Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rázy/hrkání z podvozku


Lord_Arthas

Recommended Posts

Zdravím,

mám takovou věc, v jízdě to nijak nebrání a už jsem to i rozjezdil a pak byl klid asi půl roku. Servis nijak nepomohl, takže jsem usoudil, že to je ´´vada´´ nevada a drandím vesele dál. Jen mě zajímá jestli se s tím někdo setkal. Děje se to, že při zatočení volantu jakoby škubne, do podvozku, dějese to teď např. na jedné straně a v určitém otočení volantu? Jinak mám tohoto Peugeota přes rok už a musím říct, že to je naprosto super vozítko, nemůžu si ho vynachválit! A ty dveře jsou fakt bomba, strašně praktické a jak si všude všichni stěžujou na nefunkčnost, tak musím říct, že u mě minimální a v zimě fungovaly na 100%.

Děkuji kdyžtak za názory...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lord_Arthas:

Nastartuj, otevři kapotu, dej ruku na vrch tlumiče (anebo pod blatník na péro, nevím teď u počítače, jestli se pod kapotou dá nahmatat vrch tlumiče) a někdo točí volantem. Jestli ucítíš škubání, je to horní uložení - ložisko.

Neotálej s opravou, nebo ti praskne péro a bude to dražší. Doporučuji vyměnit obě horní uložení a dobře prohlídnout péra, jestli už nejsou naprasklá.

Měl jsem tuto závadu před 2 měsíci, obě uložení, obě péra a vzalo to taky gufera na poloosách, protože auto kleslo a gufera se vymlela.

Ročník 05 je na toto náchylný, dej si do podpisu ročník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno problém zdárně vyřešen, člověk by nevěřil čím to bylo. Celé to tkvělo v neorigo koberečcích, které jsou položené na origo (od původního majitele), když se ty koberečky posunuli více do pedálů, dělalo to zmíněné škubání. Přišel jsem na to, tak když jsem přišlápl podlahu pod pedály, tak se to zlepšilo, poté jsem je vyndal koberce úplně a vůbec nic...naprosto v pořádku. Jak jsem psal servis nic nenašel - 2x. Celá záležitost byla jenom v koberečcích...hrozný prkotiny co se tváří vážně a jsou naprosto banální :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...
V 9. 5. 2013 at 9:44, P607Olda napsal:

Lord_Arthas:

Nastartuj, otevři kapotu, dej ruku na vrch tlumiče (anebo pod blatník na péro, nevím teď u počítače, jestli se pod kapotou dá nahmatat vrch tlumiče) a někdo točí volantem. Jestli ucítíš škubání, je to horní uložení - ložisko.

Neotálej s opravou, nebo ti praskne péro a bude to dražší. Doporučuji vyměnit obě horní uložení a dobře prohlídnout péra, jestli už nejsou naprasklá.

Měl jsem tuto závadu před 2 měsíci, obě uložení, obě péra a vzalo to taky gufera na poloosách, protože auto kleslo a gufera se vymlela.

Ročník 05 je na toto náchylný, dej si do podpisu ročník.

Dopĺňam, že na mojom Peugeote 1007 r.v 2005, 1.4HDi chválabohu pri 40km rýchlosti praskla predná pravá pružina, rozrezala 

zvnútra pneumatiku, ktorá ihneď strelila. Takže nová pneumatika, tlmiče, pružiny, opravná sada a uloženie aj 

preventívne na zadnej náprave stála komplet oprava 574€.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...