michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 (upraveno) ahoj lidi tak konečně jsem sehnal nebouraného a nezrezlého peugeota. Něco to bude chtít ale to mi nevadí . Motor 1.9D . Co bych ted nějak potřeboval řidičovo clonítko,levou zadní mlhovku ,loketku a nějaké 14 origo poklice Fotografie0330.jpg Fotografie0331.jpg [upravil dne 15/4/14 10:16 od michal4051] [upravil dne 12/5/14 19:31 od michal4051] ahoj lidi tak konečně jsem sehnal nebouraného a nezrezlého peugeota. Něco to bude chtít ale to mi nevadí . Motor 1.9D . Co bych ted nějak potřeboval řidičovo clonítko,levou zadní mlhovku ,loketku a nějaké 14 origo poklice [upravil dne 15/4/14 10:16 od michal4051] [upravil dne 12/5/14 19:31 od michal4051] Upraveno 6. srpen 2015 uživatelem michal4051 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 to si určitě fotil zrcadlovkou,pěkný foty:myslim:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 dnes ráno telefonem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 tak snad tyto budou lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borri28 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Vypada pekne ad slouzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 děkuju , pár drobností chce . Zadní náprava není to co by to mělo bejt , takže se chystáme na repas . Ale neplave kola celkem stojí rovně ale nepruží tak měkce jak by měla . Ted scháním origo koberečky,přední loketku,řidičovo clonítko a levou zadní mlhovku s poklicema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Vypadá dobře a přeji hodně šťastných kilometrů se stříbrňákem. Co je to za rok? Rozhodně je to model MKIII - čiré světlomety, tenké lišty v barvě a taky jsem viděl budíky s \"lichým\" tachometrem. Ale přední nárazník je z MKII (oválné mlhovky), bude tedy měněný. Jaký v tom máš interiér? Můžeš dát foto? Počítám nějaký obyčejný, buď šedivý nebo černý, počítám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 interiér je modrej foto dodám nějak nebyl čas auto uklidit. Motor 1.9D pro mě ideál spotřeba a spolehlivost. Má klimu,el. přední okna ,servo ,ABS .Když sem ho viděl věděl sem že je muj . plno aut na kterejch sem byl byla bouraná toto vypada ze spoda jako nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Modrý, asi vím, jak vypadá. Ten není úplně častý, spíš bývá šedý nebo černý. Je to model MKIII, má tedy velmi dobrou výbavu, to co píšeš není o moc více než základní výbava. Záleží taky na roku výroby, 99tky nebyly tak vybavené, ale od 2000 už ano. Výhřev sedaček máš? Jenom mě u tvého auta zaráží ten přední nárazník, že nemá kulaté mlhovky. Jedinou možností je, že by to byl rok 99 a výroba někde zpočátku, tedy srpen apod., že tam z výroby daly ještě nárazník s oválnými mlhovkami. Jinak prostě někdo musel mít důvod ho měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 vyrobeno 8/1999,výhřev nemám odkud přesně jsi koukám že to máme kousek:) ,mužem pohovořit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Přerov nad Labem, můžeme pokecat. 