jurias Odesláno 14. leden 2014 Sdílet Odesláno 14. leden 2014 Ahojte uvažuji o koupi 308sw 1,6VTI a její následné předělání na LPG... Objevují se tu příspěvky s dost pozitivním ohlasem což je povzbuzující ale mám k tomu všemu ještě jednu malou otázku a to jakej typ kdo máte a jaké s tím máte zkušenosti (lovato, brc atd...) i včetně spotřeby, poruchovosti a co vás napadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidse Odesláno 14. leden 2014 Sdílet Odesláno 14. leden 2014 kolik ročně najezdíš pokud 20 000 km a více super udělej to ale pokud třeba jenom 10 000-15 000 km tak se ti to vrátí tak za 4 roky ale je to na tobě osobně mám benzín ale už nejezdím jako dříve najel jsem klidně 20 000 za rok a ted tak polovičku já se ptal a cenově to výjde na 30 000 kč a ber v potaz každoroční prohlídky to stojí okolo 1000 kč a jaký typ nevím kukni tady tady http://www.prestavba-lpg.cz/typy-lpg-zarizeni/ máš tu dost typů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. leden 2014 Sdílet Odesláno 14. leden 2014 čeče tohle ti vyvratim , jezdim 12000 rocne a navratnost byla 1,4 roku a to sem daval drazsi BRC za 38 misto 28 za stag , bavim se o V6 3litru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. leden 2014 Sdílet Odesláno 14. leden 2014 kalkulator http://www.neptun-harfa.cz/Kalkulator-navratnosti/3171.html fotogalerie 308sw např http://www.neptun-harfa.cz/308-SW/3765.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 14. leden 2014 Sdílet Odesláno 14. leden 2014 akorát v tom kalkulátoru něco chybí takže je k prdu:P:P tak čím větší obsah tim rychlejší návratnost.... Revize LPG 250Kč ,jakejch 1000Kč...ted před stk jsem platil revize LPG+Emise 620Kč sím najedu cca 15-18000kč za rok mám LPG manželka cca 5000-8000kč za rok taky plyn navratnost bude delší....cca 2-3roky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 Ahoj chtěl bych se zeptat ,jak ma 308 1.6vti udělaný seřizování ventilovych vůli,bud hydrostely automaticky nebo se musí ventilova vůle serizovat ručně po určitých km?ptam se kvůli přestavbě na LPG a možnému zaklepavani ventilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 19. únor 2014 Sdílet Odesláno 19. únor 2014 V servisce o štelování ventilů nic není, tak to bude asi hydraulicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Kamarát mal vo firme 308 vti aj s plynom, kým jazdil na benzín ok, až prepol na plyn, katastrofa, cuká, slabý výkon, kopu chýb a len a len problémy. Auto do servisu a potom, opäť, kým jazdil na benzín v pohode a plyn znovu problémy a ďalej problémy už aj s benzínom. Po servise už jazdil len na benzín a plyn nechcel ani zadarmo. Takže nedávaj to ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
46reddy Odesláno 25. říjen 2014 Sdílet Odesláno 25. říjen 2014 stejný motor mám v 308če, ale krátké, rv 2009. plyn namontován v roce 2013 společností 1.LPG v Brně-Komárově. teprve před několik týdny se povedlo vše seřídit a dát do stavu, kdy auto jezdí i na LPG super. nejdříve byl problém se svíčkami, nebo aspoň tak mě to bylo řečeno, jelikož motor cukal, nedržel volnoběh. po výměně svíček nic moc rozdíl, tak mě bylo sděleno, že je problém v tom, že tankuji nekvalitní plyn. tankuji samo že kvalitní plyn, ale řekl jsem si, že budu jezdit na jejich doporučenou čerpačku a uvidím. problémy neustále pokračovaly, na LPG mě auto na křižovatce neudrželo volnoběh nebo byl volnoběh i 2500 ot/min. několikrát mě auto chcíplo v hodně nebezpečných situacích a když se na Vás řítí tramvaj a vy rychle startujete, navíc v autě dvě děti........pohár trpělivosti přetekl a začátkem září, zhruba po roce od montáže, jsme s manželkou dovezli auto do firmy, kde prováděli montáž s tím, že dokud vše nebude perfektně fungovat, tak si auto nepřevezmeme a pokud by i tak problém pokračoval, dáme auto soudnímu znalci, který zjistí příčinu. auto tam měli dva dny, pak nám zavolali, že na závadu přišli, že byl špatný filtr LPG. Na 50 % si ale myslím, že závada byla někde jinde, že konečně vše seřídili tak jak měli, protože to cukání a volnoběh byl od začátku, to by se ten filtr musel hodně rychle hned při prvním natankování zanést. ale od září, kdy tam bylo auto, tak auto jezdí neskutečně, nepoznám, kdy přepne na LPG, krásně drží volnoběh a jezdí nádherně. už jsme propadali beznaději a přemýšleli o prodeji auta, ale teď, když vše funguje jak má, tak si auto určitě necháme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. říjen 2014 Sdílet Odesláno 25. říjen 2014 (upraveno) kalkulator http://www.neptun-harfa.cz/Kalkulator-navratnosti/3171.html fotogalerie 308sw např http://www.neptun-harfa.cz/308-SW/3765.html jen pripominka k hrdlu na tankovani - je to sice uz asi 6 let zpatky - mel sem od kamose pujcenou Ladu samaru na LPG dojel sem na plynovku a obsluha me odmitla natankovat z duvodu ze hrdlo je pod naraznikem kamos je z prahy - mozna mel LPG i od stejne firmy a jeste bych si nechal dat hrdlo na druhou stranu, to jen z duvodu ze 90% benzinek je prave z prave strany Upraveno 25. říjen 2014 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.