Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kolik najedou než se rozpadnou?


stembi

Recommended Posts

Ahoj,

tak by mě zajímalo, kdo má z nás kolik najeto. Respektive, soutěž o Peugeota s nejvyšším počtem kilometrů. V servisní knížce mám kolonky do 300 tisíc km, tak jsem zvědavej, jestli má někdo víc.

Začnu:

Peugeot 306 1.4 benzín, r.v 2000, 96 000km,

opravy/výměny: 1x brzdový kotouč, 3x brzdové destičky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Tomáš1

Tak Mašinko jak je to s tvým Míčkem??? Mám taky Míčko tak mě to zajímá. Každá kára má problémy a jestly někdo tvrdí,že né KECÁ :mad: Tak nebud kachna a vybal to!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Masinka

tak ja to vybalim, teda heslovite, od nejzavaznejsiho problemu k nejbanalnejsimu.

- brzdy (uz jsem do nich za 3 roky nasypal prez 30 000 Kc a uz se zase rozesraly, konketne zadek)

- otacky motoru

- teplota za jizdy 70°C

- zadni naprava

- nefunguje stresni okno (ale tohle je pitomost)

- hnije blatnik

- pri vyssich rychlostech skube

- klepou ventily

- unika chladici kapalina

- zrezlej vyfuck

[Editováno 2/10/03 Masinka]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha tak to mas co delat.

Ja mam 1,4 monoblok na tachaci je cca 170 000

ale ten tachac je nakej divnej takze bude asi po zasahu. No tak nevim ale myslim ze uricte pres 200 000.

Olej nezere moc a jezdi dobre ale asi pujde do luftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam 405ku 1.8TD, na tachaci je nejakejch 140 tis km, ale tipuju, ze ma za sebou asi spis tech 240 tisic..... ale tedka (tuk tuk) jezdi bezvadne ;) da se rict, ze je v nejlepsich letech :D

[Editováno 2/6/03 Ondra]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem opačnou zkušenost - 205 1,9GTi, r.v. 1991, nalítáno cca 135tis., motor na odpis... Po investici cca 50tis. jakž takž, ale už to nikdy nebylo jako předtím. Furt jsem do té káry valil prachy, což mi vadilo, nicméně zážitky s tímto autem za to určitě stály.. :D

Teď mám cca 3 měsíce 306 1,8i, r.v.2000, najeto 33tis., zatím spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Tomáš1

Brzdy??? 30 000,- tak to je musíš mít úplně nový. Tak mě Míček brzdí dobře ale ABS už na palubce nebliká už jen svítí tak mě to čeká taky. Ty otáčky jsou nahoře nebo dole? Ta teplota je fakt divná máš tam ledničku? :D :D :D nebude to teplotní čidlo?

Co ta zadní náprava ložiska? Máš toho dost to je fakt ale jdi na s rozvahou. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Masinka

Brzdy to je ta nejuchylnejsi vec na tomhle aute s tema se trapim uz od zacatku, od toho ze to nebrzdilo vubec (rozbita nadrzka), prez to ze se mi v CH zablokovaly trmeny prez nekolikatery vymeny desticek a kotoucu az po ABS o kterym vim, ze je v haji pojistny rele.

Otacky mam vysoko na trochu zahratym motoru asi tak 2000-3000 podle nalady.

Teplota je fakt nizka, necham si vymenit termostat, i kdyz Vostik tvrdi, ze to neva :D

Zadni napravu beru tak , ze se to proste posere a uz by bylo i na jeji opravu, kdyby se porad nesralky ty brzdy :mad: :mad: :mad:

S rozvahou na to jit muzu, ale asi brzo ztratim trpelivost a auto bude rozrezano na nahrtadni soucastky :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Masinka

no jo, ale XC90 je XC90, jedinou moji omluvou je, ze neco podobneho nevyrabi taky Peugeot jinak bych samozrejme nekoukal jinam, i kdyz....

Jinak brzdy mam opraveny, kdyz uz byly kotouce dole, tak jsem se podival na cidlo od ABS a musim rict ze se mu muselo stat neco hroznyho, bylo uplne rozsvihany, chudak :(.

Kdyz to budu rezat, tak vsechno dohromady, prece bys nechtel motor, kterej nema nizky otacky, ja vim, ze je vysokootackovy, ale prece jenom :D

A po dlouhy debate s Dydzejem jsem se rozhodl, ze otacky motoru zacnu resit prez termostat, novej stoji okolo 250 Kc, tak to neni tak vysoka polozka. Tak mi drzte palce, teda auticku, at nejde do srotu :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Tomáš1

Tak moje Míčko má taky problémy s brzdama ABS už svítí na stálo a je nefunkční :mad:

Nevím co s tím ale brzdy fachaj. Budu to muset řešit ale sere mě to. :mad: Dobrý auta ale ty brzdy to je děs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazarek, ked už spominate brzdy, moja 405 mi začala divne brzdi?. Pri mekkom zošliapnutí pedálu, ako keby mi nebrzdil zadok a ked to pritlačím tak to potom ide do šmyku, čo to asi je?

Tie kilometre- mam skoro 287000 km a motor mi teraz v zieme stále chytá na prvý šup, nežere olej ani vodu, naš?astie inak .... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Tomáš1

Taky to odhaduji na čidlo no jo doba ledová je doba ledová :mad: ale proč zrovna jááá :o

Vidím to na pěkné zimějarní investice :cool:

Každej stárneme a bohužel i auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty čidla na ABS se daj proměřit ohmmetrem, každé odpojené čidlo nesmí mít nekonečnej nebo nulovej odpor, musí mít pár ohmů. Ale taky může být jen špatný kontakt v konektoru, nebo utrženej nebo zkratovanej drát od čidla! Tim začni než začneš investovat ;)

Jo a taky musí být snímače čisté a umístěné přímo proti drážkám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...