soundlovers Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 1,4i, 1997, KFX motor, bez ABS, s posilovačem řízení....Po GO auta mám problém s chvěním, vibracema......Dnes jsem zkusil jinou převodovku-myslel jsem že diferák je KO jak říkali v servise , takže převodovku muzu vyloučit-dělá to i při jiné převodovce, již opravdu nevím čím to je způsobeno ty vibrace předku auta, děje se tak jen při akceleraci na 2 a 3 stupeň při rychlosti 25-45 km/h, jinak vibrace nejsou cítit v žádném režimu jízdy....pokud auto zavibruje a uberu plyn tak vibrace zmizne, musím se rozjíždet velmi pomalu jinak vibruje... Vibrace začaly ihned po GO předku auta: nová spojka+ ložisko-nyní jde perfektně, tlumiče,pružiny, horní uložení-krásně tlumí nic nebouchá-akorát JE AUTO VYšší na předku - toto může způsobovat vibrace ???, dále nové kulové čepy, řízení, tyčky, , geometrie, silentbloky motoru-akorát silentblok u převodoyky pokud nasadím na trn tak dole je miska ta guma na tu misku nedoléhá je tam cca 3 mm mezera-více utáhnout nejde-je to tak správně-k čemu je tam ta miska poklud guma silentbolku není o ní opřená-na starém silentbolku je mezera ještě větší- tehdy to ale stejně nevibrovalo, ramena nové včetně silentbloku ramen,,,I poloosy jsou zkušel dvoje....tak už nevím, byl jsem ve 2 servisech a neví proč....je tu někdo kdo by tenhle případ rozuzloval-přijedu kamkoli severní Morava.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 To co píšeš o tm silentbloku převodovky moc nechápu... určitě je potřebo to dát do pořádku, ostatní silentbloky můžou být třeba nekvalitní nebo špatně uložené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 19. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2014 na převodovce je uchyt na silentblok - taková tyčka na kocni závit, na tu se nasadí silentblok a přišroubuje, má se dotýkat spodní okraj gumy silnetbloku na tu misku z které vychází trn? Ten starý silentblok-tak ten se taky nedotýkal té misky ....ten trn s miskou vypadá jako svícen..., ale asi to tím nebude když to před GO nedělalo a ten původní měkl jeste vetší mezeru mezi gumou a tou miskou-zkoušel jsem to jen tak mimo auto na převodovce....už nevím co dál zkusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 a co poloosy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 a co že máš za auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 modre ? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 20. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2014 Peugeot Partner, 1,4i, 97....poloosy byly dány jedny z vrakáče a pak i nové..stále vibrace.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. únor 2014 Sdílet Odesláno 20. únor 2014 akorát JE AUTO VYšší na předku - toto může způsobovat vibrace ???, Ano, právě tohle může způsobovat vibrace. Může být, že máš špatný pružiny, auto je vysoko a poloosy mají špatný horizontální úhel a homoklouby vibrují. Zažil jsem to nedávno u Forda Focuse. [upravil dne 20/2/14 06:34 od kirkiz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 20. únor 2014 Sdílet Odesláno 20. únor 2014 a nemuze to delat setrvacník ?.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 20. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2014 docela se přikláním k těm pružinám i geometrie je jiná nemyslím sbíhavost-ta je udelána ok, ale závlek a odklon je jiný a nelze to nastavovat, je mozné že je to tím že auto je poněkud vyšší díky pružinám jsou Monroe SP2339 ... závlek je 0 st 57, 1stupen 07 má být 2st26-3st26 odklon je 1st06 a má být 0st20-0st40 chtělo by to ale potvrdit zda to muže být tím abych neměnil zpět typružiny za staré zbytečně....Nové pružiny si nesedly ani po 3 měsících...Na druhé straně někko na jiném foru měnil pružiny u Berlinga a auto vysoké jak koza ale vibrace žádné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 20. únor 2014 Sdílet Odesláno 20. únor 2014 Pružiny? No to považuju za nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 21. