Guest Tomáš1 Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Mi16 má hydraulicky stavěný ventily je to tak? A tak se ptám jestli je nutné ventily kontrolovat, seřizovat a jinak hlídat. Je tam hydraulika z čeho je plněná??? A drobnost na závěr je rozdílný odpor mezi spojkou Mi16,Gti oproti standartním 405kám??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Mi16 má hydraulicky vymezení vůle ventilů.Tím pádem tyto vůle nijak neseřídíš.Olej není hydraulický, ale motorový a bere se přímo z motoru.Tento systém je bezůdržbový.A ohledně spojky.Mi má větší přítlak než klasická 405. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Jindro díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Nicmene to neznamena, ze se hydrostely casem neopotrebuji. Ale jsou vymenitelne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 jo jsou a myslim, ze 1 stoji kolem 1.500???? Je to true?? Ja jen abych vedel do ceho chci jit BTW: jde 205ka postavit legalne na MI16ku motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 7. únor 2003 Sdílet Odesláno 7. únor 2003 K te spojce: XU9J4 a XUD7TE maji prumer lamely 215 mm a pritlak pritlacneho kotouce je 4850 N XU52C, XU92C, XU9J2, XUD9A maji prumer lamely 200 mm pritlak pritlacneho kotouce 4250 N TU3, TU3A maji prumer lamely 180 mm, a pritlak pritlacneho kotouce 3300 N. Jinak tloustka lamely je u vsech modelu zhruba 7,7 mm a vsechny maji 6 pruzin. kdyz jsem byl u Vostika, tak jsme po sluchu zjistili, ze mi jeden ventil klepe, ale ted uz to nedela, asi mam malo oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 9. únor 2003 Sdílet Odesláno 9. únor 2003 Voštík: Já si myslím že legálně 205 s Mi motorem nepředěláš.Toto auto se nikdy s takovým motorem nedělalo, aspoň si to myslím.Když nepočítám 205 T16. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 jo.. takze mwe ceka kazde 2 roky investice zhruba 1.500,- do STK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Voštík: ty tam budeš dávat druhý motor, nebo už ho tam máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Mašinko ventily na Mi16 jsou velice jemně slyšet ale jen velice jemně a prý je to tak v pořádku. Nemám na mysli nějaké brutální bušení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 no muzeme to porovnat ted v nedeli, viz. rubrika srazy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Jindra: no chtel bych ho tam narvat (nejak) ale vsecko je o penezich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 11. únor 2003 Sdílet Odesláno 11. únor 2003 Jdu na rubriku srazy .......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.