Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Budíky 806


James.and

Recommended Posts

Ahoj, koupil jsem 806, je tam problém s budíkama. Palivoměr a teploměr ukazují méně, než by měli (teploměr drží na 70 st., místo na 80), dále jak je to s tachometrem. Ručička není na 10, když jsem koukal na jiný, asi nepoškozený tacho, tak ručička byla na 10. Ukazuje mě o 10 km za h méně, než ve skutečnosti jedu. Dále to neukazuje vnější teplotu. Otáčkoměr asi ukazuje normálně. Dá se to opravit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tuto postu to mas nejakych 50 km http://panoramafirm.pl/dolno%C5%9Bl%C4%85skie,k%C5%82odzki,kudowa_zdr%C3%B3j,1_maja,12/poczta_polska_s.a._urzad_pocztowy_kudowa_zdroj_1-nirab_kil.html#tab. Odtial sa to da poslat do niektorej z tychto firiem po predchadzajucom dohovore http://allegro.pl/listing/listing.php?string=licznik+peugeot+naprawa . Spatna adresa tvoje meno a adresa posty za nu musis napisat : POSTE RESTANTE . Ak potrebujes pomoc SZ :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Jasne, ze to ide opravit, jeden motorcek ma vysiel 20e (otackomer + tachometer)

To, ze ti nejde display teploty je pravdepodobne odlepeny spoj k nemu z velkej dosky. Nejde to nicim zalepit, lebo je to ako keby nabodovane. Pouzil som ale sponu z plechu a odizoloval som to tenuckym PVC.

Tie kilometre ti idu nastavit rucne. Ja som dal dole sklicko, a porovnal som, co mi ukazal radar na stlpe. Posunul ruciku na skutocnu rychlost a este raz to chekol.

Pri skladani som sa uz ponahlal a nechtiac som odlomil nozicku z palivomeru, a vcul jazdim len na kontrolku rezervy.

Preto ak mas navyse palivomer tak to za rozumnu cenu uvitam.

Neviem ci by sa nehodili nahradne motorceky zo starych modelov s mechanickym pocitadlom. Nevedel by niekto poradit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Nemá tu někdo schéma k těm budíků? Nám na P806 nám blbne otáčkoměr s rychlostí. Vždy jen jedna věc, vymění si role :D Jednou ukazuje víc otáčkoměr - minulý týden a tento týden rychlost viz foto. Bude tam nějaký integráč co to ovládá, protože samotnýma budíkama to nebude (což byl můj první typ).

Na mém Citroenu Evasion nikdy žádný problém ...

post-53516-14109637180219_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chury:

měl jsem ten samý problém,jak s otáčkoměrem,tak tacho. Oba dva se mi na střídačku zasekávaly.

Měl sem to rozebraný. Osička, na které drží ručička,neseděla správně jak měla. Protože se ten držáček ulomil,co ji měl držet. A pak to pořádně nesedí na ozubený umělohmotný kolečka:roll. Zkus to rozebrat a podívat se jak to vypadá. Jelikož i po opravě to časem začlo zlobit,hlavně v zimě a rozebírat se mi to dokola nechtělo,sháněl sem jiný. Sehnat se podařilo,tak proběhla výměna strojků,chtěl sem to vyměnit komplet,ale digitální počítadlo nefungovalo.

Jo a mám budíky stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to rozebral a zjistil jsem, že je prasklá jedna osyčka jak píšeš viz foto, ale druhá je OK, ale také to blbne. Pak už jedině cívky s kolečkama, ale ty se hýbou v pohodě. Ještě mě napadlo je přilepit, ale zase je to pak nerozebíratelné, ale každopádně by tyto vnitřky měly být shodné i se staršíma přístrojovkama ne?

No teď se musim jít podivat do svého Evasiona kde mají ručičky startovní pozice, všechno si vyfotim a tohle ne :-D

post-53516-14109637283604_thumb.jpg

post-53516-14109637284325_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem koukal na obrázky, tak to z těch starých asi moc kompatibilní nebude. Každopádně jsem udělal pokus - prohodil jsem ručičky a tu prasklou přilepil - uvidím jak to dopadne při další jízdě :D

No a seřízení na 0 podle druhýho auta je k ničemu, protože se přístrojovka připojí a budíky skočí o kousel výš :D

Takže je lepší si to nastavit při polorozebrané-připojené přístrojovce :)

post-53516-14109637285975_thumb.jpg

[upravil dne 2.5.14 19:24 od chury721]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj nastavovat,když to je rozebrané.

Máš přesně co jsem měl já s tou upadlou osičkou. Pak to drhne a zasekává se. Opravoval mi to Ferry,který místo ulomené osičky vyvrtal milimetrovým vrtákem dirku do které přilepil jinou osu. Po čase se to začlo opět zadrhávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...