Sign in to follow this  
Followers 0
Digi

GRI r.v. 1988 ?

9 posts in this topic

Zdravim.Vlastnim ted po serii skodovek vc. Octavky P405 GRi.Takze jsem timto autem nepoliben.Mam ho od kamose a podle papiru ma obsah 1891ccm,r.v.1988,ale nikde jsem tenhle model nenasel(na ru strankach).Je to podle vseho,co jsem videl v motoru 4bod. strikacka a dokonce tam je i pocitac BOSH.Prekapila me ale civka misto VN trafa.Musim to teprve probadat.Poradi mi nekdo,co to je za motor? Vsude jsem videl jen 1905ccm.Mam mit 77kW,ale nevim.GRi by melo mit snad kolem 120PS(nebo SRi?)..diky moc :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obsah je správný. V roce 1988 se tyhle motory do 405ek montovaly. Já sám jsem jí měl a nemohu si stěžovat. Auto jede krásně i v nízkých otáčkách. Co se týče rychlosti, tak mě naměřili policajti 195km/h na D11. Myslím, že budeš spokojenej. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je super,ale doted jsem tenhle motor nenasel ani tady v service manualu,ani v \"jak na to\" od Koppa.

Takze porovnavam s motory a odhaduju,co jak a kde.Pokousim se zjistit,proc mi obcas(myslim,kdyz je venku pod nulou) drzej otacky na 1200-1500,a takovy finty.Ten hadicovod je desnej.Kam se leje volej a tak.Hold i ta Octavka byla trochu prehlednejsi :D

O elektrice toho mam hafo,ale taky to moc nesedi.Nikde jsem nenase ve schematu trysky vstriku atd...no,docela sranda.Fakt je,ze mam cas se v tom hrabat,jenom za tmy :)Uz se na to tesim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, jestli nevíš kudy se leje olej, tak to je jednoduché. Vytáhneš měrku oleje a to o co se ta měrka opírá je vlastně víčko. ;)

Co chceš vyrábět s tryskama vstřiků?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstiky resit nechci,ale nejak jsem se jich nevsiml na schematu.Nenasekl sjem tam typ 1891 ccm.jde m o stelovani volnobehu,vzduchu atd.Blbou mi ty otacky.Filtr je ok,akorad vycistim skrtici klapku.To neni motor,ale bordel.Ten kamos,co to od nej mam byl desnej.

sice jsou tam nejaky novy hadice,ale vse volne lozeno. :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těsně u vzduch. filtru je klapka, která otevírá přívod vzduchu do sání a na ní je takovej bazmek s konektorem(hranol čtvercového tvaru se sraženými hranami) který je přišroubován dvěma šroubky a ty když se povolí, tak se s tím dá pootáčet a tak snižovat nebo zvyšovat volnoběž. otáčky. Ber to jako tip. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

digi: Mam 405 GRi Break r.v. 1988 se stejnym objemem motoru, jako mas ty. V servisnim manualu od Peugeotu tenhle motor je - 77kW, 105PS. Zvyšování otáček je take normalní - myslim, že tomu říkaj automatický sytič. Po zahřátí motoru zase klesnou na 850 ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automatickej sytic prave muze delat ty problemy.Mam pocit,ze tenhle efekt zvednuti otacek (kolem 1400/min) me nestava tak od -3°C.Pri -10°C byly az na 2000/min,a kdyz jsem proslapnul plyn,nic platny.Nekdy to pomuze,ale na chvili.bojim se,jestli neni potiz s nejakym cidlem.

Eletroniku jsem sice vystudoval,ale kolem techto zalezitosti je to vzdy zahada;)

Uvidim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

digi: stejne chovani i u me.... BIG kosa: 2000 ot., do -asi8 kolem 12-1300, proslapnuti plynu pomuze jen na okamzik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.