Guest ph56 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Ze prej jsou Vticka nachylny na zanaseni sani a leci se to original aditivem 9729.FF kazdych 5000km...? Zazil to nekdo, zajimaj me konkretni projevy takhle zanesenyho sani, po jaky dobe se to stalo, jaky to provazely chybovy kody atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 To je na čistenie vstrekovačov,nie sania:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Demontovat rozvaděč sání vzduchu . Ověřit, že nejsou zanešené sací kanály hlavy válců : Pokud jsou kanály (1) čisté : Provést hloubkovou analýzu pro nalezení poruchy Pokud jsou kanály (1) pokryty karbonem ( v místě \"a\") : Postupovat podle tohoto informačního dokumentu 2.4. Oprava POZOR : Neprovádět demontáž hlavy válců Vyčistit sací kanály hlavy válců : Naplnit nádržku Nalít celou lahvičku do nádrže Předat vozidlo zákazníkovi a informovat ho, že se situace bude postupně zlepšovat zároveň se spotřebou paliva z nádrže. Dodat 2 nádobky zákazníkovi, aby mohl operaci zopakovat při následujících čerpáních plné nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holland Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Je to blbost:mad:dělá se to kvůli vstřikům:bachastačí jednou začas natankovat lepší benzin:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Takže jsou zajebaný vstřiky a to se projevuje karbonem v sání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Ten návod ani nekomentujem.....to nemá ani hlavu ani pätu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Ten návod je oficiální servisní dokument InfoFlash. Jeslti nemá hlavu ani patu bych přenechal inženýrum Peugeot. Jestli už nemáš nic k tématu ukonči svoji aktivitu v tomhle vlákně prosím, pouze plýtváš svým i mým časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Veď ti vravím,je to o vstrekovačoch,ten preklad je blbý.Karbon v saní sa ti môže robiť iba z odvetrania motora,ktoré vedie do sania. Tak to dopadne,keď nejaký francúz použije google prekladač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ph56 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Prosím pěkně není, jsou tam i obrázky a řeší se tam skutečně karbon v sacích kanálech hlavy - sníženej průsvit. A už vážně dost tý nablbý debaty jestli je to o vstřikách nebo o sání. Ptám se nahoře jestli někdo zažil přicpaný sání, tak chci odpověď na přicpaný sání, ne teorie že jsou přicpaný vstřiky, je to už dostatečně jasný?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Aby ti nepraskla žilka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. leden 2014 Sdílet Odesláno 31. leden 2014 Tu rusi týmto čistia sedlá ventilov -po rusky KLAPANY -nie kanaly,tak,že ten sajrajt nalejú do sacieho kanála ventilu,a ten tam uvoľní usadený karbón,potom vyberú sviečky a točia motor,ten karbón povyletuje von. tak to skús.....potom tu bude inzerát...kúpim hlavu valcov,alebo celý motor...etc.etc. http://peugeot-citroen.net/dvigatel-i-vihlopnaya-sistema/chistka-klapanov-308t-t4744-10.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal2828 Odesláno 1. únor 2014 Sdílet Odesláno 1. únor 2014 Problém s karbonem měli hlavně majitelé 1.6 THP před úpravou. Právě zde bylo odvětrání klikové skříně vyvedeno nějak do sání. Projev byl nepravidelný chod motoru. U VTi jsem to nezaznamenal. [upravil dne 1/2/14 06:42 od Michal2828] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 12. leden 2016 Sdílet Odesláno 12. leden 2016 (upraveno) Taky se mi začlo auto škubat a mělo nepravidelný chod na volnoběh. Už jsem byl rozhodnutý pro servis, ale ještě naposled jsem zkusil čistič trysek. Moc sem tomu nevěřil. Klasika naleje se do nádrže a načepuje plná. Mám vyjeto 1/4 nádrže a motor se výrazně zklidnil. Je to od STP za cca 170Kč. Upraveno 12. leden 2016 uživatelem matii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.