Digi Odesláno 31. leden 2003 Sdílet Odesláno 31. leden 2003 Zdravim.Vlastnim ted po serii skodovek vc. Octavky P405 GRi.Takze jsem timto autem nepoliben.Mam ho od kamose a podle papiru ma obsah 1891ccm,r.v.1988,ale nikde jsem tenhle model nenasel(na ru strankach).Je to podle vseho,co jsem videl v motoru 4bod. strikacka a dokonce tam je i pocitac BOSH.Prekapila me ale civka misto VN trafa.Musim to teprve probadat.Poradi mi nekdo,co to je za motor? Vsude jsem videl jen 1905ccm.Mam mit 77kW,ale nevim.GRi by melo mit snad kolem 120PS(nebo SRi?)..diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 31. leden 2003 Sdílet Odesláno 31. leden 2003 Obsah je správný. V roce 1988 se tyhle motory do 405ek montovaly. Já sám jsem jí měl a nemohu si stěžovat. Auto jede krásně i v nízkých otáčkách. Co se týče rychlosti, tak mě naměřili policajti 195km/h na D11. Myslím, že budeš spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Digi Odesláno 3. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2003 To je super,ale doted jsem tenhle motor nenasel ani tady v service manualu,ani v \"jak na to\" od Koppa. Takze porovnavam s motory a odhaduju,co jak a kde.Pokousim se zjistit,proc mi obcas(myslim,kdyz je venku pod nulou) drzej otacky na 1200-1500,a takovy finty.Ten hadicovod je desnej.Kam se leje volej a tak.Hold i ta Octavka byla trochu prehlednejsi O elektrice toho mam hafo,ale taky to moc nesedi.Nikde jsem nenase ve schematu trysky vstriku atd...no,docela sranda.Fakt je,ze mam cas se v tom hrabat,jenom za tmy :)Uz se na to tesim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 4. únor 2003 Sdílet Odesláno 4. únor 2003 No, jestli nevíš kudy se leje olej, tak to je jednoduché. Vytáhneš měrku oleje a to o co se ta měrka opírá je vlastně víčko. Co chceš vyrábět s tryskama vstřiků? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Digi Odesláno 4. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2003 Vstiky resit nechci,ale nejak jsem se jich nevsiml na schematu.Nenasekl sjem tam typ 1891 ccm.jde m o stelovani volnobehu,vzduchu atd.Blbou mi ty otacky.Filtr je ok,akorad vycistim skrtici klapku.To neni motor,ale bordel.Ten kamos,co to od nej mam byl desnej. sice jsou tam nejaky novy hadice,ale vse volne lozeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Těsně u vzduch. filtru je klapka, která otevírá přívod vzduchu do sání a na ní je takovej bazmek s konektorem(hranol čtvercového tvaru se sraženými hranami) který je přišroubován dvěma šroubky a ty když se povolí, tak se s tím dá pootáčet a tak snižovat nebo zvyšovat volnoběž. otáčky. Ber to jako tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 digi: Mam 405 GRi Break r.v. 1988 se stejnym objemem motoru, jako mas ty. V servisnim manualu od Peugeotu tenhle motor je - 77kW, 105PS. Zvyšování otáček je take normalní - myslim, že tomu říkaj automatický sytič. Po zahřátí motoru zase klesnou na 850 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Digi Odesláno 13. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2003 automatickej sytic prave muze delat ty problemy.Mam pocit,ze tenhle efekt zvednuti otacek (kolem 1400/min) me nestava tak od -3°C.Pri -10°C byly az na 2000/min,a kdyz jsem proslapnul plyn,nic platny.Nekdy to pomuze,ale na chvili.bojim se,jestli neni potiz s nejakym cidlem. Eletroniku jsem sice vystudoval,ale kolem techto zalezitosti je to vzdy zahada;) Uvidim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. únor 2003 Sdílet Odesláno 14. únor 2003 digi: stejne chovani i u me.... BIG kosa: 2000 ot., do -asi8 kolem 12-1300, proslapnuti plynu pomuze jen na okamzik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.