Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ventily Mi16 - Help Me


Guest Tomáš1

Recommended Posts

Guest Tomáš1

Mi16 má hydraulicky stavěný ventily je to tak? A tak se ptám jestli je nutné ventily kontrolovat, seřizovat a jinak hlídat. Je tam hydraulika z čeho je plněná??? A drobnost na závěr je rozdílný odpor mezi spojkou Mi16,Gti oproti standartním 405kám???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi16 má hydraulicky vymezení vůle ventilů.Tím pádem tyto vůle nijak neseřídíš.Olej není hydraulický, ale motorový a bere se přímo z motoru.Tento systém je bezůdržbový.A ohledně spojky.Mi má větší přítlak než klasická 405.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Masinka

K te spojce:

XU9J4 a XUD7TE maji prumer lamely 215 mm a pritlak pritlacneho kotouce je 4850 N

XU52C, XU92C, XU9J2, XUD9A maji prumer lamely 200 mm pritlak pritlacneho kotouce 4250 N

TU3, TU3A maji prumer lamely 180 mm, a pritlak pritlacneho kotouce 3300 N.

Jinak tloustka lamely je u vsech modelu zhruba 7,7 mm a vsechny maji 6 pruzin.

kdyz jsem byl u Vostika, tak jsme po sluchu zjistili, ze mi jeden ventil klepe, ale ted uz to nedela, asi mam malo oleje :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...