Mizlerek007 Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 (upraveno) Tak sem hodím ten svůj novej pekáč Splnil jsem si další z nemálo mích snů a to koupí Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.2002. verze MUX výbavou snad asi všechno ABS, ESP, ASR, digi klima, el. šíbr, el. okna, el. zrcátka s výhřevem, el. sedačky s výhřevem, JBL sound system, changer na 6CD, displej C, GPS, tempomat, automatické rozsvícení světel, dešt senzor, originál duplex od Musketier, centrál s dojezdem oken, kožený interier atd atd, no prostě další mraky kravin... tachometrově měl při koupi najeto 117 000 km. má to dost much co se musí vychytat, ale pak už to bude snad pecka.. začnu vypisovat co jsem stihl odstranit a co mě ještě čekáOpravy: el. motoru el. zrcátka el. sedačky nové cívky, svíčky olej měněn každých max 8tis km Castrol Magnatec 5w40 nový přední nárazník a světlomety, přes pojištovnu (nárazník byl prasklý) výměna převodovky za ML5 + táhla a kulysa (původní byla ML5C s horším synchronem) nová spojková sada a dvouhmotý setrvačník nové brzdy nové čepy atd komplet nový podvozek (stabilizátory, silentbloky, uložení náprav) a spousta dalších provozních oprav nové tlumiče Sachs Advantage nové reflexní čelní sklo nové silentbloky motoru Úpravy: nový interier v krémové kůži zahlazený přední a zadní znak zahlazený prolis na SPZ sportovní stavitelný podvozek Raceland alu kola origo BMW - BBS 2x8j a 2x9j r18 lakované vnitřní plasty předních světlometů zatmavená zadní světla interier do stylu Ultima edizione (obarvená spodní část palubky) tříramenný kožený volant z 407 coupé zkrácená řadící páka s hlavicí ze 307 face a dalších nespočet volovin, které jsou ve vlákně. první upravy na 17" Challenger první větší zásah, znaky off a nové 17" Technomagnesio F1 na stavitelném podvozku a AEZ 7,5x18 opět nová alu kola BBS 18" origonál BMW ... 2x8J a 2x9J aktuálně fáze rozebírání a kompletní rekonstrukce Upraveno 5. listopad 2017 uživatelem Mizlerek007 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 1. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 tady jsem si ho ráno v 1 přivezl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 1. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 lepenej dřevo styl, kam se člověk podívá, všechno pujde dolu a bude černé Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 1. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 po cestě domu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 1. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 tady se ještě nadřu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 1. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 jinak auto prošlo oživovací kurou ve formě AutoGlymu a lak je jemňoučkej jak z linky, nechal jsem na tom ruce ale povedlo se Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durii Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 kraasne uz sa tesim ked si zalozim vlakno s mojim coupe hdi ktore este nevie ze ja budem jeho majitel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Nechci strašit a třeba se pletu,,, ale loni skoro půl roku jsem hledal nějaký Coupe,,, a jedno stříbrný s duplexem, šíbrem a interiérem ve dřevě se prodávalo v autobazaru někde okolo Karlových Varů a mělo přes 200 tis km,,, a vím že před pár týdny nebo měsíci se objevilo na 99,9% to samý Coupe v inzerci na Olomoucku a zázračně \"omládlo\" na cca 120 tis km. Třeba je to jen náhoda a je to jiný auto. Ale i kdyby to bylo to auto, tak kilometry nic neznamenají, důležitej je stav Jen mě sere jakej je stáčení km v ČR celostátní sport... [upravil dne 1/7/12 21:10 od Ducatista] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot_22 Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 paráda sem zvědavej na další foto;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 1. červenec 2012 Sdílet Odesláno 1. červenec 2012 Snad ti bude dobře sloužit.. a omlazovaní aut je u nás... velmi oblibený sport... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 2. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 Ducatista: no určitě je to ono... už podle opotřebení sedaček a klíče je hned jasný že má přes 200tis... je to dneska dobytčárna co si budem povídat, ale bylo mi to jasné už když jsem to kupoval... tyhle motory jsou nesmrtelný, dřív to utahá převodovku než se to posere... tak uvidíme... snad se mi s toho podaří udělat pořádný auto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbirnyx Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 Taky Ti přeju ať dobře slouží a spoustu spokojených kilometrů. Dnes nemá cenuřešit kolikto má nebo nemá km a jak říkáš, motory jsou téměř nesmrtelný, tak ještě nějakej ten pátek vydrží, když mu budeš dělat dobrou údržbu:) Pořádný uto z toho určitě uděláš, ale bude to stát nemalé peníze, ale jak já říkám....je to koníček Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 ten motor az tak nesmrtelny nie je a hlavne tie veci okolo neho ale vela stastia, nech sluzi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 Vypadá pěkně Tak ať slouží... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbirnyx Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 ten motor az tak nesmrtelny nie je a hlavne tie veci okolo neho ale vela stastia, nech sluzi Motor jako takový bych řekl, že jo...,ale jak říkáš, ty věci okolo něho už tolik ne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 na motore mi vadil jedine ten slaby tlak oleja a potom tie problemy so zdvihatkami, inak nic ostatne okolo radsej nekomentujem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbirnyx Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 jojo, tak mě trápí zdvihátka, ale jen za studena, takže se to dá překousnout, pak jak se ohřeje tak krásný tichý sametový běh...no prostě V6:aut Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 za studena je ten lepsi pripad Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbirnyx Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 Zatím zastudena....vím, že si s tím měl pořád problémy;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 2. červenec 2012 Sdílet Odesláno 2. červenec 2012 Blahopřeji ke koupi pořádného stroje Na základě svých několika letých zkušeností si dovolím postřeh: S nadsázkou, cvakání zdvihátek je vlastnost to není závada, neslyšel jsem V6tku co by si od startu nezaklapala, UScars, D, Italové -> cvakají všechny (japonce neznám)... Při výměně oleje doporučuji nechat vyčistit vanu, tam se dost pozná, žádný motor není nesmrtelný, ale tenhle v tomhle patří k těm lepším... Zpočátku jsem z toho \"klapání po startu\" byl také nervozní, ale pak slyšel jiná coupe. Dost tě uklidní you tube, tam třeba není jediná AR V6 (sleduji přednostně, to je srdcovka) co by \"necvakala\"... Hlavně měnit olej a při blbnutí hlídat teplotu... Nájezd v pohodě, pokud víš že má okolo 200k tak není co řešit, všechna coupe z bazaru mají 120k km . Osobně mám coupe co posledních 6 let nejezdilo a nájezd 142k km podložený servisní knížkou, je tu ale malý problém, předchozí majitel s ním nejezdil, protože ho hned po koupi naboural a já s ním mám necelých 2k km, protože se snažím ho dát pořádně do kupy => takže jak tu zaznělo hlavní je stav. Tohle auto mě do budoucna naučilo že: kup jen kupé v kupě (KKK)... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts