Sign in to follow this  
Followers 0
petr406

Nestartuje

6 posts in this topic

Ahoj vsichni. Mam P 406 2,1 TD r.v. 98. Obcas se mi stane, ze nemuzu nastartovat, nicmene se treba na 6-ty pokus podari. Je jedno, jestli je mraz nebo horko (dela to i na zahraty motor). Kdyz uz ale chytne, je vse OK. Prestoze pravidelne servisuji - nove naplne, filtry a zhavici svicky a zasadne tankuji u Shell/OMV, obcas se proste stane. Baterie motorem toci, ale nechce chytnout - jakoby neslo palivo do valcu (ale po zastrceni klicku kontrolka imobilizeru normalne prestane blikat, takze OK). Jednou jsem zkusil zapumpovat balonkem/pumpickou a chytlo bez problemu (takze parkrat jsem musel z auta vystoupit a zapumpovat, abych odjel - asi neni standardni postup...). Je pri doprave nafty nejaka prekazka (ventil, kt. nevyskakuje) nebo neco takoveho? Ikdyz prestane blikat kontrolka imobilizeru, muze byt problem v klicku? Da se diagnostikovat? Diky predem za reakci a zdravim. Petr

Share this post


Link to post
Share on other sites

koukni na přívod nafty jestli je všechno utažený,možná to někde saje vzduch a pada nafta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukal jsem na to, na privodu nafty vse v poradku. Spis to vidim na ventil na ceste k cerpadlu - ze by nevyskakoval, nebo neco takoveho? Je tam nejake takove udelatko, pripadne kde (co vlastne deaktivuje imobilizer? - taky mam podezreni...). Diky Petr :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by petr406

Ahoj vsichni. Mam P 406 2,1 TD r.v. 98. Obcas se mi stane, ze nemuzu nastartovat, nicmene se treba na 6-ty pokus podari. Je jedno, jestli je mraz nebo horko (dela to i na zahraty motor). Kdyz uz ale chytne, je vse OK. Prestoze pravidelne servisuji - nove naplne, filtry a zhavici svicky a zasadne tankuji u Shell/OMV, obcas se proste stane. Baterie motorem toci, ale nechce chytnout - jakoby neslo palivo do valcu (ale po zastrceni klicku kontrolka imobilizeru normalne prestane blikat, takze OK). Jednou jsem zkusil zapumpovat balonkem/pumpickou a chytlo bez problemu (takze parkrat jsem musel z auta vystoupit a zapumpovat, abych odjel - asi neni standardni postup...). Je pri doprave nafty nejaka prekazka (ventil, kt. nevyskakuje) nebo neco takoveho? Ikdyz prestane blikat kontrolka imobilizeru, muze byt problem v klicku? Da se diagnostikovat? Diky predem za reakci a zdravim. Petr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemuze byt ¨takove to udelatko¨ nahodou regulator se snimacem vysokeho tlaku paliva? Kousek od palivoveho filtru, takovy tlustsi valecek, do ktereho vede konektor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to nechytá, tak jako že prostě vůbec nemá snahu, nebo to třeba občas poblafne? Ptám se pro to, že se do palivovýho systému může někudy dostávat vzduch a ani nemusí bejt vidět nějaká zjevná netěsnost. Pak to obyčejně vypadá tak, že se motoru zprvu vůbec nechce, pak si chvilku poblafává a nakonec se rozjede v plný nádheře. Mělo by to bejt konec konců poznat i na tom pumpovacím balónku. Většinou je slyšet, že v něm trochu trochu syčí a prská pokud je v naftě vzduch. A proměř si taky, jestli ti jde spínací napětí na \"típák\".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.