lordlacik Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Nikdy som do benzínu nič nedával, ale brat ma diesel a pri každom tankovaní tam pridáva čistiace prísady. Ale po zhliadnutí tohto, veľmi vážne uvažujem, čo Vy na to? : http://automix.atlas.sk/novinky/829713/peugeot-pozor-na-kvalitu-paliva-moze-vam-zaniest-motor a keď tak ktorý? : http://olejposta.sk/s_244.html alebo stačí používať iba palivo Shell V power nitro alebo nitro+? Tie už májú v sebe čistiace prísady a plusko je 100 oktánové. [upravil dne 25.4.2014 15:28 od lordlacik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davis Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Informace se podle data zdá nová, ale mám pocit, že toto doporučení pro zmiňované benzinové motory se už objevilo před lety. V souvislosti se známými poruchami těchto motorů. Před rokem sem se o tom bavil i s technikem, že Peugeot doporučuje používat čistící aditiva - prý vyloženě kvůli nekvalitnímu benzinu v ČR, že tyto problémy se jinde tolik nevyskytují. Nevim, jestli opravdu nevyskytují jinde ale mělo jít o zanášení karbonem. Takže majitelé těchto motorů by asi občas aditovovat měli. U HDi problém nemám. Čepuju jen u premiových pump. I když pozor, je ale pravda, že někdy u totožnýho řetezce natankuju a jakoby nafta byla lepší/horší (pocitová živost auta) v závislosti na pobočce (regionu ČR). Niméně, poslední dobou spíš pro pocit dávám lepší (premiovou) naftu, protože místy se dá sehnat za cenu, kde maj jinde obyč., bez čistících složek. Takže spíš preventivně, aby se čistily vstřiky. Sám do hdi raději nic neleju, poté co mi technik vyndal jeste tehdy z 307 zablácenej naftovej filtr, prý z přemíry aditiv. (tehdy sem doléval TDA). Prostě všeho s mírou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Spočítej si kolik tě vyjde tankování Nitro+ a nebo aditiva. Jestli ti to nevadí tak klidně přidávej, ale z principu to nic nevyřeší. Ty karbonové úsady, které se tam tvoří to ani neodstraní ani to nezabrání jejich tvorbě. Nicméně z hlediska třeba čistoty vstřikovačů to jistě bude ku prospěchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Mě v autoservisu kde jsem auto kupoval doporučovali VIF a to prodejce i servisní technik. A dokonce se ani neptali zda ho chci koupit od nich...Od zimy leji VIF/sice spíš v nižších dávkách/. Jednou jsem teď nenalil a motor mě připadal hlučnější-tak těch 0,30 kč na litr nafty budu asi obětovat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Jenže ty máš naftu a on má benzín, ty přídáváš víčko nebo 2 a celá řada přísad se musí vylejt do nádrže celá... já taky přidávám VIF, ale to je jiná pohádka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mishanthrope Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Možná můj příspěvek bude trochu mimo, ale jednou jsem z čirého zoufalství (téměř prázdná nádrž, dojezd --- a žádná solidní pumpa v dohledu) natankoval u jakési noname pumpy (naštěstí ne statkové). Nafta byla skoro o 3 kačky levnější, ale z čirého podezření jsem nenabral plnou. No a co se stalo? Auto bylo pocitově tak o 10 - 20 % živější a spotřeba mi po vynulování udělala na onu nádrž 4,4 l/100 km (normálně podle PP 4,7-5,2). Další nádrž byla u Shellu a zdálo se mi, že auto jede pořád stejně, jen spotřeba se vrátila na 4,8. Tak fakt nevím . Aditiva zatím nepřidávám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Shell je co se týče nafty dost kritizovaný-jestli oprávněně nebo ne neumím posoudit. Já osobně beru většinou obyčejnou naftu AGIP + trochu VIFu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Shell je kritizovaný... naopak Benzina je chválená... co na tom, že jezdí ze stejné brány Čepro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Přesně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Ono se dost kritizovalo, že Shell málo aditivuje naftu. Dokonce i jejich prémiová byla podle testů dost na hraně. A aditivovaní paliv stejné není i když jsou třeba od Čepra ze stejné