caraxx Odesláno 26. září 2012 Sdílet Odesláno 26. září 2012 Dobrý den, Měl bych dotaz zhruba tak před měsícem se mi začal čas od času objevovat hustý šedo-černý dým za autem. Děje se to náhodně třeba teď jsem měl 2 týdny klid a včera zase. Děje se to pouze pokud zatáčím na křižovatce při nízkých otáčkách, poznám to, že auto přestane táhnout a když se kouknu do zrcatka je to jako když bouchne kotel. Potom už jede zase normálně. Jinak motor zatím bez problémů turbo táhne jak má, voda neubívá, na 15 000 dolejvám cca 2-3 litry oleje. Ještě jedna zajímavost z motoru vede do sání turba nějakej přepad nebo co, tam je vidět unik oleje. Pokusim se ještě nafotit. 307 1.6 HDI, 109 PS, 11/2004, 170 000 Km, Bez FAP. Díky za každou radu Tady ještě ta fotka [upravil dne 27/9/12 09:30 od caraxx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 26. září 2012 Sdílet Odesláno 26. září 2012 2-3 litre oleja na 15 000km ???? Ved to vymenis skoro celu napln. Asi by som sa zameral hlavne na tu spotrebu oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanor Odesláno 26. září 2012 Sdílet Odesláno 26. září 2012 Já třeba mezi výměnou nedolejvám... sežeze tak půlku mezi riskama... a z turba mě volej jde uplně minimálně.. najeto o 10kkm míň, motor stejnej.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. září 2012 Sdílet Odesláno 26. září 2012 Ehm spotřeba oleje 2-3 litry za 15 tis je trošku moc, uživatel Straki007 je nedaleko od tebe, myslím, že jen těžko bude hledat povolanějšího... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekCC Odesláno 26. září 2012 Sdílet Odesláno 26. září 2012 Počkej na rady znalejších, ale vzhledem k tomu, že do toho motoru patří 3,25l oleje(dle manuálu), tak dolívat 2-3l oleje, je celkem brutus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 27. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2012 Děkuji za rychlé odpovědi. Co mám teda udělat jako první změřit tlaky, nebo sundat hlavu a juknout se jak to tam vypadá. Když jsem viděl některý obrázky prask. pístů tak se mi do toho moc nechce. Nedávno jsem dělal spojku tak jsem myslel, že to chvilku vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. září 2012 Sdílet Odesláno 27. září 2012 Hod sem VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 27. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2012 VF33E9HZC83887117 Nevim proč bylo to VIN potřeba, ale budiž [Edited on 15/10/12 16:18 by caraxx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 12. říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2012 No zřejmně se bude opravdu jednat o turbo, každopádně se zatím nejedná o akutní zásah, doufám, že přes zimu ještě vydrží a potom bych ho vymněnil. [Edited on 12/10/12 13:07 by caraxx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 15. říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2012 Ještě dotaz. Dalo by se nějakým způsobem poznat, že se jedná opravdu o turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 15. říjen 2012 Sdílet Odesláno 15. říjen 2012 Urcite by se dalo. Zajed za nekym kdo do toho vidi a rekne ti. Za mne bych ti doporucil zkontrolovat vicko ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 15. říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2012 Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 8. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Bohužel už nastal čas na výmněnu turba. Hledal jsem na Ebayi a našel jsem tohle, jenom ta cena mi přijde docela nízká, když za repas chtěl něco kolem 8 - 9 tis. http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Turbo-PEUGEOT-307-Break-3E-1-6-HDi-109-PS-/121035223295?pt=DE_Autoteile&hash=item1c2e42f0ff Mám tomu věřit a objednat ho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. březen 2013 Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Jeste za lepsi cenu to mas tady. Za 9000,- i s vymenou a zarukou 12 mesicu treba u mne :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. březen 2013 Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Bohužel už nastal čas na výmněnu turba. Hledal jsem na Ebayi a našel jsem tohle, jenom ta cena mi přijde docela nízká, když za repas chtěl něco kolem 8 - 9 tis. http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Turbo-PEUGEOT-307-Break-3E-1-6-HDi-109-PS-/121035223295?pt=DE_Autoteile&hash=item1c2e42f0ff Mám tomu věřit a objednat ho? To je fakt výhodný .... dyť je to taky repas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. březen 2013 Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Tohle je vyhodny??