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2014 nikdo tu není kdo poradí? Případně opraví? Dojedu kamkoli Morava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. únor 2014 Sdílet Odesláno 21. únor 2014 Kdysi jsem měl v pazourách auto s podobnými příznaky a dělala to spojka. I když píšeš, že máš novou, určité % pravděpodobnosti existuje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. únor 2014 Sdílet Odesláno 21. únor 2014 Pokud převodovka špatně sedí v silenbloku tak je potřeba to vyřešit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 23. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2014 Tak ohledně spojky pokud by to zpusobovala ona-funguje normálně, ta vibrace je při akceleraci např. na jedničku se neprojeví vůbec, zato na 2 a 3 a pak už se to ztrací....pokud jedu bez akcelerace tak vibrace zmizne.....jak se tedy projeví špatná spojka? Silentblok u převodovky je nový-jen nevím zda má tedy spodní okraj -guma toho silentbloku být přitlačen na ten talířek co je pod trnem na který je nasunut... to tu zatím nikdo nepopsal...ale i když dám starý silentblok ta ten trn tak se talířku nedotýká... myslím si ale že to muže způsobovat větší výška předku díky pružinám, které ani po 3 měsíích neklesly- poloosy jsou více vyhnuté dolů....nebo horní uložení tlumičů i když je nové muže zopusobit tuto vibraci při zátahu v určité síle lehce povolí a pokud dojde k sečtení určitých sil a frekvence tak dojde ke kmitání... Vibrace se objevila ihned po GO kdy se měnilo toto: spojka, pružiny-tlumiče-horní uložení, ramena se silentbloky, silentblok u převodovky, poloosy, převodovka. Když se vibrace projevila vyměnily se ještě čepy ramen a řízení a silentblok na pravé straně a momentový závěs dole u poloosy.. Něco z toho to musí způsobovat-špatná součástka nebo chyba montáže.... Auto předím nemělo žádné vibrace. Ale co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 24. únor 2014 Sdílet Odesláno 24. únor 2014 na koncernovych vozech se todle resí hodne casto,presne jak popisujes,ale tam to opravdu vetsinou dela setrvacník... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 24. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2014 no..setrvačník je obyčejný....před GO auta to nedělalo, jedině že by musela být špatná celá nová spojková sada Valeo...ale spojka funguje bezvadne....pokud proturuju motor na prazdno nic nevibruje, pokud jen lehce slapam po plynu taky nic není cítit..jen při akceleraci 2 a 3 stupen pak to zmizne nebo to tam je ale neni to citit....spojka by to delalami na 1.stupen ne? ale nedelá dam jedničku a muzu plný plyn bez vibrací....ja uz fakt nevim co s tim... žádný servisman se toho neujme?? dojedu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pethrd2312 Odesláno 25. únor 2014 Sdílet Odesláno 25. únor 2014 jedine co ti jeste muzu poradit,je to,abys procetl nejake koncernove forum,kde se doctes jak a co a proc se projevu spatny servak,prave ze jsi dal novou spojkovou sadu,ale setrvak je obyc a buhví kolik KM na aute....vymenil jsi pokud se nepletu jen tak prevodovku a nepomohlo to,sezen z vrakace setrvak za par kacek a zkus to ... za pokus nedas nic... vem si ucet od nej,dyztak jim ho vratís... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. únor 2014 Sdílet Odesláno 25. únor 2014 Spíš bych to tipnul na lamelu a něco s tlumením torzních kmitů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maymo Odesláno 27. únor 2014 Sdílet Odesláno 27. únor 2014 podobne som riesil na mojej 206-ke. Pri akceleracii na 2-4 prev. stupni sa auto od predku neprijemne rozchveje. Akonahle pustim plyn, je vsetko zase ok. Auto som s tymito priznakmi uz kupil a je po technickej kontrole vsetko OK. Jedno co som si ale vsimol je to, ze gumy ktore na aute mam, maju r.v. 2004. Cize stare vrazdy, ale dezen ako novy. Pokial necham auto cez noc stat, rano ked sa pohynam, citim, ako su tie gumy prelezane a kolesa mierne poskakuju. Po prejdeni cca. 5 km, ked sa guma zahreje, je zase vsetko OK. Zvlast ked je dole strecha, je auto nachylnejsie na vibracie a je to citit podstatne viac. Vydrzim este mesiac, fuknem tam letne kolesa a budem na istom. Ale v tvojom pripade to tipujem na PNEU. Skusal si ich medzi sebou prehadzat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.