Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vyndání baterie


MioNo

Recommended Posts

Tak buď rád, že ti to nefunguje, aspoň to nemusíš vždycky vypínat, otcovy to na 3008ce ("suv") přestalo asi po měsícu od koupi taky fungovat, tak až byl na garančce tak jim to řekl a prý to bylo slabou baterií, asi proto, že dojede v pondělí do práce, tédeň to tam stojí a zas dojede dom, že těch 50km tam a 50km zpátky asi nestačí aby se to pořádně dobilo, ale problémy nastartovat neměl ani když to tam stálo týden na mrazu, tak nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj, měnil jsem u svého Peugeotu 308 SW 1.6 HDI rv.2015 baterii (AGM, start stop) a chci se zeptat, zda toto auto potřebuje diagnostiku a inicializovat novou baterii nebo to není třeba? Vše funguje jak má... Měnil jsem ji z toho důvodu, že auto i po jízdě mělo 12,3 - 12,6V a nikdy se nedobila na maximum tj.12,9V. Dobíjení také bylo jednou 13,6V, jindy 14,6V (přisuzuji to nějakému chytrému dobíjení u aut s EURO 5). Po odpojení má však stará baterie plných 12,9V a nová ukazuje po zapojení to samé co stará. Je to normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem to tak, že i bez diagnostiky (některá nová auta potřebují po výměně baterku inicializovat a tady nevím, zda je to třeba) vše funguje. Ale právě výměnou jsem si moc nepomohl a baterka se tváří stejně jako ta předtím, a to nevím, zda normální je a jestli by někdo nemohl na podobném autě přeměřit napětí připojené baterie. Baterka má 3,5 roku takže výměnou jsem toho zase tolik asi nepokazil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nějak nechápu, proč jsi tu baterku měnil, mám auto 4.5 roku a zatím jsem k baterce nepřipojoval žádný měřák, protože to startuje, svítí, jezdí, tak ani není žádný důvod :myslim ( taky jsem ji od novoty ještě nenabíjel :bojim)

jinak mám HDi 1.6 Euro 5, ale bez start-stop a diagnostiku k výměně baterie nepotřebuješ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem proto, že i když jezdím trasy okolo 50km, tak mi nefunguje start-stop. Po dobití nabíječkou běží bez problému. Začal jsem tedy měřit a zjistil napětí okolo 12,4V (vše vypnuté, zamčené), což je málo. Nenapadlo mě ale změřit napětí při odpojení od auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Nemusí. Pokud dáváš stejných parametrů, jako je ta původní, tak nemusíš nic řešit. Jen je třeba dodržet postup při odpojování staré (počkat až auto usne apod.) a po připojení nové (vyčkat minutu, než nastartuješ atd.) Viz příručka od vozidla ;)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...