Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306(Černá lady) od V4SYho


V4SY

Recommended Posts

Ahoj, tak jsem si pořídil dalšího lvíka, konkrétně se jedná o 306 s 1.4 motorem, poté co moje bývalá 206 viz - byla při nehodě zničena a oprava by se neoplatila, rozhodl jsem se pro 306 tku, sice jsem nekoupil ve verzi s16, ale i tahle 1.4 je celkem slušná, viz níže.

Auto jsem našel úplnou náhodou, při nakupování ve městě, kdy sem přecházel přez cestu, tak jsem si všiml tohohle zaparkovaného krasavce s cedulkou PRODÁM + tel. číslo pro bližší informace. Ještě téhož dne jsem na číslo zavolal a domluvil si zkušební jízdu atd. Vše proběhlo hladce + dostal jsem informace o tom, že je třeba povyměňovat pár věcí, + jsou ťuklé přední dveře, a lak na kapotě se už loupe. Cenu jsem usmlouval na neuvěřitlených 22 000, - z původních 45 000, -, pokud si to auto vemu ještě ten den.

Prodávající totiž potřeboval peníze jako sůl, a tak bral každou částku(problémy s exekutorem, jak jsem se později doslechl.)

No a to je celý příběh, další info níže.

R.V.: 2000

Motor: 1.4i 55kw(papírově)

Win.: Uvedu později.

Najeto KM: 154 000

Opravy + úpravy původním majitelem:

Každým rokem měněný olej

Kompletní podvozek – brzdy, obložení, bubny

Repase zadní nápravy

Nový alternátor

Nová baterie

Komplet nová spojka Sachs

Kompletní výfuk na zakázku vč. posledního dílu, ten je sportovní(pěkný zvuk, nijak neřve)

Vyměněný původní sériový vzduchový filtr za sportovní vložku KaN do sériového filtru(ten air box + sání je náhodou rešený docela vpohodě)

Leštěné ventily

+

Chip(nevím jaký má auto výkon - papírově 75hp, ale bude mít tak o 10hp určitě víc, Prodávající mi žádný papír od toho nedal, takže nevím, ale to je jedno, hlavní je, že to dobře jede)

Opravy:

Komplet tlumiče(původní byly sportovní – už trošku tekly, dal jsem Kayaby, na doporučení známého)

Kompletní rozvody

Brzdové zadní potrubí(bylo už trochu zrezivělé tak jsem ho vyměnil)

Ošetřený a nastříkaný podvozek

Výměna lanovodů ruč. brzdy

Vyčištění + přetěsnění vany motoru

Odvzdušnění brzd

Přelakování přední kapoty

Výměnění + přelakování předních levých dveří

Interiér:

Hlinikové držadlo ruční brzdy(modré)

Autozapalovač s „8“ v logu

Autokoberce(modré)

Zeleně podsvícení u pedálů a okolí nohou u spolujezdce(modré se mi nepovedlo sehnat)

Sportovní pedály

Potah Volantu z pravé kůže(Modro černý)

Návleky na pásy(modré)

Originální sériové rádio ovládané páčkou pod volantem

Exteriér:

Senzor deště

Lakované bubny + přední brzdiče(červeně)

Rámečky SPZ(vpředu i v zadu) se značkou Peugot-club(černé)

Polep zadního okna Peugot-club

15“ Alu Gutmann 195/55 - Gumy: Bridgestone Turanza er300 a Dunlop sp sport(mám v plánu dát 195/50, jak je budu měnit cca do 2 roků)

Chromové koncovky ventilků

Přední světla vyměněné za čiré + autožárovky Osram Nightbreaker 4xH7

Lehce tónované skla

Foto zde: http://v4sy.rajce.idnes.cz/P306

Omlouvám se za kvalitu, jeto focené odpoledne mobilem.

Plány do budoucna s autem nějak velké nemám, možná potahy do interiéru, vyčistit kompletně motor + ho nalakovat(možná), do 2 let nové gumy 195/50 a pak se uvidí...

