Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

AMWAR


shwaara

Recommended Posts

Ahoj, máte někdo info o tom, jak funguje AMWAR? Přituhuje každý tlumič zvlášť? Předpokládám, že nenaklání kastli do zatáček jako třeba Dynamic Drive u BMW..

Přizpůsobuje se AMWAR automaticky stylu jízdy, nebo povrchu? Všude se píše něco jiného..

Taky by mě zajímalo, proč nepropojili sportovní režim tlumičů se sportovním režimem převodovky. Ale asi je to dobře, protože když se rozbije jedno, druhý by mohlo zůstat funkční... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nevím jakou generaci AMVAR má 607. Ale u 407 Coupé to funguje následovně.

Tlumiče budou klasické hydraulické, jen ventily uvnitř tlumiče, kterými proudí olej při zdvihu pístu tedy kola jsou ovládány magneticky. Čili přepouštěním oleje různými ventily, s různým průřezem se mění charakteristika tlumení. Každé kolo má snímač zdvihu a podle rychlosti stlačení se přepíná mezi 9 přednastavenými charakteristikami tlumení. Tuhost tlumiče se řídí pro každé kolo zvlášť.

Ale stále se jedná o pasivní systém bez vyrovnávání výšky vozu. Pouze se mění tuhost tlumičů vnejších kol v zatáčce, nebo přední nápravy při brzdění. Výrazně se tak potlačuje naklánění a ponořování. Tedy kývání karoserie jak v podélném tak příčném směru. Rychlost přepínání charakteristik je 2,5 milisekundy. Stále se však hledí na komfort a schopnost tlumit ve vztahu k povrchu vozovky. Tedy překonávání příčných nerovností, kánálů atd.

Podobné tlumiče tj. princip používají třeba BMW M5 V10, či Astra OPC (IDS plus). Ty mají tlumiče od Sachs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše Petrikj.

607 má 9 úrovní tlumení. Snímače výšky má káždé \"kolo\". např. C6 má 15 úrovní tuhosti + hydrauliku.

AMVAR není spojen s automatem schválně. Režim AMVAR sport se hodí třeba na dálnice, kdy příjemně stuhne pérování, včetně posilovače řízení a je zlepšena stabilita při vysokých rychlostech. Tam už nevyužiješ sportovní režim převodovky, který v těhle rychlostech je k ničemu. tj. kolem 200km/h.

To ponoření při brždění jsem si u sebe nevšiml.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...
Přesně jak píše Petrikj.607 má 9 úrovní tlumení. Snímače výšky má káždé \"kolo\". např. C6 má 15 úrovní tuhosti + hydrauliku.

AMVAR není spojen s automatem schválně. ..

C6 má 16 stupňů tuhosti tlumení a dvě charakteristiky odpružení. U C6 je každý tlumič řízen nezávisle pro každé kolo a to běhěm 400x/s

U 607 je pouze děvět nastavení a řízené jsou obě kola najednou, tzn. obě nápravy zvlášť, nikoliv samostatně kola.

http://dealers.peugeot.cz/pages/technologie/slovnik/index.php?case=p&id2=39&aktivni=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
  • O 1 rok později...
  • O 2 měsíce později...

Ahoj. Ak idem rýchlosťou 120 a viac a dám podvozok do režimu sport, tak na volante cítim vybracie (predná náprava). Ak dám režim komfort ,cítim tiež vybracie , ale úplne slabo.Ak predná časť vozidla zapláva hore dole ,tak počuť od prednej nápravy taký dunivý zvuk, ale tiež nie vždy. Kolesa sú vyvážene. Bol som v dvoch servisoch ,aby pozreli podvozok ale nič nenašli. Poradíte niekto čo by to mohlo byť? Ďakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...