Stejsn Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Mám na 406 už bubliny na hraně přední kapoty. Chtěl bych udělat opravu a pak nějakou prevenci, aby za chvíli auto nevypadalo jako tohle: Dělá se s tím něco, co by tomu reznutí účinně bránilo? Prorezává to zevnitř. Ostřikovače světel nemám. [Edited on 9/12/13 13:49 by Stejsn] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Jediný účinný způsob je výměna za jinou kapotu - vše ostatní je na chvilku. Vím, žes tohle slyšet nechtěl, ale je to realita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Bohužel tohle je velká slabina všech 406, a jak píše Medvěd.c veškerá oprava je na chvílu, rok, max dva. Kup raději novou kapotu která Ti vydrží dýl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos91 Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 my sme zatiaľ vytrhali tú blbosť čo je na hrane z vnútra vyškrbabali odtiaľ čo najviac bordelu a nastriekali to niečm proti korózii a daakym sprejom na podvozok dačo asfaltové či čo + všetko možné protikorozne čo sa našlo a aj keď je to len dočastné riešenie už to dlho drží v rovnakom stave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Ne všech, ale r.v. 2003. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Všech, měl jsem 99 restyl a po cca 6ti letech se také objevily bublinky:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Mě se to dělalo na 406 z 1998 i 2004, to jsou moje zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Šaldo ty jsi neměl žádnou 2004 ty si měl 2003:aut:aut:aut:D:D mám 2002 z čr za 2 roky budou díry naskrz a 2003 z Dánska a ta je jak nová:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Charlie, tak to asi v TP blbě napsali, bylo tam totiž 2.2.2004;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 jo ale na všech sklech bylo 2003:aut;) tuším rok výroby byl 9/2003 do provozu 2.2.2004:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 To Charlie 1: Mám 2002 z NL a taky bez známky koroze. Že by to to něco naznačovalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Já mám rok 2000, původně DE a kapota už vyměněna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Ty nevíš že většinou jsou skla o rok starší? Platí to snad u 70% aut, že jim skla leží na skladě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Šaldo - jestli to spíš nebude tím, že se v TP neuvádí rok výroby, ale první registrace a to může utéct i dost vody v potoce, než se z výroby k registraci dobéřeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Teď jsem se díval na Service box a datum poč. záruky jest 2.3.2004, nic víc mě nezajímá U Partnera to beru, dle SB datum poč. záruky 18.12.2001 a v TP 9.1.2002;) [upravil dne 9/12/13 21:04 od Šalda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik406ST Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 já mám rok 2000 z holandska a taky na kapotě žádná známka koroze ani bublinky... mam kapotu akorat poďobanou od šutrů.. ale koroze nikde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Mám září 2003 a ta přední hrana rezaví také. Zatím je to jen z vnitřní strany pod tím lemem, ale je to jen otázka času, než se to objeví i nahoře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 9. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 Takže je to prostě konstrukční chyba. Když bych časem koupil novou kapotu, kde tenhle proces ještě nezačal, je aspoň u ní nějaká možnost to ošetřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos91 Odesláno 9. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2013 2003 Belgicko a už to začína....ošetril by som to asi v prvom rade tým že by som vytrhal tú blbosť čo je pod hranou nech je tam normálne voľno aj teraz to tak mám vrámci dočastného riešenia a zatiaľ funguje aj mechanik mi vravel že to treba dať preč nech tam prúdi vzduch aj z vnútornej strany kapoty vytrhať a preventívne ošetrovať [Edited on 10/12/13 00:10 by Lubos91] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 10. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2013 Prelom roku 01/02 Rakousko kapota vrchni strana tu a tam je \"dubka\" ale ne rez? A z druhe stany to bylo \"osetrene\" v lete pocitam do jednoho dvou let total. Jako osetreni se chystame po porade s lakarem bud preventivne prebrousit a striknout a nebo cekat a tim padem konzervace olejem. A na podporu proudeni vzduchu tam je nalepene gumove tesneni - taky to zatim funguje. I na hluku to je znat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.