitě rozvýří.Chce to akorát trochu slušnější a pečlivejší práci.Mně to stálo kolem dvou tisícovek.Alu koleno,filtr a pořádný spony.Nějakou tu stěnu tam dáte taky,ale když vezmu že ten plastovej airbox je taky v motorovém prostoru a není nijak odstíněnej,až tak velkej teplotní rozdíl tam asi nebude.Co kolega tak jinej názor,každej jezdí jinak a každej se k auto chová trochu jinak,Mám třetí auto takhle upravený a u každého to jenom prospělo. My ti to ale nežereme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jonny205 Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 urcite za me sportovní filtr je lepší než normal papír jen ho dej do origo boxu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 30. červenec 2014 Sdílet Odesláno 30. červenec 2014 v autě jsem měl jak novej origo tak i sportovní. Je to na každým co si do auta dá ale za mě prostě origo je origo!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.