cechic Odesláno 7. září 2013 Sdílet Odesláno 7. září 2013 Pecka..fakt povedena prace. Tu praci a penize uplne chapu, vim co to obnasi ale ta radost za to stoji drzim palce at dlouho jezdi jak vitr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 7. září 2013 Sdílet Odesláno 7. září 2013 zachráněná 306ka, těším se, až tě s tím uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 7. září 2013 Sdílet Odesláno 7. září 2013 Vedel sem, že to dobre dopadne. Máš múj obdiv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 8. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2013 kluci diky vysočina nevím uvidim ve stejny datum jsou i sprinty v hradišti tak bych jel na čumendu tam ale uvidime s klukama kam nakonec vyrazíme jinak tenhle tyden nas bude čekat stk v patek propadla tak jde dolu naraznik a kola a neco malo na dodelani a mažem na stk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 Opravdu pěkný auto a kus poctivé práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 25. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2013 Tak kluci už začínám věřit že to auto je prokletý opět jsem si chtel udelat radost a koupil si nový rádio. A opět problém a vypadá to že definytyvní. pod vanou saknul olej. Dnes jsem koupil opět nový těsnení a vyrazil na to ale ukazalo se že problem je nejspíš jinde. V bloku jsou dvě vlasenkový praskliny dole u vany takže vubec nevim co dál. V pátek jsem mel jet na stk a v sobotu na sraz ale asi to hodim do depozitu a uvidim.Možná to ješte zkusím zadělat a uvidim zda to poteče ale pochybuju že tam je prasklina z fabriky. Kdyby to nekdo chtel prodam to a nebo to rozebrat na dily. Jinej motor schanet nebudu už na to nemám mam to auto rok najel jsem cca 800km a zahučel za 90tisic takže končím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 25. září 2013 Sdílet Odesláno 25. září 2013 kopr : snad to nebude nic vážnýho držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 25. září 2013 Sdílet Odesláno 25. září 2013 Zas kvůli prasklýmu bloku rozebírat celý auto na díly? To by byla škoda... Za mě: seber poslední zbytky nervů a dotáhni to Přece z kopce neutečeš 10 metrů pod vrcholem jenom proto, že se zatáhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 25. září 2013 Sdílet Odesláno 25. září 2013 Přesně tak, to auto teď vypadá naprosto fantasticky. Chápu tvé myšlení a pocity, ale není to škoda skončit po takové práci a defakto záchraně? Seber poslední kus nervů a dotáhni to. Věřím tomu, že i přes tento problém se přeneseš a příští rok budeš jen jezdit. Když porovnám stav, jak jsem jí viděl loni na 20. Vysočině a teď podle fotek, tak jsi odvedl pořádný kus práce a byla by škoda před cílem, i když se opět posunul toho nechat. Hlavně ji nerozebírej, každá zachráněná S16 nebo GTi se počítá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 26. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2013 dnes jsem to zkoumal podrobne zadelal vanu a uvidime neni to luplý skrz. Může to tam byt už dlouho moje teorie je jak to auto bylo stouchlý (nejspíš hozeny do příkopa) proražena vana a od ni tohle. nevypadá to čerstve nechame to byt a uvidime. vana je tam zitra stk a možna v sobotu srazek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 27. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2013 všechno spatne olej bleje dal končíme prozatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaky Odesláno 27. září 2013 Sdílet Odesláno 27. září 2013 zkus se přez to přenýst, byla by škoda to ukončit když už je to auto v top stavu a opravdu jich moc není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 27. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2013 jenže to auto je udelany hezky jen zvrchu a ted ten spodek ale co je v nosnikach s tim se nic udelat nedá vyvařený to je ale až to auto by melo zase cenu bude to vylezlý z nosníku znova. Myslel jsem že na ježdeni to bude tak jsem do toho přes zimu 30 nasypal a k hovnu. Nikdo nevidi že tam je činskej blatnik, lemy odrhnuty od velkejch kol a milion a milion drobnosti ktery by se museli řešit ale za předpokladu že je to auto motoricky dobrý ale tohle už se fakt nedá. Měl jsem to rozebrat na zimu a rozprodat 30 jsem mohl ušetřit. Což by udělal asi každej normální ale ja ne a k ničemu to stejnak nebylo. ted jsem v tom za 90 najel jsme s tim 1000km a to nepočitam drobný položky. Takže doufám že se aspon ostatní poučí z mých chyb a nebudou kupovat podobna auta a snažit se ze staryho verku udelat schopný auto. Vim že spostu vas jsem zklamal ale přiznejte se být v mí kůži deláte to samý. davat do toho dalsích 20 za motor kterej nevíte jakej je a za pul roku řešit zase stejnou situaci akorat že lehčí o 20 tisic nevim nevim. Proste to auto se nemelo nikdy začit předelavat od koupe s tim jsou jen problemy a penize v prdeli a požitek z auta nikde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 27. září 2013 Sdílet Odesláno 27. září 2013 kopr : uvidíš třeba to ještě po nějaký době překousneš a sezbíraš poslední síly na to...Fakt jsi udělal hodně práce. Držím palce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 28. září 2013 Sdílet Odesláno 28. září 2013 je mi tě líto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 28. září 2013 Sdílet Odesláno 28. září 2013 já sem ale v autě za 150 a taky nikde nebrečim, tim se tě nechci dotknout ani urazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 28. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2013 jasny chapu ale maš v tom ranec ale maš krásný pojízdný auto v tom je ten rozdíl nejde mi ani o ty prachy ale hlavne o čas kterej sem byl ochotnej dat za projiždky ktery se nekonaj a nic jinyho. Vetšinou tohle odeznelo po prvni projiždce je to na palici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306gti6 Odesláno 29. září 2013 Sdílet Odesláno 29. září 2013 nic si stoho nerob ja ti ani radsi nebudem pisat kolik penez je v mojem aute... a ked je ten blok prasknuty len u vany tak ho jednoducho zavar a bude.. [upravil dne 29/9/13 12:04 od 306gti6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 29. září 2013 Sdílet Odesláno 29. září 2013 XU10 je litina a z vlastní zkušenosti vim, že zkoušet vařit litinu ( i s předehřevem) je dost výkřik do tmy. Kór u něčeho co se klepe tolik, jako motor... Ale co takhle někde koupit motor z rozstřelenýho dvoulitra a jenom přehodit škebli? Investice by byla jenom za těsnění pod palici, rozvody a asi by bylo dobrý udělat i gufero na klice, když už v tom člověk bude. To by za dvacet klacků snad nebylo A všechy XU10 maj identickej objem i vrtání x zdvih... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306gti6 Odesláno 29. září 2013 Sdílet Odesláno 29. září 2013 ja vim ze je to litina...ja sem litinu zvaral a furt to drzi a este sa to krajsi zvara nez zelezo,ale treba ktomu dobru litinovu elektrodu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.