Sign in to follow this  
Followers 0
georg

teplota?

11 posts in this topic

Zdravicko, nekolikrat jsem v teto diskuzi narazil na tema teploty chladici kapaliny, tak by me zajimalo, co je vlastne normalni teplota u 405 GRi Break (rv.1988). Po zahrati ma zhruba 75°. Kdyz stoji, tak se dostane i na 93°. Jaky by mel byt chladic? Jestli si to myslim spravne, je tam pasivni chladic - kovova mrizka za predni maskou. Nebude v lete v kolonach varit? pripadne, da se namontovat pridavny ventilator? Diky!

[Editováno 2/12/03 georg]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chladic je pasivni, ale pred nim je vrtule, u TD mam dvojvrtuli. Jinak u dieslu se normalni teplotou mini 80 stupnu, jestli ti to leze k 93 a pak to sleze, tak to znaci, ze vsechno funguje tak jak ma.... protoze u 93 pousti jeden ventilator a u 110 pousti druhej.... aspon nejak tak, myslim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jak u GRi, ale u mi16 je 75 °c malo, ja mam ted v zime dokoce jenom 70°C, za to ze je to tak nizky muze termostat, ptal jsem se a na Mi 16 jsou dva druhy jeden na 82 a druhej na 88 °C (prej zimni a letni provoz), takze jdu na vymenu, cena je asi 250 kc, takze zadna katastrofa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já spím klidně :D :D... mám 205 s palubkou bez teploměru ;). To je výhoda nás, co máme křápy :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No teplomer--------pohoda

Proste jenom kontroluju kontrolku

Kdyz to topi a kontrolka nesviti je to OK :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem dneska zamrz :( buuuuuu a jeste k tomu mam v nadrzi sucho :( buuuuuu

Takze se mi to pekne seslo a z ptrace jsem sel 2,5km pesky v mrazu -19°C BREKEKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voštík: Tak mu kup šálu a do nádrže trochu benzínu, a třeba bude zase jezdit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salu jsem mu koupil uz davno, ale jak jsem zjistil, tak funguje spolehlive jen do -15°C a ta prazdna nadz se mi hodi - pujde ven, tak at tam neni moc zbyleho benzinu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte jak by se mělo chovat topeni u 205 1,8D? Hřeje hodne a rychle i v zimě, nebo je to slabší? A kolik by měla být teplota vody? A taaaak.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na teploty vody 205 a 405 se muzete podivat v rubrice servis - servisni manualy 205 a 405, kapitola 3, hned na prvni nebo druhe strance. Jestli chcete mit jistotu jak to ma opravdu byt, kouknete se tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.