Ajap Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 Ahoj, Tchán potřebuje vyměnit ložisko na své 406. Šikovnej je na to dost, nicméně i tak by uvítal nějaký návod. Hledal jsem tady na fóru i přes google, ale nic jsem nenašel - jen krásný návod na zadní nápravu. Může mi, prosím, někdo pomoct? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 Není žádný problém ložisko vyměnit,ale potřebuješ lis, takže je takové nejschůdnější řešení sundat doma celou těhlici i s nábojem a nechat si ložisko vyměnit v servisu (samo to nemusí být peugeot, vymění ho i Franta z vedlejší vesnice,co má lis)),stojí to pár korun a pak si těhlici s novým ložiskem sám zase nahodit na auto:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 Začni tím, že ještě když stojí auto na kolech, povolíš tu velkou matici na náboji (stačí o jeden závit)--po sundání kola se už špatně povoluje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 9. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2012 Super, díky za rady. Dílnu má vybavenou dobře, myslím, že i lis se najde. Díky za postřeh s tou maticí, kdybys měl ještě další, sem s nimi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 Povolit matici, zvednout předek, sundat kolo, demontovat brzdové destičky, třmen a kotouč. Potom musíš uvolnit těhlici - uvolnit čep ramene, čep řízení a pokud máš ABS tak vyjmout čidlo ABS z těhlice. Mně nešlo vyndat tak jsem ho tam nechal a odpojil konektor - vyndal jsem těhlici i s čidlem a kabelem. Ve chvíli kdy máš spodek volnej, můžeš zatlačit na poloosu a vyvlíknout ji z náboje. Je dobrý si tu uvolněnou poloosu pak zajistit aby ti nevyběhla a netekl olej z převodovky. Teď už máš vše venku a stačí jen povolit uchycení těhlice na tlumiči a těhlici s nábojem vyndat směrem dolu. Vylisuješ náboj kola z těhlice. Já neměl lis takže jsem to vybouchal kladivem, na náboji mi zůstal vnitřní kroužek ložiska, ten jsem opatrně rozřízl flexou a sundal. Vnější kroužek ložiska je v těhlici zajištěn ségrovkou, takže vyndat segrovku a vylisovat kroužek. Já ho zevnitř obsvářel, tím se stáhl a vypadl skoro sám. Pak opačné pořadí, nalisovat nové ložisko do těhlice, zajistit ségrovkou a nalisovat náboj. Zbytek montáže na auto je v opačném pořadí.. Snad jsem nic nevynechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. září 2012 Sdílet Odesláno 9. září 2012 Možná ještě dodám, že pro snažší montáž je dobré uložit ložisko na chvíli \"k ledu\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 9. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2012 Super, pánové, děkuju Podle toho návodu to určitě zvládne:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyb66 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 V 9. 9. 2012 at 13:38, Ajap napsal: Super, díky za rady. Dílnu má vybavenou dobře, myslím, že i lis se najde. Díky za postřeh s tou maticí, kdybys měl ještě další, sem s nimi:) Já lisoval kde jaké pouzdra ložiska svěrákem a nebyl nikdy problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.