Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 GTI-6 prodáno, vybírám nové auto


Shady27

Recommended Posts

nevím to už přesne ale je to tam složitejší ma to fungovat cca 97 spinají obe sahary na pul vetraky jsou do serie (za sebou) a poloviční výkon a při cca 105 jdeou obe na plno na přimo každa 12v

ja mel přerušenej kabel a šel m ijen nouzák na jedný vrtuli a delal to přerušenej kabel ve spoji s kastlí

dělal jsem to podle tohodle hral jsme si s tim dva dny po chvilkách než jsem to obevil pípak a šel jsme kabel po kabelu a pul auta odstrojenýho :)

http://www.peugeot-club.com/forum/files.php?pid=1631660&aid=126841

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To schema taky mám a asi mi to dělá to samý nebo něco podobnýho jako tobě. Ještě na to některej den kouknu, ale vidím to tak, že to dám nějakýmu autoelektrikářovi at to zkusí zpravit. Ještě potřebuju někdy otáčkoměr zprovoznit a začalo mi dělat to, že občas nejde rychloměr, pak třeba znpovu nastartuju a pak zase jde.. :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Takže další vývoj je takový:

Od pondělka do středy jsem měl auto u elektrikářů.

A výsledek - Konečně zpravené sahary, měly by být 100% funkční. Musel se vyměnit bitron :o Sice z vrakáče, ale i tak pálka jako prase (nový stojí minimálně 4 litry), dale se musela vyměnit přípojka do bitronu (vypadá to jako scart) ta byla jakási polámaná a nateklá voda, a pak ještě se dala nová kabeláž od bitronu k saharám. No a ještě mi vyměnily mlhovky za nové co jsem měl nachystané. Takže spokojenej jsem, už fungují na pomalou rychlost, i na plnou, i když se zapne klima a vždy obě :-) To bylo pro mě nejduležitější na léto, na sprinty a tak.. Jen sem si to musel pořádně zaplatit :grr ale nedalo se nic jinýho dělat no :mrk

Dále jsem chtěl zpravit otáčkoměr, palivoměr zkontroovat a zkontrolovat lambdu, ale tyhle (už celkem detaily se odkládají na později)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

V sobotu 20.4. jsem byl la tuningu ve Vyškově a tím jsem letos poprvé otestoval auto a soustavu chlazení. Zdá se, že voda nikde neunikla. Možná nepatrně, a hlavně to bezproblémově chladilo. Na sprintech se stálo vždy před další jízdu skoro 10 minut než jsem znovu přišel na řadu a teplota nikdy nevzrostla na víc než 95 stupňů. Držela se celou dobu kolem 92. Takže paráda a spínalo to spolehlivě tak jak mělo. Byla to pro mě úleva, minulý rok jsem tam vyvařil protože to vubec nechladilo a i tak byvaly teploty kolem 100 minumálně a ted nádhera :) Jinak minulý rok jsem byl na sprintech ve Vyškově 5. ve 2litrech a letos 3. takže jsem si domů odvezl i pohár :roker Za ten rok co mám GTI je to zatím třetí, tak třeba letos ještě něco přibude :super Jak se k tomu dostanu tak sem nahodím pár fotek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky gratulujem, aj ked nerád kukám na takto namáhané 306tky, chúďa, co si s tebú musí protrpět :D

Ale tak od toho jsem si koupil GTI, abych s tím mohl na sprint nebo nějaký závod :)

Gratulace, nahod pls i čas, jen tak ze zvědavosti. A přihlásil si se i na ten jejich slavnej mistrák?:roker

Nakonec to bylo tak, že na ten mistrák přihlašovali automaticky, ale o ten jsem neměl zájem. Tady časy: motor-party.tuning-sport.cz/vysledky/2013/kubatury.pdf :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoda ze si nebil sprint na 400m...aby sme mohli porovnat casi....

No jo, mělo to kolem 200m. I v Olomouci na Tuning Meetingu to bude mít myslím jen 200m. 400m bude ve Slušovicích koncem června, ale ještě nevím jestli tam pojedu, pokud jo tam by se to pak dalo porovnat. Teda pokud by bylo 400m přesně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

To je jasný, na TDI stačí dobrej chip a hned výkon naskočí.

GTi momentálně bez problému, ve středu o svátku jsme s ním byli na výletě na Slovensku a vše v pohodě :) Teď aktuálně plánuju nějaké dodělávky jako nechat zadek trošku zvýšit, nebo prostě udělat abych mohl vést v autě 5 lidí a nekleslo to tak, že drhnu o blatniky. Pak chci objednat a dát podběhy alespon nad přední kola.

Stále nejde otáčkoměr a palivoměr stále neukazuje rozmezí 0-1/4 (jinak další rozsah bez problému) K těmto věcem sem se ještě nedostal. Občas také zacinká v motoru při volnoběhu takový cinkavý zvuk - zatim neřeším, určitě by bylo drahé to zjištovat a nějak zpravovat.

Jinak čekání a chystání na 25.6. Tuning Meeting Olomouc - Sprinty :aut

[upravil dne 13/5/13 10:01 od Shady27]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ty jo to už si ani nepamatuju, nebo jsem na to vlákno o potkávání nenarazil :D Ale super. No jinak místo 306 si chci pořídit 307. Uvažuji o 5dveřovém hatchbacku a motoru 1.6i 16V. Původně jsem uvažoval o naftě kvůli spotřebě, ale vzhledem k tomu že většinou bude využíván k popojíždění po městě, tak bych volil benzín. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...