306tku v MKIII znám velmi dobře. Tak jsem to trefil přesně, srpen 99 , tedy jeden z úplně prvních vozů tohoto modelu. Poté ten nárazník může být původní ... podle VIN kodu by to mohlo jít zjistit v servisboxu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 VF37EWJZT32819883 nějak sem to moc v servis boxu nezkoumal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Je originál: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 akorát to lízo mi schází někdo ho asi někde zapoměl:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Když tam mám to VINko, zde jsou charakteristiky auta: Charakteristiky vozidla Modelová řada 306 MODERNIZOVANÝ Č. APV/PR 08289 82 1 0217 Datum poč. záruky 1.1.1990 Směrnice EU e2*93/81*0190*00 Všeobecné informace DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT MODELOVÁ ŘADA 306 MODERNIZOVANÝ TYP KAROSERIE KOMBI 5-DVEŘOVÝ ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 1P MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR DW8 PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA COLLINS + EFKA \"MG\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) BE3 N MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW PŘÍDAVNÝ EMBLÉM, RŮZNÉ BEZ PŘÍD MONOGRAMU EMBLÉM BEZ MONOGRAMU Charakteristiky vozidla ÚROVEŇ VÝBAVY STUPEŇ 1P TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA COLLINS + EFKA \"MG\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) BE3 N ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU CT 22 X 19 Přívod paliva do motoru MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR DW8 UZÁVĚR HRDLA PALIVOVÉ NÁDRŽE UZÁVĚR NÁDRŽE BEZ ZÁMKU DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU BLOK VÁLCŮ (MATERIÁL) LITINOVÁ SKŘÍŇ VÁLCŮ PALIVO NAFTA EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) ODST EMISÍ EU 95 (MOTOR) HRUBÝ FILTR MONTÁŽ BEZ PREFILTRACE MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW KATALYZÁTOR KATALYZÁTOR 2 DÍLNÝ CHLAZENÍ OLEJE MONT VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOT TRYSKA PRO OCHLAZOVÁNÍ MOTORU SKŘÍŇKA ROZBOČENÍ T› CHL KAPALINY MOTORU OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU ZASTAVENÍ PŘÍVODU PALIVA BEZ ODPOJOVÁNÍ NAPÁJENÍ PALIVA ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON PŘEDPIS 70/221 (UNIKÁNÍ PALIVA) SE ZPĚTNOU KLAPKOU REOSTAT BEZ REOSTATU TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA TECHNICKÉ ODSTRAŇOVÁNÍ EMISÍ VOZIDLO L3 VENTILÁTOR 2 VENTILÁTORY 2 RYCHLOSTI 200W ZACHYCOVÁNÍ BENZINOVÝCH PAR BEZ REC BENZ PAR PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ INDIFFERENTE Převodovka - Poloosy PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) BE3 N PŘEVODOVÝ POMĚR CP 19 X 75 SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU CT 22 X 19 STYL KOLA OPTIMALIZOVANÝ RÁFEK ČERNÁ SPOJKA SPOJKY OVL LANKEM POSILOV VZDUŠNICE BEZDUŠOVÁ BEZPEČNOSTNÍ ZABLOKOVÁNÍ PŘEVODOVKY BEZ UZAMČENÍ PŘEVODOVKY DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA) DIFERENCIÁL POSÍLENÝ PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 185X65X14 T KOLA S PNEUMATIKAMI RÁFEK 5 PALCŮ 1/2 KOLO (TYP) MONTÁŽ PLECH RÁFKU TYP PŘEVODOVKY MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE3R Odpružení - Řízení - Brzdy PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM ABS PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM KOL ABS ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 21 BEZPEČNOSTNÍ ZAŘÍZENÍ PROTI KRÁDĚŽI STANDARDNÍ ALARM ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ PŘED PRŮM 21 PROTIPROKLUZOVÉ ZAŘÍZENÍ BEZ PROTISKLUZOVÉHO SYS HLAVNÍ BRZDA S REGULÁTOREM VÝŠKY BRZDA TYP PŘED KOTOUČE S CHL DRÁŽKAMI/ZAD BUBNY ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ PŘIDRUŽENÁ VARIANTA BRZDOVÉHO SYSTÉMU ABS5 PŘÍDAVNÉ BOSCH Karosérie - Vybavení ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU BEZ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ AKUSTICKÉ HOUKAČKY STANDARDNÍ HOUKAČKA ANTÉNA ANTÉNA STŘECHY KRÁTKÁ UZÁVĚR HRDLA PALIVOVÉ NÁDRŽE UZÁVĚR NÁDRŽE BEZ ZÁMKU RAMENO STĚRAČE SKLA PŘED STÍRÁTKO BEZ DEFLEKTORU STAHOVACÍ STŘECHA BEZ KAPOTY ZADNÍ AERODYNAMICKÝ SPOILER MONTÁŽ BEZ ZAD DEFLEKTORU BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (ROZMĚRY) BOČNÍ OCHR LIŠTY ŠÍŘKA=40 OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) STYL MICA 9 AJOURS 14 PALCŮ PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM HARD TOP (SNÍMATELNÁ PEVNÁ STŘECHA) BEZ PEVNÉ STŘECHY OZDOBNÁ KONCOVKA VÝFUKU BEZ OZDOBNÝ NÁSTAVCE VÝFUKU PROTIHLUKOVÁ IZOLACE MOTOROVÉHO PROSTORU ODHLUČNĚNÍ POD KAPOTOU STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA PŘED STÍRAČ BEZ SNÍMAČE INT DEŠTĚ STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZAD STÍRAČ STĚRAČ SVĚTLOMETU BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU UZÁVĚR PŘEDNÍHO ČELA MŘÍŽKA NÁR NEUZAVŘENÁ NÁRAZNÍK NÁR PŘED/ZAD V BARVĚ KAROSÉRIE OD MR 2000 NOSIČ ZAVAZADEL MONTÁŽ S TYČEMI STŘECHY SVĚTLOMET DO MLHY SVĚTLOMETY DO MLHY ZVLÁŠTNÍ SVĚTLOMET (DVOJITÁ OPTIKA) SVĚTLOMET S DVOJITOU ODR PAR VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ ŘIDIČE) VNĚJ ZRC ŘIDIČE NEVYHŘÍVANÉ MANUÁLNÍ OVL VNĚJŠÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO (NA STRANĚ SPOLUJEZDCE) VNĚJ ZRC SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ OVL NÁHRADNÍ KOLO PLECHOVÝ RÁFEK+STAND PNEU VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚ KLIKY+ZRC VNĚ V BAR KAROS DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA STAND DRŽÁK NÁHRADNÍHO KOLA OSTŘIKOVAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZADNÍ OSTŘIKOVAČ SKEL OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA BARVA STAHOVACÍ STŘECHY BEZ KAPOTY OZDOBNÉ LIŠTY NÁRAZNÍKU PÁSKY NÁRAZNÍKŮ V BARVĚ KAROSÉRIE ZADNÍ OKNO (TYP) VYHŘÍVANÉ ZAD OKNO OKNO (VZHLED) ODSTÍN OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) PEVN SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY Vybavení interiéru TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA COLLINS + EFKA \"MG\" BOČNÍ LOKETNÍ OPĚRKA (TYP) LOKETNÍ OPĚRKA BOČ INJEK PŘED+ZAD ALARM BEZ ALARMU ZADNÍ OPĚRKA HLAVY BEZ ZAD OPĚRKY HLAVY PŘEDNÍ OPĚRKA HLAVY OPĚRKA HLAVY PŘED SEŘÍDITELNÁ ZADNÍ SEDADLO DĚLENÉ SKLOPNÉ SEDADLO LOKETNÍ OPĚRKA ZADNÍHO SEDADLA BEZ ZAD LOK OPĚR LIŠTA PODLAHY LOŽNÉHO PROSTORU S LIŠTOU PODLAHY NÁKL PROSTORU KRYT ZAVAZADEL S KRYTEM ZAVAZADEL ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁSU ZAD NAVÍJEČ+VENT STAT PŘEDNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS PÁS S PŘEDPÍNAČEM BEZ SIGNALIZACE PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA) ZEMĚ NORMÁLNÍM PODNEBÍM RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H VNITŘNÍ VYBAVENÍ (KLIČKY) PŘED KLIKY+ZAD S TÁHLY OTÁČKOMĚR RUČIČKOVÝ OTÁČKOMĚR KONZOLA KONZOLE DLOUHÁ S VEDENÍM VZDUCHU STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO OSVĚTLENÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU BEZ OSVĚTLENÍ PŘIHRÁDKY OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU OVL AUTO OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU