John Odesláno 5. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 (upraveno) Jak mnozí už vědí dneska jsem si dovezl po dlouhým (3 měsíčním) schánění druhý auto na zimu,prácí atd..Jedná se o 2.2 HDi sedan 98kw rok výroby 11/2003. Najeto 233tis km,po prvním majiteli,koupeno v ČR,garážovaný.Výbava : medvěd blok,parkovací senzory vzadu,4xel.okna,výhřev sedaček,zadní roletka,samozatmavovací zrcátko,reflexní čelní okno s dešť.senzorem, dodělán tempomat ... atd.Servis : Budu průběžně doplňovat co si auto vyžádá 234tis km(12/13) - Nový komplet zadní brzdy s ručkou. Rozvody s vodní pumpou pro klid duše.Olej 5W-40 a všechny filtry + nový antifriez. 235tis km(01/14) FAP a EGR OFF CHIP STAGE1 236tis km(02/14) - výměna membrány ovlad.škrtící klapky (SWIRL) úplně odstraněno vše kolem EGRu a podtlaky 237tis km(03/14) - výměna vlnovce,YATOUR na MP3 místo CD changeru 238tis km(04/14) - Nico úprava sání,STAGE2 mapa (132kw/390nm) 240tis km(05/14) - nový přední kotouče a desky ATE,brzdovka,žhavičky NGK,rozpěra z coupe V6 243tis km(07/14) - komplet všechny filtry a olej 5W-40 + METALTEC-1 + TEC2000 249tis km(09/14) - STAGE3 - mapa ( 151kw / 448nm ) nový čidla MAP a RAIL. 251tis km(10/14) - komplet všechny filtry a olej 5W-40 + METALTEC-1 257tis km(01/15) - výměna řemenice a klínovýho řemene 262tis km(03/15) - komplet všechny filtry a olej 5W-40 + METALTEC-1 + TEC2000 263tis km(04/15) - doplnění klimy + desinfekce 269tis km(07/15) - montáž 6Q převodovky,olejový chladič,plus komplet servis napravy, olej 5W-40 + METALTEC-1 272tis km(08/15) - výměna paliváku a vzduchovýho filtru 279tis km(11/15) - výměna oleje 5W-40+ METALTEC-1 plus kabin. filtr 281tis km(11/15) - výměna obou zadních ložisek FAG 285tis km(01/16) - výměna termostatu za nový original 287tis km(02/16) - výměna paliváku + TEC2000 čištění 289tis km(03/16) - výměna oleje 5W-40+ METALTEC-1 + vzduchový filtr 295tis km(06/16) - výměna klima hadice plus nová náplň 299tis km(07/16) - výměna oleje 5W-40+ METALTEC-1 + vzduchový filtr, palivák plus TEC2000 čištění 300tis km(08/16) - výměna zadních destiček Brembo, ( zadní tyčky plus komplet silentbloky motoru ) 302tis km(10/16) - oprava hlavy+ těsnění, vše co bylo potřeba,nový olej 5W-40, výměna držáků motoru 309tis km(01/17)- výměna oleje 5W-40 plus filtr 315tis km(05/17)- TEC2000 čištění plus palivák 319tis km(07/17) - předni obě ložiska SKF, předni oba spodni čepy LMF + manžeta poloosy SPIDAN vnější Přídám zatím fotky od původního majitele : Upraveno 25. srpen 2017 uživatelem John Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 5. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 (upraveno) Dodělán tempomat Zaslepený úplně EGR ventil STAGE 2 optimal lehký chip Upraveno 10. září 2016 uživatelem John Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 5. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 Ty sis teda koupil škaredý auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 5. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 ChouLu: vím ale na zimu to stačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 5. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 Ten vnitřek je parádní, ten sem měl ve 406 taky;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 5. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 Ty červeno - bílý budíky jsou origo? Nebo je to jen tuning? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 5. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 vsetko je to origo to je peugeot sport pack.. mal som to iste v 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 5. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 Berkoff :je to origo...všechno je tam originál...bohužel i funkční FAP který půjde jak to bude hned možný pryč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 5. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2013 Podvozek, poradny kola a bude z ní krasavice Tu barvu zavidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Gratulace, ale divím se, že ty zrovna máš ropu . Ta 2,2 papá trošku více. Dle spritmonitoru je průměr 6,89 (min. 5,42; max. 8,38). Kdežto dvoulitry mají průměr 6,12. FAPoff by mohl pomoci spotřebě dolů, aby to nebylo 7. Když si vezmu, že s V6 jezdíš za 9, moc velkou úsporu bys tam neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Ty a ROPU ??? Neuvěřitelné.......:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
222johny222 Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 tak tě zdravím pane UHLOBARONE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Pěkný,tenhle interiér taky mám...je super.... No nevím jestli je sedan pracant,spis se to říká o breaku:D Aby te ta 2.2 v zimě nesezrala jestli budeš jezdit krátký couracky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Na pracanta pěkné auto, to asi nebude jezdit na stavbě, co? Coupé jde na zimní spánek do garáže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Joo gratulace a zaroven uprimne prani aby to jezdilo ke spokojenosti. Spotreba jak zaznelo kolem 7/100 a zivost ?? Asi zalezi v jakem je to stavu .... Ale urcite se v benzimu svezeme lepe nez v HDi ale co to co da HDi za 7-8 to bude ve V6 tak za 15/100 Jinak vipada pekne interier mame v kombiku podobny / polokuze a cerny panel-modra lista / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Na zimu se kupuje benzín a ne diesel, co v zimě blbě startuje a netopí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 No pokud se postrukuju jen na kousky tak jo ale pokud se jezdi tak je to jedno. A ostatni je dle kondice stavu toho ci onoho kusu-tedy servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 tak john co vim jezdi casto delsi useky po dalnici ne ? takze ropa v pohode a co sme se ta bavili tak z autem by pak mela jezdit v lete honzova pritelkyne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Jako pracanta bych spíše bral breaka než sedana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 6. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 Podvozek nebude žádný,jinak je to pro mě pracant...budu s tím jezdit hlavně v zimě a pak do práce atd..takže je to pro mě pracant... Přema : jj do otroka a pracanta patří nafta Lihous : ta spotřeba byla daná,že se po dálnici do Brna jelo relativně svižně a moje V6 tu trasu odjela podle PP za 9l a co jsem to ted počítal podle dotankování do plna za 8.75la několikrát se stálo v koloně kvůli bouračkám.Včera D1 stála za totální prd. Jinak 2.0HDI jsem původně chtěl ale po tom co jsem se v tom svezl jsem začal shánět alespoň 2.2HDI. A coupé pujde spinkat do garáže,až se na tomhle udělá vstupní servis atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.