Mila Odesláno 27. leden 2003 Sdílet Odesláno 27. leden 2003 potrebuju poradit, mam 307 2,0 HDI 66 kW , a protoze tento motor nema vubec intercooler rad bych namontoval intercooler z verze 81 kW, nasel jsem popis na jednom danskem webu : http://www.hi-speed.dk/Intercooler_307/Intercooler_307.html bohuzel popis je reci ktere nerozumim, nemate nekdo u nas zkusenosti s touto vestavbou ? a co cena kolik stoji chladic u nas ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 27. leden 2003 Sdílet Odesláno 27. leden 2003 intercooler neni moje parketa řeči taky moc nerozumim ale určitě musí bejt ten žlutej kyblík obr.č.4.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek206 Odesláno 28. leden 2003 Sdílet Odesláno 28. leden 2003 Hele tohle by mě taky móóóc zajímalo, já jsem viděl pár obrázků na www.206tuning.fr.st když jsem se na to ptal u Peugeotů v brně tak vůbec nevěděli co a jak. Jejich rada vyměnit celej motor. Tak to u mně asi neklapne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 28. leden 2003 Sdílet Odesláno 28. leden 2003 tak jsem se zkontaktoval s typkem, co psal na hi.speed.dk o tom IC a vypadlo z nej vpodstate toto..:: namontovat IC, zvednout tlak turba na 1,2-1,3bar, a precipovat to...respektive teda spis upravit data na stavajicim cipu, kvuli imobilizeru.... To nevypada zas tak slozite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 28. leden 2003 Sdílet Odesláno 28. leden 2003 take jsem o tom premyslel a bavil se s lidmi co do toho vidi. lepsi (nerikam jednodussi nebo levnejsi) varianta je to prestavet na original peugeot 110 ps. jine cerpadlo. vstrikovani a elektronika. je to pro to auto a zivotnost motoru lepsi a setrnejsi. blok je stejny. jen ty kraviny kolem jsou jine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek206 Odesláno 28. leden 2003 Sdílet Odesláno 28. leden 2003 To jsou cenný informace, bohužel ale ne moc potěšující, tahle sranda se podle mě bude pohybovat tak kolem 100-150.000,- jo a co turbo to zůstává stejný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 28. leden 2003 Sdílet Odesláno 28. leden 2003 Venca--- 206ka jde zitra k elektrikarovi Ale stejne si myslim, ze je to bud 1. blokovane nejak elektronicky nebo 2. je v pr..li zhavici rele... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 28. leden 2003 Sdílet Odesláno 28. leden 2003 Zkus se obrátit na tento mail prodávájí a opravují turba. valasek@specialturbo.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 29. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2003 to michal: no prave montaz intercooleru je stejne jedna z veci prestavby na original 81 kW. A navic pokud je celej blok stejnej vcetne strev ( pisty ojnice klika ventily vacka ...) tak potom je uplne jedno jestli vyssiho vykonu dosahnu vetsi tryskou a vetsim turbem (81kW) nebo delsi dobou vstriku a vetsim tlakem turba 1,2 bar(66 kW + upraveny chip). Navic 81 kW ma kvuli jeste lepsim emisim filtr pevnych castic a to je zbytecne instalovat. Mne slo o to jestli uz to nekdo u nas delal a poradi jak je to narocne a ktere vsechny dily jsou potreba a kolik to stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. leden 2003 Sdílet Odesláno 29. leden 2003 Zkuste se podívat do katalogu dílů, co už se tu nějakou dobu nabízí (doporučuju verzi \"Makovice\" ). Podle objednacích čísel dílů je poznat, co všechno je stejné, a co nikoliv... Jinak, tyhle \"přestavby\" mi přijdou jako pitomost, pokud nemáte všechny díly \"za hubičku\" a neumíte si to udělat sami. Nejjednodušší a podle mě nejefektivnější je podle mě tohle prodat, a koupit tu silnější verzi orig. Ale ono je to stejně jen takové plácání, okolo těch přestaveb, což? Stejně se do toho nikdo pouštět nebude... nebo aspoň za ten rok, co to tu funguje, tu těch nápadů už bylo, a realizace??? A jen tak mimochodem, zvýšení plnicího tlaku turba = snížení jeho životnosti, to jen tak na okraj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 29. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2003 jak uz jsem jednou psal v jinem prispevku silnejsi verze 81 kW se prodava pouze s maximalni vybavou a je tam hodne velky cenovy skok. Katalogy ktere tady jsou v nabidce, myslim nejsou na 307. Pokud instalace intercooleru bude stat do 15000 Kc tak ji budu realizovat v lete spolecne s upravou chipu, a instalaci provedu sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.