Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ROZVODY XU7JP4


vinorak

Recommended Posts

ono asi taky na krouzky pro kompresor jsou mozna jiny pozadavky nez na spalovaci motor :) a jeste k tomu, kdyz byl tuzemskej .. :)

to Koblih, jj klika zda se OK, zadny skrabance ani vizuelni opotrebeni nebylo patrne, ty saly jsou preci jen o hodne mekkci, takze to odnesou driv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, zabeh to asi nejakech chtit bude, pocitam tak 1000km mirne, nepodtacet ani nehonit, pak mozna vymenit olej a pak uz asi zlehka na normalni rezim :)

S olejem jsem se rozhodl prejit z drivejsiho Total 7000 10W40 na 9000 5W40 a mozna zkratim i lhutu vymen na 12-15tis km

Poridim si na kufr samolepku \"V zabehu\" casem uz staci jen prehodit pismenka na \"V zahube\" :D

[upravil dne 9/5/14 14:08 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

zdar, dik za foto, ja nakonec jeste pro jistotu pujcil novou remenici :)

Dneska poskladano, rozvody nastaveny, 3x zkontrolovano, vsechno ok, novej olej Total 9000, chytlo to na prvni drcnuti, nechal jsem to bezet na volnobeh az k zapnuti sahary, odvzdusnil chl. okruh a zkusil pridat plyn, ale stejny jak predtim, za tepla to zase nema vykon a motor se viditelne dusi, takze fakt netusim, jediny, co me napadlo, ze je ucpanej kat, zitra to zkusim nastartovat jen s otevrenyma svodama vyfuku a jestli to ani pak nepojede, tak to jde ze skaly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dneska konecne auto jede. Resil jsem to skoro celej den

Prvni na rade bylo vyriznuti staryho katu, ktery byl vysypanej a totalne ucpanej, nahrazeno rezonatorem ze skladovych zasob :)

Uz to vypadalo, ze OK, ale po ohrati na 95st. auto prestalo opet tahnout, na diag trvala zavada bohatosti smesi, vymenena zapalovaci rampa a ted uz OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
On Thursday, April 24, 2014 at 11:05 AM, vinorak said:

dělám na xsaře s motorem 1.8 16v rozvody a má i sundanou hlavu. jelikož je to motor XU tak počítám, že klikovka se aretuje v pozici když jsou všechny písty v rovině ( přesně tak to bylo u MI16 co skládám). Jenomže je asi o 1 cm protočená řemenice a nesedí to:D Naštěstí jsem našel trik jak na to, a to použít pro nastavení rozvodů řemenici z XU9 (8v) která je taky na klínek, ale z jednoho kusu. Takže můj jediný dotaz vlastně je, jestli mají být válce při aretaci klikovky všechny ve stejné výšce ? díky za odpověď

Zdravim viete poradiť ja mám ten istý problém z rozvodmy ..ako to mám nadstaviť kód motora je LFY ...16V  niaky návod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...

"Klukmovete" bude patrně v nějakém nářečí "Klikovka" a "Kajlik" nejspíš "Klínek" nebo technicky správně "Pero". Nic to ovšem nemění na tom, že autor "Tomu slovenčinovi" dává zabrat.:D

Hafity byl rychlejší.:aut

Upraveno uživatelem FrantaCV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale abychom nezůstali jen u kritiky psaného projevu. 

Ke stažení řemenice je potřeba stahovák nejlépe tříramenný. Klínek(pero) nebo to co z něho zbylo pak vypadne samo. Otázka zní - jak vypadá drážka na klikovce a v řemenici. Pokud to byl čistý střih, tak se jen vymění pero, ale pokud jsou hrany na řemenici nebo ještě hůř na klice tzv. "ožvýkané" máš problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...