j.kuntos Odesláno 3. duben 2014 Sdílet Odesláno 3. duben 2014 Zdravím Vás, budu potřebovat vyměnit brzdové destičky přední i zadní na 508 GT, již jste někdo měnil a co jste popř. kupovali, originál peugeot nebo jiné? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 4. duben 2014 Sdílet Odesláno 4. duben 2014 Daval som menit v original servise pri 90 000 prehliadke cena za predne , zadne plus vymena brzdovej kvapaliny cca 1,5 h za cca 245€ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 10. duben 2014 Sdílet Odesláno 10. duben 2014 já sem vyměňoval sám... přední není problém, zadní budeš mít asi horší, pokud máš elektronickou parkovací brzdu... já ji nemám... vzadu 1hodina práce obě kola - v Autokelly Ferodo Premium po 36% slevě s kartičkou Peugeot clubu 801Kč, přední pro kotouče 283mm takže ty menší... cca 45min. práce Ferodo Premium po slevě 36% 1260Kč - brzdovka jen změřená, byla v pohodě a novejma destičkama se zase vrátila na původní hladinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gu-staff Odesláno 27. květen 2014 Sdílet Odesláno 27. květen 2014 Domanský Černý Most - přední + zadní origo - cca 8.000 Kč...se mi protáhl úsměv... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Zdravím všechny, chci se zeptat, v kolik km \"v průměru\" měníte destičky. Blíží se mi termín prohlídky (60.000km) a nerad bych, aby mi nutili něco, co nepotřebuji. :-) [upravil dne 1/7/14 12:58 od klakson23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Vymena brzdovych dosiek je vysoko individualna zalezitost vo velkej miere ovplyvnena pouzivanim vozidla (mesto, dialnica), vyuzivanie brzdenia motora atd... Niekomu vydrzia 40 000 km, inemu 140 000 km. Vizualne skontroluj, ak nie su uplne nadoraz nemen, aj tak by ti auto malo zahlasit potrenu vymeny dosiek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Zadné nenahlási a predné má čidlo len a jednej strane myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Domanský Černý Most - přední + zadní origo - cca 8.000 Kč...se mi protáhl úsměv... omg to jsi byl v Mercedesu? :o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 na moje dle VIN ferenční číslo Popis Množství Cena bez DPH Cena s DPH Celkem s DPH Volba 00004254A8 SAD 4 DESTIČEK 1 701,50 CZK 2 058,82 CZK 2 058,82 CZK 1610103780 SAD 4 DESTIČEK 2 707,43 CZK 3 275,99 CZK 3 275,99 CZK Celkem bez DPH 4 408,93 CZK Celkem s DPH 5 334,81 CZK + práce cca 1000 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Vymena brzdovych dosiek je vysoko individualna zalezitost vo velkej miere ovplyvnena pouzivanim vozidla (mesto, dialnica), vyuzivanie brzdenia motora atd... Niekomu vydrzia 40 000 km, inemu 140 000 km. Vizualne skontroluj, ak nie su uplne nadoraz nemen, aj tak by ti auto malo zahlasit potrenu vymeny dosiek. Je mi to jasné, že je to hodně individuální. Proto se jen tak ptám, jestli tu třeba už někdo měnil destičky u nájezdu cca 60.000km + - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gu-staff Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Domanský Černý Most - přední + zadní origo - cca 8.000 Kč...se mi protáhl úsměv... omg to jsi byl v Mercedesu? :o Spíš u zlodějů...:-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 6. červenec 2014 Sdílet Odesláno 6. červenec 2014 Já je měnil u cca 69tis., taťka asi 63tis., jinak senzor je jen na předním levém kole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 6. červenec 2014 Sdílet Odesláno 6. červenec 2014 Na garančce mi zjistili, že na předních mám ještě cca 40% a na zadních 20%. Všichni se divili, jak je to možné, aby na zadních byly více opotřebované. Prý mi to vydrží do další garančky (85.000km). [upravil dne 6/7/14 11:53 od klakson23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 7. červenec 2014 Sdílet Odesláno 7. červenec 2014 no já vím že tenkrát mi byl řečeno né teda u Peugeota, že podle zatížení zadní nápravy se různě přibržďují nápravy a že když jezdí člověk víc naloženej nebo u kombi tak zadek trošku víc brzdí a tím jak je menší destička, jsou rychlejš pryč, ale nevim jestli je to pravda... já jezdím většinou max ve dvou lidech, více lidí jen vyjímečně + - předek i zadek jsem měl stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 7. červenec 2014 Sdílet Odesláno 7. červenec 2014 Jezdím pouze sám, ale kufr mám naložený a celková váha bude do 50kg. Auto jsem koupil, když mělo 48.000km. I tak mě zaráží, že destičky vydrží tak málo. Žena dostala novou oktávku, má najeto 100.000 a ještě nemusela jít měnit nic, krom oleje a filtrů. A že jezdí jako čuně styl brzda plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 8. červenec 2014 Sdílet Odesláno 8. červenec 2014 no ono to je i o váze... 508čka nepatří zrovna k lehkým autům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. červenec 2014 Sdílet Odesláno 8. červenec 2014 Taky jde o styl jízdy ... tvá žena, klaksone, může jezdit s lehčí nohou. Záleží i na používání ruční brzdy ... někdo třeba v zimě blbne na sněhu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 8. červenec 2014 Sdílet Odesláno 8. červenec 2014 U 508 v automatu je to normální, že se sjedou zadky dřív než předky. Nikde to není popsáno proč. Žádné special funkce ESP. Já když jsem koupil svou 508 tak první jízda byla do Holandska. Jelikož vím co jsem napsal výše, tak jsem ze srandy na prvním německém odpočívadle opatrně šáhnul na brzdy. Přední vlažné, zadní horké cca 80C. Nebrdil jsem nijak výrazně protože jsem to chtěl zkusit. Od té doby to řeším, 16000 km, stav stejný. Spotřeba super, nikam to netáhne, diag bez závad, soft aktuální v ABS/ESP, desek jsem měl při rozebrání v 10 000 km 80-90 %. Nikdo neví proč to tak je. Do rychlosti 110 km/h nic, jen na dálnici . Zkuste to někdo pls, stačí 10-20 km ujet okolo 130 km/h, potom to pokud možno s lehkým dobrždění odstavit a opatrně sáhnout na kotouče. Včera jsem ujel 650 km po dálnici , 4 lidi, plný kufr, klima ON, spotřeba na PP 5.8 l/100 km. Zadní brzdy horké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gu-staff Odesláno 8. červenec 2014 Sdílet Odesláno 8. červenec 2014 no ono to je i o váze... 508čka nepatří zrovna k lehkým autům Já měnil v 55.000 km předek i zadek, prý by to ještě pár tisíc vydrželo, ale byly před smrtí....Je pravda, že na dálnici to dost často valíme 170 a víc (jezdíme rádi do zahraničí). A znáte to, jedete v pravym, a za zatáčkou narazíte na závod kamionů, jeden 90 km/h, druhý 92 km/h, takže brzdy ze 170 na 90, takhle párkrát za cestu a chápu, že dostanou desky docela zabrat. Ale úplně stejně jsem jezdil s Focusem, a takový popraviště destiček to nebylo, měnil jsem cca po 90.000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 8. červenec 2014 Sdílet Odesláno 8. červenec 2014 Já jsem na 407 sedan 2.7 HDi AM6, měnil oboje desky současně v 95 000 km. A je ještě o 100 kg těžší . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.