P.S. Auto je ve vynikajícím stavu, nato, kolik má najeto, po opravách výše.

[upravil dne 20/8/13 02:17 od V4SY]

[upravil dne 20/8/13 02:21 od V4SY]

[upravil dne 20/8/13 04:25 od V4SY]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kolik hustit pneumatiky(195/55/r15)?

Dneska jsem kontroloval pneu a zjistil jsem, že zhruba každá pneu. má cca 1.9bar, to mi příjde málo, odhadem bych dal do předu tak 2.3 - 2.4 a dozadu kolem 2.2 né?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Takže proběhly další úpravy jak sem psal výše.

Sehnal jsem si nové potahy a celkově vyladil interiér do dvou barev.

Stříknul jsem do stříbrna krytku u nárazníku jak je výfuk.

Vyčistil jsem motor a motorovou část.

Motor je nalakovaný + některé další věci do červena.

foto v: http://v4sy.rajce.idnes.cz/Moje_306

[upravil dne 7/9/13 17:29 od V4SY]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Po dlouhé době jsem zase musel investovat.

Nejprve mi odešlo relátko zadního stěrače, to jsem nakonec sehnal z vraku 1.6, sedí perfektně i volty atd... vše jsem to proměřil a je to ok.

Navíc jsem si nechal od kamaráda mechanika vyvážit válce a další prkotiny, vyčistit karburátor, upravit tlak vstřiku paliva, navíc jsem nechal kompletně vyčistit sací systém + váhu vzduchu a aby toho nebylo málo musel jsem koupit novej rozdělovač, ten starý byl ve špatném stavu, ale nakonec ho měl kámoš ze staré převrtané 1.4 na 1.5(2 dny než sem tomu jednomu závodníkovi dovolal:D) takže i rozdělovač je lehce upravenej, no celkem mě tyhle srandy přišli na nemalý peníz, ale stálo to zato, auto jede líp, má lepší zrychlení + lépe jde do otáček, na jaře s tím zajedu na provizorní brzdu co si chce kámoš mechanik zřizovat, tak uvidím kolik to má opravu klokanů.

Nicméně teď řeším problém na jarní sezónu s pneu, ty co mám na autě jsou už tak na hraně a občas na mokru(při vyšší rychlosti do zatáček) ustřelují, není to nic hrozného, ale pomalu uvažuju o nových a zatím váhám mezi těmato:

Hankook V12 evo

Toyo Proxes T1R

Toyo Proxes 4

mě se nejvíce asi zamlouvají Toyo Proxes 4, ale neznám nikoho kdo s nimi má zkušenosti, jinak bych vzal Toyo Proxes T1R, na netu je na ně obrovská spousta recenzí a vše v pozitivech.

Jo a málem bych zapoměl na rozměr: 195/50 r15.

195/55 mám teďka a abych pravdu řekl, je to pořád moc vysoké, nejlíp bych dal 195/45 ale nevím co by na to řekli na technické, když v papírech mám jen 195/50...

[upravil dne 20/1/14 16:09 od V4SY]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dneska další problém, asi po 4 té praskly svody(má to zajímavý zvuk) a už mě došla trpělivost to znova a draze vařit, takže během 14 dnů půjdou laděné :aut, mám možnost je vzít do 4 000, - i s tepelnou izolací.

Akorát se trochu bojím, aby na technické(cca za rok) nebuzerovali, že tam nejsou originální.

Kdo máte laděné svody, jak to máte s technickou, dáváte ji bez problémů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konečně hotovo, opraveno:

Pravá packa po volantem(602, -)

Relé od zadního stěrače(688, -)

Relé od vyhřívání zadního skla(809, -)

Čudlík od vyhřívání zadního skla(0, - od kámoše)

Svařené svody, po 5x, (tentokrát ale hlinikem, takže to snad vydrží)(1 000, -)

Předělaný + seřízení předních stěračů(0, -)

Elektrika v palubovce pospojovaná dle schémat 306(0, -)

dalších skoro 3 500, - v prdeli za nic...

