Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

lotus seven


Milan+

Recommended Posts

Byl to Kaipan, ale to byl spíš tah jak to zlegalizovat. Oficiálně se to totiž dělalo jako přestavba Favorita (není divu dyť to vypadá stejně). Reálně to mělo z Fáčka jen motor, převodovka Sierra ... Každopádně to co z toho dneska Kaipan udělal je teda hnus fialovej...

Kaipan to je,ale nějak jsi si popletl modely 47/57 a 14/16 a nikdy nebyla kombinace špajzky a motoru co píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I to je možný, když jsem se o to zajímal tak jsem dostal několik variant a je možný že jsem to už za tu dobu nějak zamíchal. Každopádně když jsem viděl v reálu o co se jedná tak jsem se rozhodnul, že cestou kaipanu opravu nechci jít. K myšlence stavby se 100% vrátím, ale asi z trochu jinýho konce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jakou cestou chceš ke stavbě jít? To by mě docela zajímalo,pár jednání v Dekre mám za sebou.

No jednak znám člověka jehož bratr vlastní původní plány Lotusu, takže to je 1. varianta. Druhá a pravděpodobnější je čistě vlastní stavba. Individuální schválení vidím bohužel zatím schůdné pouze v DE, ale než se rozhoupám třeba bude všechno jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další možnost je nechat si přivést stavebnici, která se dá posléze přihlásit jako přestavba. Někde sem tuším našel základní ceny stavebnice už okolo 110 000,- s tím, že je samozřejmě potřeba sehnat ještě dárcovské vozidlo. Navíc firmy, který se zabývají dovozem těch stavebnic Ti deklarují, že pohomou s vyřízením administrativy při přihlášení, případně to někteří za úplatu vyřídí za Tebe. Na Tobě pak zbyde jen to hezčí-postavit si to a jezdit;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jakou cestou chceš ke stavbě jít? To by mě docela zajímalo,pár jednání v Dekre mám za sebou.

No jednak znám člověka jehož bratr vlastní původní plány Lotusu, takže to je 1. varianta. Druhá a pravděpodobnější je čistě vlastní stavba. Individuální schválení vidím bohužel zatím schůdné pouze v DE, ale než se rozhoupám třeba bude všechno jinak.

Hm,tak jediný drziitel origo plánů je jako majitel licence Caterham,takže známý spíše vlastní nějakou kopií,kterých jsou po světě desítky,knihu s plány mám doma také.

A schválení v DE ,nebyl by jsi sám kdo by tam jel,jenže na jedno auto je to neunosne,jenom emisní zkouška na E5 řádově třičtvrtě míče.

A ty stavebnice u nás,no to je na draka zatím,odee,pokud myslíš manyra,tak nemá na dokladech ani jedno auto,teď ho má nachystane do zkušebny jako přestavbu na sirku.Psal mi ,že se mužů u něho v Praze zastavit podívat. A takové ty papíry z gb jako veterán,někde to projde jinde se tocis už ve dveřích.

Jinac zkusebnou u nás nic oficiálně ještě neprošlo na silnici krom maloserii Kaipanu.

A individuální stavba od příštího roku musí mít E6.Takže za jednotku pohonou to bude taky raketa a nikde není výsledek zda to proleze.

[upravil dne 18/7/13 12:51 od Milan+]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co potom individuální přestavba? Sháněl sem info už dávno, ale co sem tak pročetl legislativu, tak v případě individuální přestavby musí výsledek splnit ekologické a bezpečnostní limity, které mělo splnit původní vozidlo. Ale zase si nejsem jist, jestli se tak dá realizovat přestavba, kde by z původního vozu zůstal jen motor, převodovka, části náprav + možná pár věcí do interiéru...

Jinak podle mě je Lotus 7, případně jeho repliky jako CAT přesně moje představa o sportovním autě! Motor, převodovka, pohon na zadek, pár plechů a nashle:D

[upravil dne 18/7/13 13:25 od odee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Individuelní přestavba je taktéž problém,měníš dost podstatné data jako,rozvor,rozchod,hmotnost,osvětlení atd,takže jsi ve stadiu takovém,že tě dají jako stavbu a tam je to o jiných pěnězích. A hlevně musíš plnit platné emisní normy.

A dostáváš se finančně tak vysoko,že můžeš k Bartošovi do Dvora pro Caterhama. Základ cca 800000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém z jejich stavebnicí je to, že za nejlevnější stavebnici zaplatíš 174 000,- složíš, seženeš si dárcovské auto, ze kterého potřebuješ ještě motor a několik dalších dílů, potom potřebuješ komplet pružiny a tlumiče a když to celé dáš do kupy, zajistí Ti schválení pro provoz, ovšem za dalších 25 000,- To je verze Kaipan 57 která se pak osazuje motorem a převodovkou 1.8T od VW a kopíruje design Lotusu 7. Ostatní dva modely mají ještě několik problémů navíc, první z nich je, že sou to hnusný střepy a druhej, že jeden má základ na favoritu a druhej na 77kw fabii:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...