kveton Odesláno 15. duben 2015 Sdílet Odesláno 15. duben 2015 Za mě teda podstatnější věc a to jsou náplně a filtry po 25 tkm, to je opravdu dost, měň to po 15 tkm!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 9. květen 2015 Sdílet Odesláno 9. květen 2015 Mě se líbí modrá linka. Jinak jak psal kveton. Výměnu náplní bych nepřekračoval víc jak o 13tis.km. Ať si výrobce píše co chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 7. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2015 (upraveno) Tak autí zmáklo bez chybičky další dva výstupy nad 2500 m n.m. ..... a ze jsem se mu v duchu omlouval když jsem ho nutil v plný náloži a 5 lidech do 6 km utahovaček se stoupáním kolemm 17% kde se občas vyjimecne dala zařadit dvojka a teploměr lezl hodně nahoru protože venku bylo na slunci i přes třicet .... Upraveno 7. září 2015 uživatelem Sawoy btl.a ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 15. únor 2016 Sdílet Odesláno 15. únor 2016 Pěkný kousek, slouží pořád? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 15. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. únor 2016 No aby ne .... má jen 160.000 a přede mnou se o ni opravdu starali ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 15. únor 2016 Sdílet Odesláno 15. únor 2016 Zeptám se, nějaké závady už byly? Máme také 2003 2,2HDi.tak spíše na co si dávat pozor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 15. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. únor 2016 Sám se divím a pořád čekám kdy se někde vy..re něco skrytýho, ale zatím ťuk ťuk Uvidím dál., můj nájezd 25.000 není nic moc; uvidíme co FAP někde kolem 180 - 200.000 ... ale to je u mě dalších 4-5 let. Čili po koupi někde kolem 140.000 rozvody (materiál byl v ceně takže jen práce) a přední kotouče s deskama. Jinak běžný spotřebák - žárovky, olej, filtry ... Prkotiny který neřeším: nedrží sepnutý dálkový a blbne senzor světel (zlobí páčka), bublina v dešťovým čidle, výměna koncovky šaltpáky, upadlo madlo 5 dveří (ulomený plastový packy), na myčce jsem přišel o krytku ostřiku světel. Opravdu .... jak se francouzský dělník vyspal (dobře) a asi není vyrobená v pondělí ani v pátek. Kolik má ta tvoje, odkud je ... a nezlobí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 15. únor 2016 Sdílet Odesláno 15. únor 2016 (upraveno) No kupovali jsme jí dovoz z It. naj. 172000km a najěký drobný. Nyní má 187000km a to tak za necelé dva roky...Když jsme koupili tak si toho nikdo z nás nevšiml, bylo krásně slunečno a opravdu mě to nenapadlo, ale nesvítily xenony. Obě jednotky KO. Prodejce klobou k dolů zainvestoval do nových platil jsem jen poštovný z PL. Ještě někdo nedotáhl šroub na spodním čepu ramene s těhlicí a tak byla těhlice vymlácená, tak že musela jít jiná. Na 184500km odešla převodovka a to asi synchron, nešla občas zařadit z trojky čtyřka z ničeho nic. Vypustil jsem ale na místo oleje emulzi ale v normálním množství. Tak že jiná převodovka co měla 75tis, nový olej a při tom i celá spojka s už pomalu KO dvouhmotou, Vzhledem že mám taky barevný RT3 tak se mě samo sepnulo hlasové nastavení a občas zlobila světla a tak jsem z vrakáče sehnal jiné COM2000 celé a vyměnil. Vše OK a funguje. Občas si žije svým životem. Nedávno se mi na RT3 zobrazil peugeot v cabrio jak se mu stahuje střecha tak jsem řekl manželce aby se oblékla, že bude asi Lancia sklápět střechu:-)) Jinak hláška o defektu pneumatiky je normální, jsou vybité zdroje v čidlech...občas to způsobí i hlášku na RT3 a STOP na COM2000. Z diagnostiky vím, že jsou tři čidla