koblih69 Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Ferry pěkná práce, klika samotná byla v pořádku? Jenom ty šály? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 ono asi taky na krouzky pro kompresor jsou mozna jiny pozadavky nez na spalovaci motor a jeste k tomu, kdyz byl tuzemskej .. to Koblih, jj klika zda se OK, zadny skrabance ani vizuelni opotrebeni nebylo patrne, ty saly jsou preci jen o hodne mekkci, takze to odnesou driv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 takze teraz budes musiet urobit zabeh aby si to sadlo,a moc na to netlacit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 Jak znám Ferryho, tak záběh proběhne úplně stejně, jako ho dělají ve fabrice Toho kroužku je škoda:grr Ale zase zbyl čas na brzdy u 106 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. květen 2014 Sdílet Odesláno 9. květen 2014 no, zabeh to asi nejakech chtit bude, pocitam tak 1000km mirne, nepodtacet ani nehonit, pak mozna vymenit olej a pak uz asi zlehka na normalni rezim S olejem jsem se rozhodl prejit z drivejsiho Total 7000 10W40 na 9000 5W40 a mozna zkratim i lhutu vymen na 12-15tis km Poridim si na kufr samolepku \"V zabehu\" casem uz staci jen prehodit pismenka na \"V zahube\" [upravil dne 9/5/14 14:08 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 9. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2014 neměl jsem při ruce úhloměr, ale je to focený kolmo aby to nezkreslovalo... tak snad ti to pomůže jo a ještě jedna věc, tohle má díru 8ku a v bloku to je 6ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. květen 2014 Sdílet Odesláno 19. květen 2014 zdar, dik za foto, ja nakonec jeste pro jistotu pujcil novou remenici Dneska poskladano, rozvody nastaveny, 3x zkontrolovano, vsechno ok, novej olej Total 9000, chytlo to na prvni drcnuti, nechal jsem to bezet na volnobeh az k zapnuti sahary, odvzdusnil chl. okruh a zkusil pridat plyn, ale stejny jak predtim, za tepla to zase nema vykon a motor se viditelne dusi, takze fakt netusim, jediny, co me napadlo, ze je ucpanej kat, zitra to zkusim nastartovat jen s otevrenyma svodama vyfuku a jestli to ani pak nepojede, tak to jde ze skaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2014 Sdílet Odesláno 20. květen 2014 Takze dneska konecne auto jede. Resil jsem to skoro celej den Prvni na rade bylo vyriznuti staryho katu, ktery byl vysypanej a totalne ucpanej, nahrazeno rezonatorem ze skladovych zasob Uz to vypadalo, ze OK, ale po ohrati na 95st. auto prestalo opet tahnout, na diag trvala zavada bohatosti smesi, vymenena zapalovaci rampa a ted uz OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo12 Odesláno 27. únor 2017 Sdílet Odesláno 27. únor 2017 On Friday, April 25, 2014 at 0:49 PM, krtek 2 said: Hej musia byt piesty v rovine,casovanie je 90 stupnov pred hornou uvratou [upravil dne 25/4/14 11:56 od krtek 2] Máte schemu ako nadstaviť rozvody 1.8 81 kw tak aby som to pochopil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo12 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 On Thursday, April 24, 2014 at 11:05 AM, vinorak said: dělám na xsaře s motorem 1.8 16v rozvody a má i sundanou hlavu. jelikož je to motor XU tak počítám, že klikovka se aretuje v pozici když jsou všechny písty v rovině ( přesně tak to bylo u MI16 co skládám). Jenomže je asi o 1 cm protočená řemenice a nesedí to:D Naštěstí jsem našel trik jak na to, a to použít pro nastavení rozvodů řemenici z XU9 (8v) která je taky na klínek, ale z jednoho kusu. Takže můj jediný dotaz vlastně je, jestli mají být válce při aretaci klikovky všechny ve stejné výšce ? díky za odpověď Zdravim viete poradiť ja mám ten istý problém z rozvodmy ..ako to mám nadstaviť kód motora je LFY ...16V niaky návod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 10. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2017 nejlehčí řešení je koupit novou řemenici, nastavit rozvody, dát tam starou a tu novou vrátit do obchodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ackerltomas Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 dobrý den, vedel by mi niekto povedat ako sa stahuje ozubene kolo na klukmoveke?.povolila sa mi remenica a potrebujem vymenit kajlik nakolko je toitalne zodraty alebo ustrinuty. jedna sa o motor RHY 2,0hdi 66 kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 Slovenština me problem nikdy nedelala ale dopr co je to klukmovete a kajlik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 Šacuju, že kajlík bude pero/klínek a klukmoveko víko na předním konci klikové hřídele.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 (upraveno) "Klukmovete" bude patrně v nějakém nářečí "Klikovka" a "Kajlik" nejspíš "Klínek" nebo technicky správně "Pero". Nic to ovšem nemění na tom, že autor "Tomu slovenčinovi" dává zabrat. Hafity byl rychlejší. Upraveno 25. březen 2017 uživatelem FrantaCV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 25. březen 2017 Sdílet Odesláno 25. březen 2017 Ale abychom nezůstali jen u kritiky psaného projevu. Ke stažení řemenice je potřeba stahovák nejlépe tříramenný. Klínek(pero) nebo to co z něho zbylo pak vypadne samo. Otázka zní - jak vypadá drážka na klikovce a v řemenici. Pokud to byl čistý střih, tak se jen vymění pero, ale pokud jsou hrany na řemenici nebo ještě hůř na klice tzv. "ožvýkané" máš problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ackerltomas Odesláno 26. březen 2017 Sdílet Odesláno 26. březen 2017 samsadivim tomu co som napisal . dcerka opreaqvovala klavesnicu. Ano malo to byt ozubene kolo ktore je za remenicou a perko ( neboli kajlik ). remenica je v prdeli a to perko zasahuje az pod to ozubene kolo takže ho potrebujem stiahnut aby som ho mohol vymeniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.