JAKO

prevodovka

15 posts in this topic

Zdravím všetkých, ktorí mi vedia niečo povedať o hlásení: \"automatic gear fault\". Objavilo sa mi to na mojom Peugeot 1007 s prevodovkou 2-Tronic a už som nenaštartovala. Len mi niečo klepalo v motore a nesvietila mi kontrolka motora. Vzápätí už aj kontrolka baterky blikala, a mala napätie slabých 12 V. Môže to byť tým, alebo to bude niečo vážnejšie. Vďaka, len ma veľmi nestrašte:(

JAKO

Dám vedieť ako to dopadlo...:papa

[upravil dne 18/2/13 11:01 od JAKO]

Share this post


Link to post
Share on other sites

vymenit baterku, stara se odporoucela. Muzes ji zkusit jeste nabit na nabijecce mimo auto, ale nejspis bude KO

Share this post


Link to post
Share on other sites

určitě bych zkusil dobrou nebo nabitou baterii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím zasa, a keď to nebolo baterkou, tak čo potom? Vraj tam dali nabitú a nič. Stav rovnaký :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 1007 ročník 11/2005.

Strašia ma, že sa bude musieť kúpiť riadiaca jednotka motora. To tesnenie si zapíšem a dnes mi budú musieť odpovedať aj prečo neskúsili reset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide hlavne o to, že staré tesnenia môžu prepúšťať vlhkosť a lúbia skorodovať PINy na konektoroch k ECU.

ECU nájdeš tu:

psa2tronicecuactuators.jpg

Treba odpojiť baterku, počkať aspoň 5min a odpojiť konektory na ECU. Následne urezať 4ks držiakov, na ktorých ECU drží a vybrať ju von.

Treba pozrieť, či je vo vnútri konektorov len vlhkosť alebo sú už PINy skorodované. Ak je len vlhkosť alebo špina tak vysušiť (napr. fén z min 15cm vzdialenosti...pomaly) a vyčistiť sprejom na kontakty... ak je hrdza tak asi to čo ti povedali servisáci... výmena ECU... :nevim

Tesnenia:

psa2tronicecuseals.jpg

Zoznam toho čo budeš potrebovať na výmenu tesnení:

- Seal for 48-pin connector: part number: 2530 64 (red)

- Seal for 32-pin connector: part number: 2530 63 (blue)

- 4 x ECU mounts part number: 2210 84

- Contact spray part number: 9731 2C

Pozor, sú to čísla z Citroenu... Peugeot ich zvlášť neeviduje... ;)

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neskutočná vďaka, keby nebolo Peugeotclubu, tak ma opinkajú ako malého psa. Robil mi to síce servisák z Peugeotu, ale súkromne a chcel na mne zarobiť. Nakoniec to stačilo asi fakt iba vyčistiť a za dve hodiny bol môj pežotík zasa pojazdný. A stálo ma to 100 € s garanciou ochoty do budúcnosti.

Ešte raz ďakujem za promtnosť odpovedí a už si nikdy nekúpim iné auto len Peugeot, aby som nemusela meniť klub.

JAKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak to sme radi, že to takto dopadlo... prajem veľa šťastných kilometrov s týmto nedocenením autíčkom... ;):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec! :)

Mam takový podobný problém u Peugeotu 1007 1.6i Sport s automatickou převodovkou 2-Tronic: při jízdě mi přestala radit a zobrazilo se mi na palubnim počítači "Automatic gear fault". Zkusil jsem nejdřív resetovat elektroniku tím, ze jsem na nějakou dobu odpojil baterku, chvíli to fungovalo zas a pak to samé. Kdyz dam do manualniho režimu, taky nechce radit. V servisu mi vyndali ridici jednotku převodovky a ta nechce vůbec komunikovat s diagnostikou a prý by mohl byt problém s hydraulickym moturkem v převodovce.

Tak se chci zeptat, zda někdo z vás neřešil podobný problém, nebo jestli nevíte náhodou v čem by mohla byt chyba? Díky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Som tu zasa po troch rokoch s prosbou o radu. Mám problém, že mi z neutrálu alebo zo spiatočky nejde zaradiť jednotka na automatickej prevodovke 2-Tronic. Je to náhodné, niekedy zaradí, niekedy po pár sekundách, niekedy na piatykrát. Na displey mi svieti 1 ale aj keď stlačím plyn, tak sa neozvú žiadne otáčky. Pri jazde radí v poriadku, len ten rozbeh. Neviem, čo sa mohlo stať a ako to napraviť. Neviete mi niekto poradiť, prosím?

Ďakujem za akýkoľvek poznatok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jen přidám poznatky:

systém má svoje čerpadlo tlakového oleje, svoji nádobku oleje a ventily a pístky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.