macho Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 (upraveno) Rád bych zde popsal radosti a starosti s tímto P406 2.1TD (lucas) break r.v.1998Výbavu to má takový standart, co se do 406 těchto let dával.Budu zde postupně dokumentovat \"rekonstrukci\" téhle staré vrány.Za dobu cca 6 let jsem na autě dělal tyto zásadnější věci:2007 - Nakup2008Vyfuk (přivaření)Prasklá pružina (výměna pružin a tlumičů na obou stranách - Monroe)Repase čepadla Lucas Epic, řemen alternátoru + napínací kladka2009Koncový díl výfuku, silentbloky zadní nápravy (oba utržený, repase zadních třmenů)táhla stabilizatorů zadní nápravygumové těsnění sání2010rozvody+ vodní pumpazadní kotouče + deskypřední kotouče + deskyčelní sklo2011výměna potenciometu akcelerátoru2012Výměna předních pružin (zesílené LESJOFORS)Tlumiče SACHS super touring + horní uloženíVýměna obou prahů (původní kompletně prorezlé)2013Výměna středního výfukuRepase zadních třmenůZadní kotouče + deskyZadní paknyKomplet lanko ruční brzdy\"nové\" štíty zadních kotoučů Upraveno 2. prosinec 2014 uživatelem macho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Stav po sundání kotoučů a náboje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 \"nové\" štíty brzd, šrouby co je drží (původní impusy total zarezlé), nové pakny + pružiny + pružící šrouby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Brzdové kotouče \"před\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Kotouče (TRW) po: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Jen pro srovnání jak mohou vypadat šíty brzd po 15ti letech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Pakny porovnani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 nove ATE pakny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Repase třmenu - samozdřejmě největší oser bylo povolení odvzdušňováku - nahřívání autogenem a mlácení kladiva ho přemluvilo aby se pustil [upravil dne 26.2.2013 10:21 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 trmen kompletni s novým pístkem [upravil dne 25.2.2013 10:25 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Nová brzdová trubka - umělecky vytvarováno kolem gola ořechu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Trubka na místě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Výměna středového výfuku - příprava ošetřen hliníkovým sprejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Výměna středového výfuku - příprava montáž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 koncový výfuk ještě poslouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 koncový výfuk po ošetření hliníkem [upravil dne 1.9.2013 21:08 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Komplet vyfuk přimontován Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Pří výměně lanka ruční brzdy jsem se zhrozil nad stavem zadní nápravnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Alespoň pro dobrý pocit jsem oklepal korozi a natřel (kam jsem došáhl) alkytonem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Tak to je z únorového \"restaurování\" zatím vše. Otázky do pléna: Co s korozí podvozku, u mě konkrétně výše uvedená nápravnice, dále nosníky pod kufrem a jekl tažného, má cenu to řešit, aby to mělo efekt (ne jen pro pocit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.