NEBO KRYTU NÁKL PROSTORU VYBAVENÍ PŘÍSTROJOVÉ DESKY PŘED OK TEPEL SMRŠŤ FÓLIE+KRYT LAK RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA ČTEČKA KARTY SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) 4 ČÍSELNÍKY S OSVĚTLENOU RUČIČKOU OTÁČKOMĚR (ZÁZNAM SIGNÁLU) OTÁČKOMĚR INF HORNÍ ÚVRAŤ UKOTVENÍ DĚTSKÝCH SEDAČEK BEZ UPEV BODŮ DĚTSKÉ SEDAČKY REPRODUKTOR BEZ REPRODUKTORŮ OVLÁDÁNÍ AUTORÁDIA BEZ DÁLKOVÉ OVL AUTORÁDIA STÍNĚNÍ (ROLETKA, BOČNÍ SLUNEČNÍ CLONA, CLONA STŘEŠNÍHO OKNA) BEZ ZAD ROLET NASTAVENÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE BEZ ZVEDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDÁKU U SPOLUJEZDCE OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE MANUÁLNÍ OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED SEDADLA SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OPĚRADLO ŘIDIČE SKLOPNÉ NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OPĚRADLO SPOLUJEZDCE SKLOPNÉ STROPNÍ KONZOLA DLOUHÁ STROPNÍ KONZOLE OVLÁDÁNÍ STARTOVACÍ KLAPKY BEZ OVLÁDÁNÍ SYTIČE UKAZATEL VNĚJŠÍ TEPLOTY BEZ INDIKÁTORU VNĚJŠÍ TEPLOTY KOMPAKTNÍ DISK BEZ MONTÁŽE KOMPAKTNÍHO DISKU SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA MANUÁLNÍ OVL OTEVÍRÁNÍ ZAD OKNA SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U ŘIDIČE ELEK OVL OTEVÍRÁNÍ PŘED OKNA ŘIDIČE SPOUŠTĚČ PŘEDNÍHO OKNA U SPOLUJEZDCE OTEV PŘED OKEN SPOLUJ ELEKTRICKÉ OVL HODINY DIGITÁLNÍ HODINY KOSMETICKÉ ZRCÁTKO ŘIDIČ+SPOLUJEZDEC BEZ OSVĚTLENÍ UKAZATEL HLADINY OLEJE BEZ SNÍMAČE HLADINY OLEJE VYHŘÍVACÍ VLOŽKA NEVYHŘÍVANÉ SED PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG BEZ PŘED BOČNÍHO NAFUKOVACÍHO VAKU AIRBAG SPOLUJEZDCE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ SPOLUJEZDCE PAKET VÝBAVA BEZ SADA VÝBAVY NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU STROPNÍ SVÍTILNA OVL PŘED DVEŘÍ - STROPNÍHO SVÍTIDLA PŘED+ZAD SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ OCHRANA PŘEDNÍHO MÍSTA BEZ ODDĚLOVACÍ MŘÍŽKY ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ BEZ AUTORÁDIA CHLAZENÍ KLIMATIZACE KLIMATIZACE JEDNODUCHÁ TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI) BEZ REGULACE RYCHLOSTI OVLÁDÁNÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE ZDVIH ZAŘÍZENÍ ŘIDIČE PODÉL SEŘÍZENÍ REOSTAT BEZ REOSTATU VRCHNÍ KOBEREC (VZHLED) BEZ PODKL KOBERCE AIRBAG ŘIDIČE NAFUKOVACÍ VAK NA STRANĚ ŘIDIČE KOBEREC KOBEREC DILOURS F330 KONTROLKA OPOTŘEBENÍ BEZ KONTROLKY OPOTŘ BRZD DESTIČEK VNITŘNÍ OCHRANA BEZ OCHRANNÉ SÍŤKY KONTAKT / SPÍNACÍ SKŘÍNKA TRANSPONDÉR KONTROLKA HLADINY CHLADICÍ KAPALINY BEZ KONTROLKY MNOŽSTVÍ CHLAD KAPALINY PŘIZPŮSOBENÍ OBLOŽENÍ BEZ ÚPRAVY OBLOŽENÍ OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ ZADNÍ OKNO (TYP) VYHŘÍVANÉ ZAD OKNO OKNO U ZADNÍHO SLOUPKU (DRUH) PEVN SKLO ZAD ČÁSTI STŘECHY VOLANT PĚN VOLANT 3 RAM ZAMYKÁNÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU ODKLADNÍ PŘIHRÁDKA S UZAMYK VENTILÁTOR 2 VENTILÁTORY 2 RYCHLOSTI 200W Elektroinstalace ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 7 AKUSTICKÉ HOUKAČKY STANDARDNÍ HOUKAČKA AKUMULÁTOR AKUMULÁTOR L2 300 STARTÉR SPOUŠTĚČ TŘÍDY 4 OSVĚTLENÍ ÚLOŽNÉHO PROSTORU BEZ OSVĚTLENÍ PŘIHRÁDKY OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO A LOŽNÉHO PROSTORU OVL AUTO OSVĚTLENÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU NEBO KRYTU