špatná, tak to neřeším. Asi to vypnu úplně a bude klid. Samo sebou nové brzdy a desky. náplně, filtry. Jo a starter postupně odcházel tak nový. Tak že těžko říct co je že zlobí nebo ne. Jinak po doporučení klubáků z Lancia a Citroen leju do nafty VIF, občas jí dopřeju přísadu do nafty od BG a pravidelně olej orig Selenia. Čekám kdy mi začnou dávat najevo vstřiky a nebo FAP. Tak nechám doplnit aditivum a vstřik před rokem měli hodnoty dobrý. Jezdím do PL za super chlápkem. Upraveno 15. únor 2016 uživatelem Semir103 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 15. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. únor 2016 Tak to sis na můj vkus dost užil ... přesně toho jsem se chtěl vyvarovat když jsem při shánění auta investoval 6 tisíc do soudního znalce co se živí mj. prověřováním vozidel, a to nejen co do původu, ale i ohledně tech. stavu. No ... uvidím zda to mělo smysl ... až se ocitnu v oblasti tebou zmiňovaných 180.000 km. Rozhodně mě uchránil od dobře deseti naleštěných polovraků. Falesný hlášky teda neznám, jen se mi někdy objeví ESP/ASR ... tipuju čidlo ABS, ale neřeším. Ta výměna COM2000 - jak moc je to náročný? Olej zatím Total, o VIFu uvažuju. FAP .... zaregistroval jsi někdy regeneraci? Já nikdy .... ja ko by tam nebyl ... ale je. Vstřiky .... pořád nevím jestli preventivně vyndat než zareznou, jak se pořád u 2.2 94kW straší ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 16. únor 2016 Sdílet Odesláno 16. únor 2016 CO se týká prověření jsem vyučený automekánik a tak jsem tak nějak využíval toho co vím a znám. zda to není bourané a pod. Tech stav motoru i převodovky vypadal dobře, dovnitř hold nevidím. A ten co to prodával to čerstvě dovezl, interier byl jak to přivezl a italové jsou čuňata tak že jsem viděl realitu ve které to jezdilo a šlo to. Než nějaká bazarovka naleštěná aby uchvátila už vzhledem. hold starý auto. Dopřeju mu co má mít a snad bude sloužit. Jinak teď se mi podařilo od známého sehnat to samé co mám na díly měl automat a kousnul se mu a o dva zuby přeskočily rozvody, ale nepotkalo se to. Tak využiju díly pro sebe a co nebude rozprodáme. Jinak COM2000 je OK. Jen sundat volant, a pak to jde hned ven. Samozřejmě odpojit baterku na min 5-10min, odddělat plast pod volantem a nad kapličku a vycvaknout z boků packy na airbag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 24. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2021 Tak 183000 km a první relativně větší peníz krom spotřebáku jako náplně a filtry. Prdly dvě hadice podtlaku turba (18 let starý auto asi má nárok) a zanesený FAP (což jak jsem se dočetl z různých zdrojů je kolem 180 tkm normální a běžný). Jinak nic, drží se. Zlatá holka ... teda vlastně stříbrná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 24. červenec 2021 Sdílet Odesláno 24. červenec 2021 @Sawoyvýměna comu je otázka 10 min max , mohu ti být nápomocen, stačí dlouhý plochý šroubovák, torx šroubovák 20 , torx na golu 55 (nebo 50 uz nevim) a gola s 10tkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 24. červenec 2021 Sdílet Odesláno 24. červenec 2021 tvl , tos psal v pravěku , už to nesmím pit ani ředěný Péťa a Milan+ ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 24. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2021 Ale no tak ... sousede .... pravěk nebyl před pěti lety ... takže v poho a dík, jako by se stalo. Jen mám neodolatelný nutkání udělat screen a poděkovat v k tomu určené sekci A pij to dál neředěný ať je ňáká prča !! Pe.Tr a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.