Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

airbagy - výměna


R.Carson

Recommended Posts

Prosím o radu, syn si taky pořídil 407 a na parkovišti v obchoďáku mu vlítla ženská do cesty a aby zabránil střetu strhl auto do boku - bohužel se opřel o sloup a mimo plechy mu vystřelili airbagy a to pravý stropní a pravý boční - ze sedadla spolujezdce. Máte někdo skušenosti s výměnou? Nové airbagy není problém sehnat, ale nevím, zda je potřeba měnit ještě něco jiného, například nějaká čidla, které airbagy spustí. Případně zda je problém sundat tapec ze stropu a jak vyměnit airgag v sedačce. Vím, že je tam uchycen dvěma šrouby, ale jak se k nim dostat. Moc děkuju za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S vyndáním sedačky počítám, šrouby už jsou venku, jen odpojit konektory. Myslel jsem, jestli nebude nějakej problém s tím čalouněním sedačky, rozpárat a podobně. Jestli jde čalounění sundat, tak by to fakt neměl být problém - snad. A tapec na stropě snad bude jen přišroubovanej - madla, pod světlem, clony a pod., teda doufám. Jinak moc dík. S tou jednotkou co je lepší? Vyměnit, nebo reaktivovat, nevim za kolik se dá pořídit. A jinak žádný čidla se nemusí měnit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poradí mi prosím někdo s těmi vystřelenými pásy, jak to poznat? Ještě bych se zeptal, zda je lepší reaktivace jednotky, nebo ji vyměnit. Co jsem viděl u firem, co reaktivaci dělají, tak se hned kryjí tím, že to dělají dá se říct na vlastní riziko žadatele, že to jde dělat u testovacích vozů a podobně a do provozu to výrobce vylučuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za radu. Pásy se chovají stejně jako před tou nehodou, tak myslím, že budou v pořádku. No a na tu reaktivaci teda raději zapomenu a koupím novou jednotku, bude to jistější, nejen pro toho, kdo by tu udělal, ale spíš pro lidi, co v autě budou jezdit, kdyby se někdy něco stalo. Ještě jednou dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli posádka byla přivázaná tak by to citelně poznala že jsou vystřelené pasy trošku je to ztáhne zpět asi cca7cm a hlavně pás se pak už sám nezatáhne zůstane zaseklej a když nejseš při nehodě připoutanej tak se pasy natahnou tak že jsou jak struna a nejde s nima hnout v obou případech je třeba vyměnit ještě předpínač (to je to čim šteluješ pás nahoru dolu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky i baffymu za odkaz. Ještě se zeptám na jednu věc - vyměním airbagy, potom jednotka, buď reaktivace nebo výměna a pak na dia vymazat hlášky závad? Nebo je jiný postup? Snad jsem to trefil správně. Dřív jsem auta dělal, ale s airbagy jsem se nikdy nesetkal.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to rozeberu, tak se mrknu na ten kód na štítku a když tak dám vědět. Auto je syna, myslím, že má 7 airbagů, to ještě musím zjistit, já jich tam mám 9, na jeho jsem pořádně nekoukal. No a když auto \" opřel\", tak tam byl sám, na sedadle spolujezdce nikdo neseděl, ale na ty pásy se ještě jedou podívám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...