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldo439 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 caraxx: poriešil si nejak tú netesnosť, čo máš v prvom príspevku na fotke ? Ja mám rovnaký motor, aj rovnako starý. Akurát mám o 70 tis. km viac. A tiež to tam mám celé od oleja. Tesniaca gumička trpí, lebo pri výmene filtra vzduchu sa to vždy musí vytiahnuť. Mám ju už vydratú, vždy to zalepím kafom. A vraj sa nedá zohnať samostatne, iba s celým saním, mám jedine skúsiť zohnať rovnakú gumičku od inštalatérov alebo podobne. Ale koľko by vydržala neviem. Tak to zatiaľ lepím. A turbo som už dával na repas, vymenili púzdra a ešte čosi vnútri + vyvážili. Ale mal som ho v dobrom stave. Inak mne to tiež občas zadymovalo, ale nebolo tak moc ako u teba ani zdaleka. A nebolo to turbom, ale zrejme to robilo kvôli regenerácii. FAP som mal vyhodený, ale soft upravený nebol. Až kým mi Straki nevypol regeneráciu v softe. Odvtedy mám pokoj. Auto ide ako víno, žiadny dym. Díky Straki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caraxx Odesláno 9. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Taky mi prijde, ze to nebude turbem, protoze turbo normalne chodi. Sice trochu propousti ale rekl bych, ze to neni zas tak hrozny. FAP jsem nechaval odstranit primo u pezota. Tu regeneraci prej zrusili. Ted je jenom otazka proc se tam ten olej dostava? Da se nejak zjistit jestli je to tim turbem? Nechce se mi davat 400 Euro za opravu a ono to bude delat dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Domluv se se strakim a dojeď tam... Odstranění FAPu peugeotem mi nějako nesedí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldo439 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 No každopádne treba zistit, prečo toľko oleja dolievaš. Mne to nežere nič. Čo nalejem, tak to aj po 15 tis. km vypustím. No plus mínus nejaké deco. Niečo zhltne turbo. Až som prekvapený. Ale zas starám sa o motor jak sa patrí. Hlavne pravidelná výmena oleja, niekedy aj skôr než je treba. A kontrola olejovej sústavy, aspoň pri každej druhej výmene oleja, sacieho koša a filtračného sitka mazania turba. Vraj veľmi dôležité. Ja dávam pred výmenou aj takú čistiacu kvapalinu na rozpustenie karbonu. A na motore je to poznať, je čistý. Tam je riziko, že ak sa to dá prvý krát po veľa kilometroch a v motore je veľa karbonu (čo ani zvonku nie je vidieť že tam je) tak sa veľké časti karbonu môžu dostať do mazacích kanálikov a v najhoršom prípade sa zadre motor. Ak sa dáva správny olej a interval výmeny je častý (vraj sa doporučuje max 15 tis. km), tak si myslím že riziko je malé. U mňa to funguje Neviem teda, ale asi by som dal to turbo na repas. A tam sa zistí čo s tým. Lebo pri tvojich km by sa už repas aj hodil. Si myslím teda. Ja som ho dal pri 220 tis. km. No buď je ok a len vymenia púzdra, vyvážia a doladia ako u mňa (to ma stálo 150e), alebo bude treba vymeniť aj propelku, alebo komplet nové. A to už bude drahšie. Moc asi na výber nemáš. Alebo niekto usúdi, že to neni turbom (ja sa v tom vyznám len laicky, ale isté skúsenosti mám) a nájde chybu inde. Inak to s tým odstranením FAPu mi tiež nesedí u Peugeotu, viem o tom svoje. Až Straki pomohol tak ako treba. A zvlášť keď píšeš, že filter je preč. Ja som to mal presne tak, všetko ok, ale regenerovalo a dymilo. U teba je to možno aj kombinácia vybehaného turba a regenerácie... [upravil dne 9/3/13 10:25 od oldo439] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.