ferinko2 Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Vďaka za radu.....musím kúpiť \"C\" kabel,s mojím \"B\" diagbox7.32 komunikovať veľmi nebude:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 A co ti to dela? Kdyz si odmyslis legracni hodnoty tak nevidim tam nic moc spatne veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. červenec 2014 Ide v pohode,len ma prekvapili tie \"legrační hodnoty\".Myslel som , že je dačo s EGR,aj keď je zaslepený.A to \"pískanie\" už pri zapnutom klúči bez naštartovania,cca odhadujem 1kHz,a EGR by mal byť riadený až pri naštartovaní.Tú múdrosť som vyčítal z \"Autodata 3.4\":myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincentvincent Odesláno 11. červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. červenec 2014 Mám otázku k prvej fotke, čo je ta čierna hrubá trubka čo ide zo spodu do sacieho potrubia oproti senzoru tlaku a teploty nasávaného vzduchu? V mojom motore nie je. P 407 2009, 103 kW 2,0 HDI. [upravil dne 11/7/14 07:52 od Vincentvincent] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 11. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2014 Prekklopeni klapek vzduchu. Ty to nemas protoze mas vstrikovani delphi. To neres. Ferinko : Ten zvuk je egr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincentvincent Odesláno 11. červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. červenec 2014 Ešte mám jenu otázku , v servise som sa pýtal či sa dá zaslepiť môj EGR chlapík mi povedal že na mojom to nie je možne, že je elektrický alebo tak nejako nepočúval som ho už poriadne zarazilo ma to že to nejde. Je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 11. červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2014 Je a neni. Zaslepis a je tam chyba. Ale nesviti(mozna) kontrolka diag. Pak ale motor nevi co delat se vzduchem. Nestaci EGR zaslepit. Musi se vypnout softem. Pak vyskakuji chyby treba 0400 nebo 0401...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 12. srpen 2014 Sdílet Odesláno 12. srpen 2014 Ahoj, brácha měnil EGR na P407 2.0HDI RHR r.v. 2006 (svépomocně v garáži) a chtěl bych se zeptat zda je teď nutné zajet na diagnostiku (nastavení, kalibrace)? díky za odpověď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. srpen 2014 Sdílet Odesláno 12. srpen 2014 Áno,načítať EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 12. srpen 2014 Sdílet Odesláno 12. srpen 2014 Áno,načítať EGR díky za odpověď, a mohl bych Tě poprosit o nějaký návod/postup jak načíst nový EGR? brácha v pátek odjíždí do Francie a nevím jestli seženeme někoho kdo to bude umět do té doby... nemůže se něco stát když stím pojede 3000km takhle? zdá se, že po vyměně EGR při akceleraci víc kouří (auto je bez FAPu) a při studeném startu se motor trochu zakucká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarasidak13 Odesláno 12. srpen 2014 Sdílet Odesláno 12. srpen 2014 straki007 a postup na demontáž egr u 11,6hdi 80kw nemáš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. srpen 2014 Sdílet Odesláno 12. srpen 2014 díky za odpověď, a mohl bych Tě poprosit o nějaký návod/postup jak načíst nový EGR? EGR sa dá načítať cez PP2000 alebo diagbox.Bez diagnostiky nie. Myslím,že ísť môže aj bez načítania nových hodnôt EGR. [upravil dne 12/8/14 23:09 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maco82 Odesláno 14. srpen 2014 Sdílet Odesláno 14. srpen 2014 dík za info, asi koupím diagnostiku... myslím, že se bude hodit i do budoucna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matous10 Odesláno 20. květen 2015 Sdílet Odesláno 20. květen 2015 (upraveno) Určitě bych se to tady dočetl, ale radši se zeptám 307 sw 2.0 HDI 79kw Fap vyrizly, když budu chtít ucpat EGR ventil stačí buď na vstupu nebo výstupu dát ten plech, v nejlepším případě na obou místech a nastavit ECU a hotovo? Nebo musím ještě něco udělat? Radši se zeptám než něco PO.... :-) Upraveno 20. květen 2015 uživatelem Matous10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ipkiss Odesláno 27. červenec 2016 Sdílet Odesláno 27. červenec 2016 Ahojte vsetci... Nenasiel by sa tu niekto kto by mi zaslal ten navod na demontaz egrka lebo nejako tie strakiho fotky mi nezobrazuje. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. červenec 2016 Sdílet Odesláno 28. červenec 2016 Poslané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bugi Odesláno 2. srpen 2016 Sdílet Odesláno 2. srpen 2016 Ahojte chlapy. Ako zistite ze je cas na riesenie EGR? Ci uz cistenie ci vymenu? Mam 407, RHR 100kw, 2006, siemens a zadny naraznik ocmudeny. Aj ked viac pridam tak auto zadymi. Ale to moze byt asi aj vstrekmi, mozno FAP aj ked na dia v Peugeote povedali ze to vsetko je ok. Aj EGR tvrdili ze funguje ako ma. Ale este sa mi zda ze auto za studena trosku mierne potrhava tak som ze ci to moze byt aj tym EGR. A ked vypnem motor tak niekolko krat pocujem taku slabsiu ranu v pravidelnom intervale. To moze byt to obuchavanie EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wopicka Odesláno 6. říjen 2016 Sdílet Odesláno 6. říjen 2016 úvodní obrázky jsou opět v provozu. Díky straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.