Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

odvodneni palivoveho filtru u 1.4hdi P 206


ladix1981

Recommended Posts

  • O 2 roky později...

Mm několik dotazů:

 

1) JakubkoSK: Kde se dají sehnat takové super užitečné obrázky? To asi nebude běžně dostupná záležitost že?

2) Mám v P206, 1.4 HDI - 150 000 km a v něm pravděpodobně ještě původní palivový filtr od výroby (viz foto) - resp. minimálně je tam od 110 000 km. Chtěl bych ho jednak odvodnit a jednak vyměnit. Jestli tomu dobře chápu tak stačí povolit ten "šroubek" 5 dle obr. co sem dal JakubkoSK? Pokud bych ho měnil, nevím jaký přesně sehnat (na internetu je spousta variant od různých výrobců) aby tam přesně pasoval.

3) Ten co tam mám teď docela odpovídá tomu na obr. od "JakubkoSK" až na to že mi tam úplně chybí ten detektor vody (8) a taky nikde nevidím ohřívač nafty (9). Tyto komponenty tam být nemusí? A nebo jsem jen slepý? :) Co přesně dělá detektor vody (8)?

post-49974-0-66933700-1455318138_thumb.j

post-49974-0-83726200-1455318261_thumb.j

Upraveno uživatelem hrasek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.zkus se regnout tady, jde to těžko, ale jde http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp  je tu někde link, věnovaný jen návodu, jak se tam zaregistrovat

2.při výměně povolíš šroub 5 a nafta vyteče pod auto, pak odpojíš zbylé hadičky a filtr vytáhneš

3. filtr kupuj jen podle tzv. OEM čísla--bude pak určitě pasovat do tvého vozu

4. OEM číslo jakéhokoliv dílu zjistíš na základě VIN tvého vozu a zaregistrování (viz bod.1)

5.až vytáhneš starý filtr, demontuješ z něj vše, co nebude na novém filtru a namontuješ to na něj

6.detektor vody--dá ti rozsvícenou kontrolkou najevo, že máš ve filtru vodu, pak ho musíš odvodnit--vypustit z něj vodu--povolit šroub 5, počkat až vyteče voda a zašroubovat, filtr se odvodňuje na jaro a na podzim--hrozí, že v něm voda zamrzne a pak nejedeš :bojim

 

dej VIN auta, zjistím OEM číslo filtru, pokud si nebudeš vědět rady, napiš tady ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VF32A8HZF44729920

 

ozzy65:
2) ano již mi to došlo a povolil jsem - vytékala rovnou nafta. Auto mám cca 1,5 roku a najel s ním přes 50 000 km. Za celou dobu nebyl palivák odvodňován a nebyla v něm ani slza vody. To mě překvapilo.

 

JakubkoSK:

Ano zespodu tam něco bylo - další den jsem se na to díval lépe.

Upraveno uživatelem hrasek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

1.zkus se regnout tady, jde to těžko, ale jde http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp  je tu někde link, věnovaný jen návodu, jak se tam zaregistrovat

2.při výměně povolíš šroub 5 a nafta vyteče pod auto, pak odpojíš zbylé hadičky a filtr vytáhneš

3. filtr kupuj jen podle tzv. OEM čísla--bude pak určitě pasovat do tvého vozu

4. OEM číslo jakéhokoliv dílu zjistíš na základě VIN tvého vozu a zaregistrování (viz bod.1)

5.až vytáhneš starý filtr, demontuješ z něj vše, co nebude na novém filtru a namontuješ to na něj

6.detektor vody--dá ti rozsvícenou kontrolkou najevo, že máš ve filtru vodu, pak ho musíš odvodnit--vypustit z něj vodu--povolit šroub 5, počkat až vyteče voda a zašroubovat, filtr se odvodňuje na jaro a na podzim--hrozí, že v něm voda zamrzne a pak nejedeš :bojim

 

dej VIN auta, zjistím OEM číslo filtru, pokud si nebudeš vědět rady, napiš tady ;)

zdravim....ako casto treba menit ten palivovy filter?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...