shwaara Odesláno 22. červenec 2012 Sdílet Odesláno 22. červenec 2012 Ahoj, máte někdo info o tom, jak funguje AMWAR? Přituhuje každý tlumič zvlášť? Předpokládám, že nenaklání kastli do zatáček jako třeba Dynamic Drive u BMW.. Přizpůsobuje se AMWAR automaticky stylu jízdy, nebo povrchu? Všude se píše něco jiného.. Taky by mě zajímalo, proč nepropojili sportovní režim tlumičů se sportovním režimem převodovky. Ale asi je to dobře, protože když se rozbije jedno, druhý by mohlo zůstat funkční... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shwaara Odesláno 24. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2012 Nikdo nic neví? Moc se toho o AMWARu vygooglit nedá.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 26. červenec 2012 Sdílet Odesláno 26. červenec 2012 Ahoj, nevím jakou generaci AMVAR má 607. Ale u 407 Coupé to funguje následovně. Tlumiče budou klasické hydraulické, jen ventily uvnitř tlumiče, kterými proudí olej při zdvihu pístu tedy kola jsou ovládány magneticky. Čili přepouštěním oleje různými ventily, s různým průřezem se mění charakteristika tlumení. Každé kolo má snímač zdvihu a podle rychlosti stlačení se přepíná mezi 9 přednastavenými charakteristikami tlumení. Tuhost tlumiče se řídí pro každé kolo zvlášť. Ale stále se jedná o pasivní systém bez vyrovnávání výšky vozu. Pouze se mění tuhost tlumičů vnejších kol v zatáčce, nebo přední nápravy při brzdění. Výrazně se tak potlačuje naklánění a ponořování. Tedy kývání karoserie jak v podélném tak příčném směru. Rychlost přepínání charakteristik je 2,5 milisekundy. Stále se však hledí na komfort a schopnost tlumit ve vztahu k povrchu vozovky. Tedy překonávání příčných nerovností, kánálů atd. Podobné tlumiče tj. princip používají třeba BMW M5 V10, či Astra OPC (IDS plus). Ty mají tlumiče od Sachs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shwaara Odesláno 27. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2012 Díky za info Přijde mi ale divný, že při brždění na světlech si mi předek docela dost ponoří. Ale to může být i staršíma tlumičema asi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 27. červenec 2012 Sdílet Odesláno 27. červenec 2012 Přesně jak píše Petrikj. 607 má 9 úrovní tlumení. Snímače výšky má káždé \"kolo\". např. C6 má 15 úrovní tuhosti + hydrauliku. AMVAR není spojen s automatem schválně. Režim AMVAR sport se hodí třeba na dálnice, kdy příjemně stuhne pérování, včetně posilovače řízení a je zlepšena stabilita při vysokých rychlostech. Tam už nevyužiješ sportovní režim převodovky, který v těhle rychlostech je k ničemu. tj. kolem 200km/h. To ponoření při brždění jsem si u sebe nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shwaara Odesláno 27. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2012 Přešel jsem na 607 ze starší A6, tak možná jen zvyk na jiné nastavení.. Díky za vysvětlení, na dálnici vyzkouším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
del42sa Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 Přesně jak píše Petrikj.607 má 9 úrovní tlumení. Snímače výšky má káždé \"kolo\". např. C6 má 15 úrovní tuhosti + hydrauliku. AMVAR není spojen s automatem schválně. .. C6 má 16 stupňů tuhosti tlumení a dvě charakteristiky odpružení. U C6 je každý tlumič řízen nezávisle pro každé kolo a to běhěm 400x/s U 607 je pouze děvět nastavení a řízené jsou obě kola najednou, tzn. obě nápravy zvlášť, nikoliv samostatně kola. http://dealers.peugeot.cz/pages/technologie/slovnik/index.php?case=p&id2=39&aktivni=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 29. listopad 2015 Sdílet Odesláno 29. listopad 2015 To jo, ale ta cena 40 000 v Originálu na 407c je přišerná :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 By som povedal ze c6 je iná liga. Môj pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 11. březen 2017 Sdílet Odesláno 11. březen 2017 A koľko stojí taký tlmič? Predpokládam že iba originál diel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Nikto nevie čo to stojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Cena se ví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Ak môžem poprosiť koľko to stojí? Uvažujem kúpiť 607čku s AMWAR.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 21. květen 2017 Sdílet Odesláno 21. květen 2017 Ahoj. Ak idem rýchlosťou 120 a viac a dám podvozok do režimu sport, tak na volante cítim vybracie (predná náprava). Ak dám režim komfort ,cítim tiež vybracie , ale úplne slabo.Ak predná časť vozidla zapláva hore dole ,tak počuť od prednej nápravy taký dunivý zvuk, ale tiež nie vždy. Kolesa sú vyvážene. Bol som v dvoch servisoch ,aby pozreli podvozok ale nič nenašli. Poradíte niekto čo by to mohlo byť? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 26. květen 2017 Sdílet Odesláno 26. květen 2017 Ahoj takže nikto sa nestretol s niečim takým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. květen 2017 Sdílet Odesláno 26. květen 2017 Ne. Kola jsou opravdu OK? Prohodil bych zadek/předek. A při vyšší rychlosti to dělá taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 26. květen 2017 Sdílet Odesláno 26. květen 2017 No prejavuje sa to iba pri rýchlosti 130 a viac pri režime komfort. A pri režime sport je to už pri 110 a viac cítiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Ahoj. Auto vypisuje hlášku suspension fault čo sa stalo s tlmičmi? Auto ide normálne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Pravděpodobně špatná informace některého ze snímačů na nápravách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 508 SW Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Čiže pomôže len dia. Ok aj som si mysles , dám vedieť čo to bolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.