Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

807 HDI 2,2 2009


Stapaka

Recommended Posts

Zdravím tady všechny ve spolek. Jsem tu úplný nováček, a taky můj první DIESEL. Už jsem ho sice zaplatil, ale i tak bych znal rád vaše názory...

Snad to ještě bude ke skouknutí na:

http://www.autoplace.cz/cz/nabidka-vozu/1688/peugeot-807-2-2-hdi-16v-bi-turbo-125kw

...i když mi to už stojí před baráčkem.

Díky za vaše postřehy a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jako starší rok výroby (teď myslím sebe sama) se tady budu muset chvilku orientovat. Jak v ovládání stránek, tak v příspěvcích.

Ale co jsem zatím stihnul, tak to byly pro mne samé prima poznatky. Tak doufám, že i já budu brzo něčím užitečný.

Dneska jsem docela bojoval s otočením sedačky pro řidiče. U spolujezdce to bylo hnedle, ale u řidiče tam byla taková

plastová pojistka, a než jsem přišel na to jak to odblokovat tak jsem myslel že už jsem neschopnej. Ale povedlo se...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl domluvený na dneska ráno - no a vstanu, kouknu z okna a venku tak6-8 cm sněhu - no a ten můj má jen letní gumy a platnost přezuvek končí v neděli.

Stejně bych to asi nerisk. Zatim to nemám v ruce a z Lípy do Mělníka je to samá zatáčka. A na letních gumách a bez SPZ - to bych byl docela snadná \"kořist\"... :-)

Tak jsem poslal SMS že se omlouvám, ale že to musíme posunout. No a tak vím zatím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo hezká kára, jen mě udivuje, že celý auto vypadá jako když sjede z linky. I výfuk zevnitř, celý spodek ....

Škoda toho prošvihlého termínu, ppčko toho má fakt hodně, snad se na Tebe brzo zase dostane. Tak ať je vše OK a přeju hodně spokojených kilometrů.

Díky za přáníčko, rád si je užiju :roker

Jak se na to dostaneme, dám vědět jestli jsem měl fakt štěstí, nebo jestli to byla bouda.

Ale vzhledem k tomu, že mi nabídli záruku za 6.000,- Kč/rok kromě běžného opotřebení, tak snad by to mohlo být dobrý.