Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

sportovní vzduchovej filtr


Kabu

Recommended Posts

Bavlněná vložka do origo boxu, jak píše KingSPade je nejlepší, nemusíš pak filtr měnit, protože je čistitelná, do motoru se dostane víc vzduchu, to je to, o co Ti jde, oproti doprasenýmu kuželu bude díky boxu odstíněná od teplýho vzduchu od mototu, navíc na kónus by nikdy neměl jít takhle vzduch zpříma, ale mělo by tam být vedení, který ho před vstupem do filtru rozvíří, takže na obrázku je to úplně špatně;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež mám momentálne v aute tento \"športový\" filter, ale len z dôvodu, že po nehode so srnkou mi rozbilo origo airbox, inak by som to tam v živote nikdy dobrovoľne nedával... na výkone to nepridá vôbec nič, jediná zmena je, že pri akcelerácií alebo pridaní plynu do otáčok viac syčí a počuť, ako nasáva vzduch. Na výkone zmena nula bodov, takže ak ti ide o nárast výkonu, buď kúp vložku do origo airboxu, ako bolo písané vyššie alebo si kúp origo nový filter a po výmene za starý špinavý tú zmenu na výkone zaručene pocítiš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

Přesně jak píše Driver FH12, to je nejjednudušší řešení, ale bohužel ne zrovna nejlevnější, pokud na to máš peníze...

Osobně bych nedělal, žádné psí kusy s filtrem, prostě si sežeň novej air box a dej tam sportovní vložku, a máš po problémech, celé Tě to vyjde do 1 500, -

Má to tak většina lidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdarec kolegové,otevřenej konickej filtr je u mého vozu už víc jak rok v pohodě,moje spotřeba klesla o půl litru oproti airboxu.Fap je vytlučenej a v pp to je upravený.Ponechal jsem tam akorát spodní hadici,která je pod filtrem a nějakej ten vzduch tam určitě rozvýří.Chce to akorát trochu slušnější a pečlivejší práci.Mně to stálo kolem dvou tisícovek.Alu koleno,filtr a pořádný spony.Nějakou tu stěnu tam dáte taky,ale když vezmu že ten plastovej airbox je taky v motorovém prostoru a není nijak odstíněnej,až tak velkej teplotní rozdíl tam asi nebude.Co kolega tak jinej názor,každej jezdí jinak a každej se k auto chová trochu jinak,Mám třetí auto takhle upravený a u každého to jenom prospělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec kolegové,otevřenej konickej filtr je u mého vozu už víc jak rok v pohodě,moje spotřeba klesla o půl litru oproti airboxu.Fap je vytlučenej a v pp to je upravený.Ponechal jsem tam akorát spodní hadici,která je pod filtrem a nějakej ten vzduch tam určitě rozvýří.Chce to akorát trochu slušnější a pečlivejší práci.Mně to stálo kolem dvou tisícovek.Alu koleno,filtr a pořádný spony.Nějakou tu stěnu tam dáte taky,ale když vezmu že ten plastovej airbox je taky v motorovém prostoru a není nijak odstíněnej,až tak velkej teplotní rozdíl tam asi nebude.Co kolega tak jinej názor,každej jezdí jinak a každej se k auto chová trochu jinak,Mám třetí auto takhle upravený a u každého to jenom prospělo.

My ti to ale nežereme :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...