ladix1981 Odesláno 2. únor 2014 Sdílet Odesláno 2. únor 2014 dobry vecer rad bych vedel jak se odvodnuje palivovy filtr na danem aute u citroenu C3 2002 byl bocni sroubek tady sem nic nenasel ale motory by mely byt stejny nebo ma pezot neco extra dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 2. únor 2014 Sdílet Odesláno 2. únor 2014 tu máš obrázok možno ti pomôže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladix1981 Odesláno 2. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2014 diky ja si to myslel jen sem nechtel neco utrhnout tak to skusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 2. únor 2014 Sdílet Odesláno 2. únor 2014 v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrasek Odesláno 12. únor 2016 Sdílet Odesláno 12. únor 2016 (upraveno) Mm několik dotazů: 1) JakubkoSK: Kde se dají sehnat takové super užitečné obrázky? To asi nebude běžně dostupná záležitost že? 2) Mám v P206, 1.4 HDI - 150 000 km a v něm pravděpodobně ještě původní palivový filtr od výroby (viz foto) - resp. minimálně je tam od 110 000 km. Chtěl bych ho jednak odvodnit a jednak vyměnit. Jestli tomu dobře chápu tak stačí povolit ten "šroubek" 5 dle obr. co sem dal JakubkoSK? Pokud bych ho měnil, nevím jaký přesně sehnat (na internetu je spousta variant od různých výrobců) aby tam přesně pasoval. 3) Ten co tam mám teď docela odpovídá tomu na obr. od "JakubkoSK" až na to že mi tam úplně chybí ten detektor vody (8) a taky nikde nevidím ohřívač nafty (9). Tyto komponenty tam být nemusí? A nebo jsem jen slepý? Co přesně dělá detektor vody (8)? Upraveno 12. únor 2016 uživatelem hrasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. únor 2016 Sdílet Odesláno 13. únor 2016 1.zkus se regnout tady, jde to těžko, ale jde http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp je tu někde link, věnovaný jen návodu, jak se tam zaregistrovat 2.při výměně povolíš šroub 5 a nafta vyteče pod auto, pak odpojíš zbylé hadičky a filtr vytáhneš 3. filtr kupuj jen podle tzv. OEM čísla--bude pak určitě pasovat do tvého vozu 4. OEM číslo jakéhokoliv dílu zjistíš na základě VIN tvého vozu a zaregistrování (viz bod.1) 5.až vytáhneš starý filtr, demontuješ z něj vše, co nebude na novém filtru a namontuješ to na něj 6.detektor vody--dá ti rozsvícenou kontrolkou najevo, že máš ve filtru vodu, pak ho musíš odvodnit--vypustit z něj vodu--povolit šroub 5, počkat až vyteče voda a zašroubovat, filtr se odvodňuje na jaro a na podzim--hrozí, že v něm voda zamrzne a pak nejedeš dej VIN auta, zjistím OEM číslo filtru, pokud si nebudeš vědět rady, napiš tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 13. únor 2016 Sdílet Odesláno 13. únor 2016 No užitočné schémy a obrázky sú na service box webe. Ak chceš presne vedieť čo tam patrí tak sem hoď VIN auta. Ohrev nafty tam musí byť ale zospodu ho nevidno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrasek Odesláno 14. únor 2016 Sdílet Odesláno 14. únor 2016 (upraveno) VF32A8HZF44729920 ozzy65:2) ano již mi to došlo a povolil jsem - vytékala rovnou nafta. Auto mám cca 1,5 roku a najel s ním přes 50 000 km. Za celou dobu nebyl palivák odvodňován a nebyla v něm ani slza vody. To mě překvapilo. JakubkoSK: Ano zespodu tam něco bylo - další den jsem se na to díval lépe. Upraveno 14. únor 2016 uživatelem hrasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. únor 2016 Sdílet Odesláno 14. únor 2016 zatavený filtr paliva OEM 190199, pokud na starém filtru bude detektor vody a ohřívač nafty, musíš to přehodit na nový filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alex Dark Odesláno 20. březen 2016 Sdílet Odesláno 20. březen 2016 1.zkus se regnout tady, jde to těžko, ale jde http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp je tu někde link, věnovaný jen návodu, jak se tam zaregistrovat 2.při výměně povolíš šroub 5 a nafta vyteče pod auto, pak odpojíš zbylé hadičky a filtr vytáhneš 3. filtr kupuj jen podle tzv. OEM čísla--bude pak určitě pasovat do tvého vozu 4. OEM číslo jakéhokoliv dílu zjistíš na základě VIN tvého vozu a zaregistrování (viz bod.1) 5.až vytáhneš starý filtr, demontuješ z něj vše, co nebude na novém filtru a namontuješ to na něj 6.detektor vody--dá ti rozsvícenou kontrolkou najevo, že máš ve filtru vodu, pak ho musíš odvodnit--vypustit z něj vodu--povolit šroub 5, počkat až vyteče voda a zašroubovat, filtr se odvodňuje na jaro a na podzim--hrozí, že v něm voda zamrzne a pak nejedeš dej VIN auta, zjistím OEM číslo filtru, pokud si nebudeš vědět rady, napiš tady zdravim....ako casto treba menit ten palivovy filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 20. březen 2016 Sdílet Odesláno 20. březen 2016 ca. po 60ti tisících km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. březen 2016 Sdílet Odesláno 20. březen 2016 zkrátil bych lhůtu na 30 tisíc, což bývá obvykle co dva roky, je sice pravdou, že paliv. filtry už nestojí stovku jako na 205 D, dnes už nevědí, co by za něj chtěli, ale toto je pro motor velmi dobrá investice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.