Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

301 na klubu


nexus

Recommended Posts

Zdravíčko, máte o člena víc :D

po dlouhém vybírání, které trvalo asi 2 dny jelikož tátovi auto dosloužilo (hyu sonata V6) a náhrada být musela, padla volba kupodivu na tohohle francouze:o fotky zatím nemám, domů ho dovezem ve středu, takže pak se pochlubím:)

původně to měla být nějaká ojetina řádově za 50-80tis, ale když táta viděl reklamu, prohlásil že chce nové auto a šli jsme se na něj ve středu podívat. Během 5min jsem seděl za volantem a hurá se projet... jediné co mě oslovilo, bylo jak perfektně podvozek žehlí nerovnosti, což se mi zdálo trochu málo. Poděkovali jsme a šli pryč s tím, že úkol nové auto je odškrtnutej a vezmem ojetinu. Nicméně táta si nové skutečně přál aspoň jednou a poté co jsem prošel další značky, cenově právě tahle 301 vycházela nejlíp. V pátek jsem si ji pučil ještě na půl dne, zajel před showroom škodovky, zaparkoval vedle rapida a šel si ho taky projet. Byť jsem věděl, že koncern domů nepůjde, nebyl důvod se nepovozit, pouze mě překvapil motor 1.2tsi - čekal jsem že to nepojede, jelikož má 77kW oproti 85kW co má ta 301. Ale musím konstatovat, že rapid byl imho pružnější a rychlejší... ještě jsem se projel asi 80km a vrátil klíčky se slovy, sepište mi smlouvu, berem ho. Takže máme předváděčku, najeto 700km, výbava allure + hliníkáče, metalíza, vyhřívaný sedačky, čelní sklo a zpětný zrcátka, parkovací asistent, rádio s bluetooth a asi ještě něco... nakonec přihodili zimáky a koncová cena je 299tis (původně jsem chtěl i30, ale ta byla cenově jinde) a co se motorizace týče, nebylo bohužel z čeho vybírat, v nabídce je pouze jeden a to 1.6i (pro ujasnění, nafta patří do kamen a 1.2 možná tak do sekačky). Sice bych si dovedl představit nějaký ten dvoulitr, ale bohužel:ticho

co mě ale rozhodně oslovilo je jednoduchý 15let konstrukčně starý atmosférický motor (byť slabý), protože zastávám jednoduchou teorii - co v autě není, to se ani nepokazí (žádný turbo, žádný kompresor co má rapid). Nemá ani proměnlivé časování ventilů, což prodejce sám přiznal že u peugeotů při mrazivém počasí vlastně ani moc nefunguje a auta zdechají, škubou a sami neví jak to opravit - tomu se řiká WIN :D další radost mi udělalo vícebodové vstřikování, žádný stupidní přímovstřik, který bývá pouze kvůli papírovím emisím, aby EU byla spokojena:bacha co se podvozku týče, drží dobře (ale na novej focus nemá) a rozhodně pohodlnější než dle mého vykodrcanej Rapid. Mohutný kuláky, ramena.... vzhledem k mému původnímu hodně skeptickému názoru na peugeot jsem mile překvapen, že zvolili takhle rozumnou cestu :) (aspoň u tohoto modelu) kupodivu i na zadních sedačkách je dost místa, pouze kufr stupidně přístupný, ale né že by to od předchozího sedanu byla nějaká změna :D... drobný paradox je to, že je to auto pro tátu a ještě si ani za volant nesedl:roker

jinak já prozatím zůstávám věrným členem hyundai clubu a majitelem sonaty V6 2.5, jelikož to je pohodlné studentské auto :super

Každopádně ve středu hodím pár fotek a zatím hodně spokojených kilometrů všem:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myšleno přístup... je hlubokej a dozadu jen velmi těžko dosáhneš:myslim prodejce řikal, sklopit zadní sedačku a normálně zadníma dveřma:D

kolik vydrží uvidíme, ale jsme doma zvyklí auta ojíždět tak na 300-400tis km a nevím proč, ale takovou životnost mu nedávám :D ale nechám se překvapit. Když vydrží, bude dobře :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož vítej na klubu, a přeji 300 - 400 tisíc km bez problémů a nehod.