NÁKL PROSTORU ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ BEZ ZVLÁŠTNÍHO OSVĚTLENÍ RŮZNÁ VNITŘNÍ SVĚTLA ČTEČKA KARTY STROPNÍ SVÍTILNA OVL PŘED DVEŘÍ - STROPNÍHO SVÍTIDLA PŘED+ZAD SVĚTLOMET DO MLHY SVĚTLOMETY DO MLHY SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ ZVLÁŠTNÍ SVĚTLOMET (DVOJITÁ OPTIKA) SVĚTLOMET S DVOJITOU ODR PAR Značky výbavy PŘIDRUŽENÁ VARIANTA BRZDOVÉHO SYSTÉMU ABS5 PŘÍDAVNÉ BOSCH PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ INDIFFERENTE Různé KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO BOČNÍ NÁRAZY DVEŘE NEZESÍLENÉ SADA KLÍČŮ 1 KLÍČE PLIP VF+1 HLAVNÍ IDENTIFIKAČNÍ KLÍČ TĚSNĚNÍ ZABRAŇUJÍCÍ VNIKÁNÍ NEČISTOT BEZ TĚSNĚNÍ PROTI NEČISTOTÁM JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚ KLIKY+ZRC VNĚ V BAR KAROS KONTROLA RYCHLOSTI BEZ KONTROLY PŘEKR RYCHLOSTI ROZVODNÁ JEDNOTKA SKŘÍNKA 23 POJISTEK VÝSTRAŽNÝ TROJÚHELNÍK BEZ VÝSTR TROJÚHELNÍKU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Lízátko nemá skoro nikdo, dávalo se snad jen na GTi-6 a to je téměř nesehnatelné - nepočítám koupi nového v Peugeotu. Vlastně i na XSi bylo lízátko, ale bylo menší. Servisbox ukazuje i nadstandardní výbavu, kterou vůz může být vybaven, jako jsou například rozprašovací ostřikovače čelního skla, stojí cca 350 Kč, ale bohužel stríkají moc nízko a nejdou nastavit (já je zbrousil a vypodložil, ale není to estetické). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 11. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2014 máš na svém alu nebo plecháče,koukal sem dnes na nějaký hliníkáče ale nevim co na 306 vypadá pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 11. duben 2014 Sdílet Odesláno 11. duben 2014 Mám alu, 14\" Avantage, měl jsem zlaté 16\" Avantage, ale při mém relativně velkém nájezdu ten podvozek trpí přes příliš. Ideální je obout originální alu, ve 14\" sice výběr je, ale nejsou nejhezčí. http://www.peugeotperformance.net/tuning/handling/peugeotwheels/peugeotwheels.html Originál na 306 jsou třeba Pluto, ale ty se mi vůbec nelíbí, Session nejsou ošklivé, ale spíše bych je viděl na starší model, Ouragan jsou fajn, jen v těch 14\" vypadají jako malé, ale jako kola jsou to velmi pěkná, Ilea patří na poslední model 306, jsou vkusné. Za nejlepší na 306 bych viděl Boreal, jedny jsem přes měsícem prodal. Momentálně mám v nabídce jen 14\" plechy s parádními pneumatikami. Pozor ale na ET, musíš ho mít maximálně 24. Pokud bys nechtěl ctít velké TP (či využiješ nabídky od Gabriel 307, viz sekce tuning), mohl bys dát 15\" kola, tam je výběr zajímavější, lze použít i kola z 406. Ale nejhezčí jsou Cyclony, originál na GTi-6 či jako příplatkové (například na HDi jsem je viděl často). Jen pozor, nemají středovou díru a všude ti je nevyváží. Případně v sekci tuning máme virtual tuning, kam můžeš dát fotku svého vozu a fotku disků a kluci ti to na roubují na tvé auto a můžeš posoudit, zda se k vozu disky hodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 12. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2014 v tp mam 14 pneu 185 /65R14 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 12. duben 2014 Sdílet Odesláno 12. duben 2014 No klasika, však je to v tom výpis z VIN kodu. Máš-li příští sobotu volno, můžeš dorazit na minisraz: Já tam určitě budu, jakože musím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.