A to mě na jaro čeká výměna pneu dalších 5 000, - Foto po výměnách přidám někdy v týdnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mno až teprve dneska jsem si našel čas a dodělal ty pneu, vypadá to celkem hustě, bohužel jsem zjistil, že ty gumy musí být staré dobře několik roků, protože 2 byly zboku celkem dost odřené a dalo clekem práci to vybarvit, i tak mi semtam něco ukáplo vedle, ale vcelku se podařilo.

Stějně to byl první pokus, na jaro chystám pneu nové a na ty se připravím lépe.

Možná to pujde líp, když budou gumy na plocho a ne svisle přímo na autě, no uvidíme, kdyžtak koupím ještě jednu tu tužku 50kč mě nezabije.

Nicméně nevím co to je za tužku, ale musím říct, že je to tak na 1 použití 2 mi vrstvy, na poslední pneu, mi zkrátka už něchtěla téct barva, tak jsem ji trochu víc zmáčkl a ano ta bílá **** co je vevnitř vystříkla ven a zacákala mi celé monterky :D:D nehledě pneu, kterou jsem musel pak čistit lihem, ale šlo to...

Foto zítra, nebo pozítří, dodělal jsem to až v 8 večer a to už byla na foto tma...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš tu fixku nebo to, že se \"barví/natírají\" pneu?

No tady u Auttokelly ho maj za 54, -

http://www.autokelly.cz/#|WP2N0moO+EvNJ6ym96nEeJvEKV4jhkBAohpV4P24IBn/U9SBLwgk2XI/2URowjQzchSwKQBiBmv06tUARdQ7Kh+NQoGs01msKsisOSKV8bytGDewlNtRsOEXtB88dklkg+GFfcdbHIX9TVsRCK8Wxw==

P.S. Je to sice ehm klukovina barvit nápis pneu výrobce, hlavně na nižších profilech a u černých peugeotů na 15\" kolech a výš, to vypadá sakra dobře...:D

[upravil dne 20/2/14 01:46 od V4SY]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

No, tak jsem se připravil na jarní sezónu autko dostalo nové pneu Toyo Proxes T1-R 195/50 R15, a musím říct, že na autku a mých 15\" alu vypadají fantasticky, zítra nebo o weekendu nafotím.

Dále jsem musel dát nové stěrače, protožety co tam byly už jaksi dřeli po skle a prd stíraly, tyhle nové jsou úplně o něčem jiném. A příští týden jsem objednaný na brzdu ke kámošovi, tak jsem zvědavý na výkon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto pěkný.. černá se mne líbí jen na coupé, 406 a 306... na 206 je divná, ale tvoje auto by potřebovalo lehčí oživovací kůru od Joshikiho tady z klubu, pak by to bylo uplne nejvíc epes kára:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Konečně jsem si našel trochu času a konečně po zimě umyl auto, jak to bylo špinavé no hrůza, musel jsem to umýt 2x a zároveň jsem umyl i motor...

Taktéž jsem byl i na brzdě, předevčírem, u kamaráda a jsem celkem s výkonem spokojený 92,8HP při 5650ot./m, papír s výtiskem výkonu jsem nebral, protože kámoš tam ještě nemá všechno dodělané a tiskárnu tam zatím nemá, i tak to byly bojové podmínky to měřit, nemá ještě pořádně ukotvoné ty sračky okolo těch válců, ale nějak jsme to zvládly bez většíchproblémů, říkal, že jestli chcu tak si mám přijet tak do 14dnů na znovu změření + výtisk, že to snad už bude mít vše v provozu tak uvidíme...

Přikládám novém fotky s umytým autem a i s vyfocenými pneu...

http://v4sy.rajce.idnes.cz/306_2

[upravil dne 30/4/14 18:42 od V4SY]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...