Myslím, že to auto je opravdu dobré, a že bude i spolehlivé. Mě se líbilo, hned jak jsem je poprvé uviděl, a když jsem je projel, mám jen jedinou připomínku a to jsou málo účinná dálková světla. Moje 307ma svítí lépe.

A s tou naftou nemáš pravdu. V dnešní době už nepatří ani do kamen:D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co mě ale rozhodně oslovilo je jednoduchý 15let konstrukčně starý atmosférický motor (byť slabý), protože zastávám jednoduchou teorii - co v autě není, to se ani nepokazí (žádný turbo, žádný kompresor co má rapid). Nemá ani proměnlivé časování ventilů, což prodejce sám přiznal že u peugeotů při mrazivém počasí vlastně ani moc nefunguje a auta zdechají, škubou a sami neví jak to opravit - tomu se řiká WIN

Podľa mojich informácié má 301ka s 1.6 tiež variabilné časovanie tak ako klasický VTi... je tak aj označovaná... či?

Je to vlastne prekopaná stará 1.6 16V s upravenou hlavou z motora PSA/BMW VTi avšak už je poháňaná klasicky remeňom a nie reťazou ako tomu bolo u starších motorov... takže Pežoťáci sa zrejme trochu poučili... :super

Gratulujem k autíčku a snáď s ním bude otec dlho spokojný... :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roman Bazi: vzhledem k tomu, že jsem jezdil pouze přes den nemůžu účinnost dálkových posoudit. Ale třeba ze své sonaty jsem zvyklý, že nejsou zrovna bomba, ale pomohlo jim tam dát osram nightbreaker, to je aspoň rozdíl :) ale škoda že nejdou za volantem, na to se rychle a dobře zvyká... a co se naftových kamen týče, asi máš pravdu, to už ustupuje i ve vyspělé americe:D

Cinicman: tohle mě taky zarazilo, že v katalogu píšou VTi a prodejce řikal že to proměnlivé časování nemá, možná myslel nemá to nefungující, přít se nebudu:P

jinak ještě dodatek, jak tvrdé/měkké má peugeot sedla ventilů? Že půjde do plynu má spočítané už teď, byť ho možná tak vysávají a sundávají reklamní polepy. Jenom bych nerad slyšel, že se ventily zaklepávají, jako třeba u forda nebo hondy :myslim u nás všechno jezdí pouze na plyn už statisíce kiláků a ani tohle nebude výjimka:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gratuluju! Nicméně za ty prachy bych předváděčku 301 opravdu nebral, radši bych paradoxně ušetřil a za 265 tisíc Kč bych vzal 308 1,6VTi Active. No a jestli bych chtěl s tím nájezdem ušetřit, tak asi ještě raději to samé s 1,6HDI za 300 tisíc...:myslim

[upravil dne 15/1/13 06:13 od Ajap]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roman Bazi: vzhledem k tomu, že jsem jezdil pouze přes den nemůžu účinnost dálkových posoudit. Ale třeba ze své sonaty jsem zvyklý, že nejsou zrovna bomba, ale pomohlo jim tam dát osram nightbreaker, to je aspoň rozdíl :) ale škoda že nejdou za volantem, na to se rychle a dobře zvyká... a co se naftových kamen týče, asi máš pravdu, to už ustupuje i ve vyspělé americe:D

Cinicman: tohle mě taky zarazilo, že v katalogu píšou VTi a prodejce řikal že to proměnlivé časování nemá, možná myslel nemá to nefungující, přít se nebudu:P

jinak ještě dodatek, jak tvrdé/měkké má peugeot sedla ventilů? Že půjde do plynu má spočítané už teď, byť ho možná tak vysávají a sundávají reklamní polepy. Jenom bych nerad slyšel, že se ventily zaklepávají, jako třeba u forda nebo hondy :myslim u nás všechno jezdí pouze na plyn už statisíce kiláků a ani tohle nebude výjimka:cool:

Já ji právě projížděl v noci, a menší svítivost dálkových světel mě překvapila. Jak píšeš, lepší žárovky a bude to dobré.

Se zaklepáváním ventilů Ti neporadím, v notebooku mám odkaz, pro které motory se doporučuje přimazávání, tak se večer kouknu, ale 301 tam určitě ještě nebude.

Já jsem o novém autě nikdy moc nepřemýšlel, ale do 301 s LPG by šel. Strašně se mě to auto líbí, ikdyž je to sedan a já potřebuji kombíka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...