Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Padá nafta


Poki 11

Recommended Posts

Ráno keď štartujem mám spadnutú naftu. Filter je prázdny a hadicky tiež. Neviem si stym rady.

Napojil som naftu priamo na čerpadlo čiže bez filtra a ráno som tiež nenaštartoval.

Chyti to len asi na 2 sek. čiže predpokladám že v rampe a vo vstrekoch nafta je len čerpadlo je prázdne.

Ako keby sa nejaký vetil nezatvoril.

Poradte.

2.0 HDi, rhy- siemens, 2003

Ešte dotaz keď bolo ráno teplo, nafta nespadla. Teraz ked je okolo 3 už to robý každé ráno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdravim mam blby dotaz,uz jsem tu jednou psal...kdyz stojim pres nos v garazi kde se pohybuje kolem teplota cca 3c  tak nastartuji v pohode,ale jakmile dojedu rano do prace a stoji auto cely den venku tak auto toci a toci a trva dlouho nez chytne,pak jde normalne.i kdyz ho treba hned chcipnu tak pak uz chyta v poho.vcera si pujcil auto svara,stalo venku pres nos a rano nenatocil.dal odtlacil ho do garaze  rozebral zhavici svicky-ty pry zhavi....jakmile se auto ohralo cca dve hodky v garazi tak pak chytlo.cim to??pada nafta??ma tento typ balonek?kde?mam 307sw 2,0hdi 79kw 2004  dekuji popripade na co se zamerit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to nebude tím, že by nafta padala, tím ,že máš čerpadlo, tak toto čerpadlo velmi rychle doplní naftu do systému, napadlo mě--zkus před startováním  zapnout klíček do druhé polohy (nestartuj) na cca 5 vteřin, pak ho vypni a opakuj tuto operaci třeba 3-4 krát, tímto uvedeš opakovaně čerpadlo do činnosti a to bude mít více času natlakovat soustavu, samozřejmě to udělej jen při ranním (prvním) startu, někdy to pomůže, ale znamená to, že čerpadlo pomalu umírá a bude třeba ho vyměnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě podle toho co píšeš, to má souvislost s teplotou...,stačí, aby jeden O kroužek v přípojkách netěsnil vlivem teploty (roztažnosti) na 100% a část nafty v potrubí spadne do nádrže...,pak potřebuje čerpadlo více času, aby naftu dopravilo zpět, ale to jen fantazíruju...,diagnostika by mohla ukázat pravou příčinu, zatím bych zkusil to s tím klíčkem :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes se auto vratilo ze servisu.stalo venku pres noc a technik nastartoval v -10  asi na 20otoceni.....jeho zaver je ze baterka a starter tak netoci...a vstriky...je to znamy    a zaver je pry ze nema cenu do toho cpat penize...auto ma najeto cca 175000 ale myslim ze ma vic....takze ted nevim co delat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 175 tis km rict ze nema cenu do toho cpat penize a vyjmenovani vsech potencionalnich zavad, svedci o tom ze absolutne netusi cim by to mohlo byt. No a jelikoz je to znamy tak te chce usetri stale oblibenejsimu stylu oprav POKUS-OMYL. Zajed za nekym kdo tomu doopravdy rozumi. Ja mam jen ty nejlepsi zkusenosti s clenem naseho klubu Straki007. Do Chomutova to mas cca 130 km, tak se domluv a zajed k nemu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...