Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozdíly mezi 103 kw a 120 kw


Hajra

Recommended Posts

Zdravím,

již před koupí 508 mě zaujal rozdíl ve váze mezi 103 kw a 120 kw verzí naftového dvoulitru. Dle technických údajů v ceníku je tam rozdíl 22 kg.

Vždy jsem si myslel, že se jedná pouze o jiný software řídící jednotky a všechny součástky jsou stejné, ale asi tomu tak nebude...

Nevíte v čem spočívá ten hmotnostní rozdíl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by dávalo smysl, ale 22 kg?

Prodejce mi při předváděcí jízdě na 103 kw tvrdil, že je to pouze softwarovej rozdíl, ale to jistě proto, aby tu předváděčku prodal.

Shodou okolností zrovna čtu na auto.cz článek o rozvodech a řetězech, kde píšou, že silnější verze stejných motorů mají i lepší díly. Hm. No, aby ne, když ty silnější verze stojí o XY korun víc. Pokud by byl rozdíl skutečně pouze v software, tak je to ojeb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě řekl prodejce taky, že je to jen soft. Když jsem se po nějakým čase na to zeptal na servisu, řekli mi viz výše.

Já radši bral lepší výbavu, než silnější motor.

Když to budu chtít zvýšit, domluvým se se Strakim.:super

Teda jestli ten soft nebude vážit 22kg.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Vie niekto porovnat obe verzie co sa tyka spravania sa motora, akceleracie, spotreby a pod ....... Je rozdiel 17 kW citelny? Aby som sa vedel zariadit ked budem kupovat 508 SW. ;)

Pripadne ludia co presli z 407 2.0 HDi nech sa vyjadria aky je rozdiel s rovnakou motorizaciou v 508-me. Vraj je 508 lepsia co sa spotreby tyka, zrejme ine sprevodovanie.

[upravil dne 5.5.2013 11:48 od tomike]

[upravil dne 5.5.2013 11:50 od tomike]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnat rozdíl mezi 103kW a 120kW nemohu, ale mezi 407 2.0HDI 100kW a 508 103kW mohu. Takže 508 má lepší záběr odspoda, cca od 1500 ot/min oproti cca 1900 ot/min u 407. Ovšem subjektivně se mi zdá, že zase 407 byla trochu živější ve vyšších otáčkách při vyšších rychlostech. Spotřeba je dle PP cca o 1l menší u 508. Mě osobně se více líbí chování motoru 508:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já měl a ex ještě má 407 2.0 HDi a teď mám 2.0 HDi automat na 508. takže nemůžu porovnávat rychlost řazení, ale překvapil mě rozdíl akcelerace.. u 407 to je pozvolna takový klasický dieslový tah odspodu.. ten delší nájezd a pak tě to tlačí do sedadla.. tady se mi zdá ten nástup přímočařejší více jako u benzínu. Jinak spotřeba je u nového v 508 lepší.. já teď mám 6.3 l/100km a to je automat a mám nezajeté auto s 2500 km najetými. U 407 jsem jezdil 6,3-6,5 s manuálem a zajetým autem.. Jinak někde byl 2.0 HDi od Peugeotu vyhlášen nej dieslem co se údržby týče.. moje ex do něj nelije ani olej a jezdí jak.. jak ženská..:-) Jinak můžu porovnávat i s 3.0 V6 benzín automat a musím říct, že ten byl se 150kw. Ten dvoulitr 120Kw v 508 je zábavnější a myslím, že i akcelerace je obdobná.. opravdu jsem zatím nadšen. Po zkušenostech pro mě jasná volba na 2.0 120Kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

heeej jak sedan se nepáči?:-)) ja \"učůrávám\" z toho zadku... ty 3 drápy v noci.. každý kolem chodí a očumuje..Kombík je takové ze zadku audi.. už to dle mě spadá do proudu ostatních designů.. no jsem asi výstřední. :-DD jinak co se jízdních vlastností týče, tak hodně dělají i sedačky, které jsou fakt super.. tvrdší než u 407, ale když si dobře nastavíte vše, včetně bederní opěrky, která mě doslova \"šokovala\" jak se s ní dá polohovat vysoko i nízko u zad a když to dám na maximum, tak mi břucho vytlačí až k volantu (no jo mám trochu větší, než štíhlí:-D) a taky i když nemám GT, tak perfektně sedí auto v zatáčkách.. sice možná trochu více hluku než u 407 při příčných nerovnostech, ale nepřenáší se to do volantu ani sedadel.. s tím jsem spokojený.. zlepšený je i posilovač řízení, není tak měkounký jako u 407, a odezva je super... takže když můžu srovnávat, tak mi fakt sedí více 508.. a taky k sedačkám, mám rád při dlouhých jízdách si opřít hlavu o opěrku a u všech předešlých jsem měl hlavu tak pitomě zakloněnou.. tady jsem si to nastavil a fakt mám hlavu opřenou a přitom nezakloněnou.. zatím nemám co vytknout co se jízdních vlastností týče... ale rád si sednu do 407 a zapadnu za volant, ale prostě když si chci užít jízdu, tak 508 je nepřekonatelná i v nižší verzi než GT...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

508 je celkově o něco tvrdší, než 407. Ale to je otázka najetí pár km. To je stejný jako se řazením a spojkou, když jezdíš pořád v jednom autě a pak přesedneš do jinýho, taky potřebuješ pár km, než ho dostaneš do ruky. Jinak sedí velmi dobře v tom rozdíl nevidím skoro žádnej.

407 je supr kára, ale 508 je přeci jen někde jinde.:super:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...