brány:). [upravil dne 25/4/14 21:05 od Paulz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. duben 2014 Sdílet Odesláno 25. duben 2014 Čepro pro Shell aditivuje, Shellem dodávanými aditivy. A aditivuje víc než třeba Benzina. Víc bych to tady asi nerozebíral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Ten článek objevil Ameriku, tohle aditivum se doporučovalo několik let zpět. Já ho teda pro klid duše co těch 5000km leju, určitě to ničemu neublíží. Mnohem důležitější bude měnit včas olej, jezdím dost po městě a když jsem si nechal udělat rozbor oleje po 15tkm, už byl zralej na výměnu. Co se týká aditiv a mazacích schopností a parametrů, byl jak novej, ale bylo v něm množství železa (počítám, že z rozvoďáku) označené jako velmi vysoké a karbon jako množství vysoké. Bez urážky, ale nechápu, jak může někdo poznat, že je auto po natankování nějakého paliva živější/tišší/lenivější atd. Pokud není rozdíl počítám tak k 10%, což nebude, tak to nemůže nikdo objektivně rouzeznat. Před 308 jsem měl feldu na LPG, rozdíl ve výkonu a hluku tam byl. Ale výkon šel poznat leda tak, že když jsem jel do kopce, kde na plyn opravdu pomaloučku klesala rychlost, tak po přepnutí na benzín se pokles zastavil. Hluk šel rozlišit přepínáním LPG/benzín a tedy přímým porovnáním, na LPG byl navzdory všem proklamacím lehce vyšší. Ale kdyby někdo tu kontrolku paliva přelepil, tak nemám absolutně šanci poznat, na jaké palivo jedu. A to by měl být rozdíl ve výkonu cca 5%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 test benzinu http://adam.azet.sk/clanky/16242/exkluzivny-test-paliv-od-auto-bildu-ktory-benzin-prepadol.html [upravil dne 26/4/14 14:42 od Maco82] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 kompletní článek zde http://www.ulozto.cz/x9rkSUh/skenovani0002-pdf [upravil dne 26/4/14 14:58 od Maco82] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 slovensky test http://img838.imageshack.us/img838/1227/dsc02511y.jpg [upravil dne 26/4/14 14:59 od Maco82] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 http://www.mercedesclub.cz/graphics/msgboard/41676/full/aditiva1.jpg http://www.mercedesclub.cz/graphics/msgboard/41676/full/aditiva2.jpg http://www.mercedesclub.cz/graphics/msgboard/41676/full/aditiva3.jpg http://www.mercedesclub.cz/graphics/msgboard/41676/full/aditiva4.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 http://www.vif.cz/files/files/Novinky/test-aditiv-velky.jpg http://www.mazdaclub.cz/graphics/msgboard/108714/full/9368_test_aditiv_page1.jpg http://www.mazdaclub.cz/graphics/msgboard/108714/full/9369_test_aditiv_page2.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 pokud by ještě někdo měl nějaké testy tak sem stím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Bez urážky, ale nechápu, jak může někdo poznat, že je auto po natankování nějakého paliva živější/tišší/lenivější atd. Pokud není rozdíl počítám tak k 10%, což nebude, tak to nemůže nikdo objektivně rouzeznat. Před 308 jsem měl feldu na LPG, rozdíl ve výkonu a hluku tam byl. Ale výkon šel poznat leda tak, že když jsem jel do kopce, kde na plyn opravdu pomaloučku klesala rychlost, tak po přepnutí na benzín se pokles zastavil. Hluk šel rozlišit přepínáním LPG/benzín a tedy přímým porovnáním, na LPG byl navzdory všem proklamacím lehce vyšší. Ale kdyby někdo tu kontrolku paliva přelepil, tak nemám absolutně šanci poznat, na jaké palivo jedu. A to by měl být rozdíl ve výkonu cca 5%. U benzínu je to nerozeznatelný, když pominu to, že je v benzínu tolik vody, že to už škytá tak to nedokážu poznat. U Nafty je to znát hodně. Tedy ne na výkonu, ale na zvuku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 2. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2014 A nejaké testy na aditíva do benzínu by neboli? Do 308čky tankujem len na Shell, buď fuel save, ale zväčša V power, alebo V Power racing. Do 106tky kde je najlacneší benzín, raz za čas VPower a bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.