Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

GRI r.v. 1988 ?


Digi

Recommended Posts

Zdravim.Vlastnim ted po serii skodovek vc. Octavky P405 GRi.Takze jsem timto autem nepoliben.Mam ho od kamose a podle papiru ma obsah 1891ccm,r.v.1988,ale nikde jsem tenhle model nenasel(na ru strankach).Je to podle vseho,co jsem videl v motoru 4bod. strikacka a dokonce tam je i pocitac BOSH.Prekapila me ale civka misto VN trafa.Musim to teprve probadat.Poradi mi nekdo,co to je za motor? Vsude jsem videl jen 1905ccm.Mam mit 77kW,ale nevim.GRi by melo mit snad kolem 120PS(nebo SRi?)..diky moc :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obsah je správný. V roce 1988 se tyhle motory do 405ek montovaly. Já sám jsem jí měl a nemohu si stěžovat. Auto jede krásně i v nízkých otáčkách. Co se týče rychlosti, tak mě naměřili policajti 195km/h na D11. Myslím, že budeš spokojenej. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je super,ale doted jsem tenhle motor nenasel ani tady v service manualu,ani v \"jak na to\" od Koppa.

Takze porovnavam s motory a odhaduju,co jak a kde.Pokousim se zjistit,proc mi obcas(myslim,kdyz je venku pod nulou) drzej otacky na 1200-1500,a takovy finty.Ten hadicovod je desnej.Kam se leje volej a tak.Hold i ta Octavka byla trochu prehlednejsi :D

O elektrice toho mam hafo,ale taky to moc nesedi.Nikde jsem nenase ve schematu trysky vstriku atd...no,docela sranda.Fakt je,ze mam cas se v tom hrabat,jenom za tmy :)Uz se na to tesim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstiky resit nechci,ale nejak jsem se jich nevsiml na schematu.Nenasekl sjem tam typ 1891 ccm.jde m o stelovani volnobehu,vzduchu atd.Blbou mi ty otacky.Filtr je ok,akorad vycistim skrtici klapku.To neni motor,ale bordel.Ten kamos,co to od nej mam byl desnej.

sice jsou tam nejaky novy hadice,ale vse volne lozeno. :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těsně u vzduch. filtru je klapka, která otevírá přívod vzduchu do sání a na ní je takovej bazmek s konektorem(hranol čtvercového tvaru se sraženými hranami) který je přišroubován dvěma šroubky a ty když se povolí, tak se s tím dá pootáčet a tak snižovat nebo zvyšovat volnoběž. otáčky. Ber to jako tip. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

digi: Mam 405 GRi Break r.v. 1988 se stejnym objemem motoru, jako mas ty. V servisnim manualu od Peugeotu tenhle motor je - 77kW, 105PS. Zvyšování otáček je take normalní - myslim, že tomu říkaj automatický sytič. Po zahřátí motoru zase klesnou na 850 ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

automatickej sytic prave muze delat ty problemy.Mam pocit,ze tenhle efekt zvednuti otacek (kolem 1400/min) me nestava tak od -3°C.Pri -10°C byly az na 2000/min,a kdyz jsem proslapnul plyn,nic platny.Nekdy to pomuze,ale na chvili.bojim se,jestli neni potiz s nejakym cidlem.

Eletroniku jsem sice vystudoval,ale kolem techto zalezitosti je to vzdy zahada;)

Uvidim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...